Husk at vinduerne :-)
Fra : Brian S Jensen

Dato : 28-12-05 11:53

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-05 11:57

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:43b26e7e$0$127$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Hej
>
> I denne sne-tid - husk det nu
>
> http://www.funpic.hu/en.picview.php?id=27081&c=-1&s=dd&p=1&PHPSESSID=aeaed1b2d9500d0cf0fe4dbae9361b06

ROFL, det må da have været soltaget der ikke var lukket, eller måske endda
en cabriolet uden top )

--
Tom

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 28-12-05 12:08

> "Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> ROFL, det må da have været soltaget der ikke var lukket, eller måske endda
> en cabriolet uden top )

Uha-uha!!!
Ser det ikke nærmere ud som om, sneen er kommet ind fra sidevinduet?
Han/hun har vel heller ikke kørt med åbent soltag om vinteren??

--
Mvh, Peter Ingsø Laursen

Bianca 28 sejlere mødes også på:
http://www.cafecrema.dk

Fra : J.L.

Dato : 28-12-05 12:07

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> wrote in message
> Hej

> [...]

Jeg prøvede en gang, at åbne soltaget - billigt klapsoltag - i en kassevogn
en vinterdag, hvor det havde sneet om natten, men det var tøvejr ....... det
gik i og for sig meget godt ..... indtil jeg kom til et lyskryds og skulle
stoppe for rødt ......

Der kom lige en "stang" sne på ca 2½ meter ;-P ........ det var ikke skide
sjovt da det stod på, men set i bakspejlet ..... så kan man kun grine af
ubetænksomheden .....

Godt nytår

Mvh J.L

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 28-12-05 12:09

"J.L." <JYJ@sletdette.bang-olufsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sjovt da det stod på, men set i bakspejlet ..... så kan man kun grine af

HA-HA, det gad jeg godt se på video

Fra : Uffe Ravn

Dato : 28-12-05 12:29

> [...]

> sjovt da det stod på, men set i bakspejlet ..... så kan man kun grine af

*LOL*

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Bo Velschow

Dato : 28-12-05 16:23

> [...]
> ....... det gik i og for sig meget godt ..... indtil jeg kom til et
> lyskryds og skulle stoppe for rødt ......

LOL! Jeg prøvede en sommermorgen at åbne soltaget (skydetag) og bakke ud af
indkørslen (op ad bakke) - hvorefter alt vandet på bilens tag (det havde
regnet om natten!) havnede i hovedet på mig! Det var faktisk som at få en
spand koldt vand i hovedet

Det problem har jeg så ikke i min nuværende bil, da den "heldigvis" (øv!)
ikke har soltag

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge
Danmark

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 28-12-05 13:13

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> I denne sne-tid - husk det nu
>
> http://www.funpic.hu/en.picview.php?id=27081&c=-1&s=dd&p=1&PHPSESSID=aeaed1b2d9500d0cf0fe4dbae9361b06

Har oplevet tilfælde, hvor det var nødvendigt med en skovl
inde i bilen, altså!

Det er ikke særlig sjovt, når man ved at næste snevejr er lige om hjørnet

og det var endda kun en dør der stod på klem.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC + Tipo 1,6i (+ 2x chipping

Fra : Klaus G.

Dato : 28-12-05 14:59

http://www.funpic.hu/en.picview.php?id=27081&c=-1&s=dd&p=1&PHPSESSID=aeaed1b2d9500d0cf0fe4dbae9361b06

For at minimere skaderne, er det så ikke bedst at finde en vandstøvsuger, og
se at få støvsuge så meget sne ud som muligt først? Så igang med at børste
det sidste ud. Eller hvordan ville i gøre?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-12-05 15:06

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in

> For at minimere skaderne, er det så ikke bedst at finde en
> vandstøvsuger, og se at få støvsuge så meget sne ud som muligt først?
> Så igang med at børste det sidste ud. Eller hvordan ville i gøre?

Først ville jeg græde... så ville jeg banke hovedet ind i kofangeren og
sparke lidt til nogle sten.. så ville jeg mande mig op og sige til mig
selv: "Det er jo bare en bil" ... men jeg ville fejle og igen begynde at
græde...

Til sidst ville jeg ringe til forsikringen - al den sne må have afgivet
fugt til steder der ikke skal vand og fugt hen

--
Martin Johansen [6000]
"Xenon er sagen.. og nej det blænder IKKE"

Fra : Armand

Dato : 29-12-05 00:52

Martin Johansen [6000] wrote:

> Til sidst ville jeg ringe til forsikringen - al den sne må have afgivet
> fugt til steder der ikke skal vand og fugt hen

Ikke sålænge det endnu ikke har været tøvejr!
En håndkost og fejespån inde opstart er nok den enkleste metode :-/

--
Armand.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 29-12-05 00:51

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote in news:LtFsf.3425$Cl2.96687
@news000.worldonline.dk:

> Ikke sålænge det endnu ikke har været tøvejr!

Nej men tror du ikke der vil afsætte sig noget - måske der har været lidt
tø inden det lagde sig.

> En håndkost og fejespån inde opstart er nok den enkleste metode :-/

Det har du nok ret i.

Fra : Torben Scheel

Dato : 28-12-05 17:13

Klaus G. wrote:
> [...]
> se at få støvsuge så meget sne ud som muligt først? Så igang med at børste
> det sidste ud. Eller hvordan ville i gøre?

Tøm bunden rimeligt med kost - læg plastic i bunden - først håndbørste
derefter mild trykluft til at få det hele ned på plastic'en - tøm. Tør
det hele over med en klud, og kør til Sicilien (aircon på hele vejen) og
bliv der et par uger. Jeg tror at det meste bilelektronik vil overleve -
tænk på hvad det udsættes for af kondens normalt

--
vh
Torben