Lidt sne, og så siger det BANG
Fra : Michael Westi

Dato : 29-12-05 09:21

Ja, så kom sneen. Mere eller mindre afhængig hvor man bor. Men her i
hovedstadsområdet rimeligt pænt.
Og hvad får man så ud af det. (udover kælketure ect.)

Jo, min genbo bakkede ind i min bil her til morgen. [klapsalve]
Han bankede på(vækkede mig, urmmmmhhsdf), og undskyldte mange gange
(forfærdeligt osv.). Fint nok!
Hvad var der så sket?
Et bøjet hjørne af kofangeren. (plastic delen, kan skiftes for ca 100,-)

Herre Gud, skal der ikke mere til at folk nærmest går i bro, når man kører
ind i nogen. LOL

--
Mvh Michael
"Death is just natures way of

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 29-12-05 09:32

"Michael Westi" <michaelwesti@NOSPAM.dk> wrote in

> [...]
> 100,-)
>
> Herre Gud, skal der ikke mere til at folk nærmest går i bro, når man

Går i bro??? Hvad dælen betyder det?

Jeg kan ikke forstå at du undre dig over at han kommer og siger det til
dig, selvom at du så bliver vækket. For havde han ikke gjort det, så var
dit indlæg jo blevet følgende istedet:

<virtuelt citat>
For H*****, hvorfor kan folk ikke finde ud af at komme og sige at de har
lavet en skade på min bil, eller i det mindste sætte et visitkort i
viskeren? Der er en klaphat der har bakket ind i min bil så jeg skal have
sat en ny kofanger på. Hvad fanden sker der for folk
</virtuelt citat>

Du skal da være glad for at han fortæller dig at han har lavet en bøf,
samt at det viser sig at være en så lille bagatel af en skade som kan
fixes for ikke ret mange kr.

Thomas

Fra : BJ

Dato : 29-12-05 09:34

"Thomas Rasmussen" <thomas@p7.dk.invalid.too> skrev i en meddelelse

KLIP

> Går i bro??? Hvad dælen betyder det?

Bukker bag over.

PS: De gamle gode udtryk går langsomt i glemmebogen .... også hos
forældrene..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Torben Scheel

Dato : 29-12-05 11:39

BJ wrote:

> Bukker bag over.
>
> PS: De gamle gode udtryk går langsomt i glemmebogen .... også hos
> forældrene..

Det er fordi de kalder det noget fint i Yogalokalerne (red.
fitnesscenter for ældre)

--
vh
Torben

Fra : A.Kaup

Dato : 30-12-05 14:47

Vær kun glad for det gode naboskab - samt at have "synderen"!

(Fik sidste vinter smadret baglygte, samt bukket bilen lidt sammen, så
bagdøren ikke lukker helt tæt pga bukket vange på min parkerede bil.
Surt at døje med skæv bil, rustskader, baglygte samt tanken om at en
eller anden stodder enten har kørt med sprit i blodet eller ikke har
villet betale selvrisikoen på ansvarsforsikringen - Det ærger
mig stadig hver gang jeg ser bilen!)

Mvh. Akaup.