TopGear "test" af Opel Omega
Fra : Thomas

Dato : 28-12-05 23:13

Hej,

er de blevet gale (??) :))

http://video.google.com/videoplay?docid=6173640262431418060

--
Mvh/TK

Fra : tom jensen

Dato : 28-12-05 23:36

"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse
news:43b30df7$0$67264$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Hej,
>
> er de blevet gale (??) :))
>
> http://video.google.com/videoplay?docid=6173640262431418060
>
> --
> Mvh/TK

hej
ærgelig det lige har været jul ellers vil jeg da ønske mig sådan en
fjernstyret bil i julegave
mvh tom

--
slet ged i emailadresse ved svar

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 28-12-05 23:44

Fedt indslag, men det er nu altså ikke en Opel Omega, eller som de kalder
den i GB -- en Vauxhall. Det er en Ford Scorpio af den grimmeste slags.

Jesper

Fra : Regnar Bang Lyngsø

Dato : 29-12-05 00:19

Jesper Jacobsen wrote:
> Fedt indslag, men det er nu altså ikke en Opel Omega, eller som de kalder
> den i GB -- en Vauxhall. Det er en Ford Scorpio af den grimmeste slags.

Der er to forskellige biler i indslaget.

Regnar

Fra : Bo Velschow

Dato : 29-12-05 15:42

"Regnar Bang Lyngsø" <regnar@writeme.com> skrev i en meddelelse
> [...]
- som i øvrigt i UK hed Ford Granada i starten (undtagen topmodellen, som
"fik lov" til at hedde Scorpio Granada), da de stok-konservative englændere
ikke kunne forlige sig med et navneskift!

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge
Danmark

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 29-12-05 00:44

> er de blevet gale (??) :))

*ROFL*

Det ER gale..

--
/Jan W Nielsen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-12-05 08:42

Thomas skriver:

> er de blevet gale (??) :))

Fedt campingstunt !

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Peter Weis

Dato : 29-12-05 20:52

Thomas wrote:

> http://video.google.com/videoplay?docid=6173640262431418060

Kunne man bare lokke svigermor ind i sådan en vogn

mvh
Peter

Fra : Per O.

Dato : 29-12-05 22:47

"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

det er den mest fornuftige at bruge de to rædselfulde køretøjer på som jeg
har set til dato.

/Per O.