Brugerhåndbog til Audi 100 (1985)?
Fra : Chris G.

Dato : 28-12-05 17:39

Hey alle - nogen der kan få fat i en håndbog til en Audi 100 fra 1985? Min
kæreste og jeg har lige købt sådan en bil, og af de to håndbøger som fulgte
med er den ene på tysk (ikke lige min ting og den anden er godt nok på
dansk, men er til en Audi 100 anno 1977 De steder jeg har fundet på
nettet sælger kun manualer til Audi 5000 (US-model 100).

Alle Jeres tips om hvor jeg kan evt. skaffe disse manualer modtages med
kyshånd.

Godt nytår

Chris
: )

Fra : Aksel

Dato : 28-12-05 17:55

"Chris G." <bloodygreycat@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> fundet på nettet sælger kun manualer til Audi 5000 (US-model 100).
>
> Alle Jeres tips om hvor jeg kan evt. skaffe disse manualer modtages med

Prøv Køsters boghandel i Randers.

Hilsen Aksel

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 28-12-05 17:59

Chris G. wrote:
> [...]
> nettet sælger kun manualer til Audi 5000 (US-model 100).
>
> Alle Jeres tips om hvor jeg kan evt. skaffe disse manualer modtages med

Køsters Boghandel i Randers plejer at kunne skaffe de mærkeligste ting,
så mon ikke også en håndbog kan findes http://www.kosters.dk/

Hvis det 'blot' er en haynes du leder efter så kan de fleste
reservedelspushere (Høyer, thansen, krogslund osv) som regel klare
haynes bøger (Køster kan sikkert også). Ellers i værste tilfælde:
http://kortlink.dk/haynes/2abf

Thomas

Fra : KubikH

Dato : 28-12-05 18:05

> [...]
> fundet på nettet sælger kun manualer til Audi 5000 (US-model 100).
>
> Alle Jeres tips om hvor jeg kan evt. skaffe disse manualer modtages med

Hejsa
Prøv: Birgers Billige Bilbøger.
http://www.birgersbilligebilboeger.dk/

Mvh

Niels

Fra : Rune Larsen

Dato : 28-12-05 18:31
Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 28-12-05 18:46

Fra : Chris G.

Dato : 28-12-05 20:18

I skal have mange tak for svarene

Mærkeligt at google ikke viser resultater som inkluderer disse sider....

Chris
: )

Fra : Aksel

Dato : 29-12-05 00:58

> [...]
> fundet på nettet sælger kun manualer til Audi 5000 (US-model 100).
>
> Alle Jeres tips om hvor jeg kan evt. skaffe disse manualer modtages med

Jeg ved godt at dette ikke er en markedsgruppe, men jeg har en Haynes som du
kan få for 100 kr.

Hilsen aksel

Fra : Chris G.

Dato : 14-01-06 09:18

"Aksel" <akselj.DELETE.THIS@pcwelt-premium.de> wrote in message
> Jeg ved godt at dette ikke er en markedsgruppe, men jeg har en Haynes som
> du kan få for 100 kr.

Jeg har sendt dig en mail for nogle dage siden :)

Chris
: )

Fra : Aksel

Dato : 14-01-06 12:54

> Jeg har sendt dig en mail for nogle dage siden :)
>
> --
> Mvh
> Chris
> : )

Jeg har ikke modtaget din mail, prøv i stedet med samme navn før
..DELETE.THIS "mail.dk

Hilsen Aksel

Fra : Chris G.

Dato : 14-01-06 19:30

> Jeg har ikke modtaget din mail, prøv i stedet med samme navn før
> .DELETE.THIS "mail.dk

OK, jeg har sendt en mail til

Chris
: )