Billig benzin i Rødovre i dag
Fra : Basil

Dato : 26-12-05 09:02

Hej.
På Islevdalvej er der benzin til 8.11 for 95 oktan.
Med erhvervsrabet er det benzin til 7.84, det er sgu lang tid siden jeg
har tanket til den pris.
Prisen har holdt siden i går kl. 8, og den plejer at holde frem til
omkring kl 1600 på sidste helligdag, når hun sætter prisen ned.
Kai

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 26-12-05 10:16

Hej!

Basil wrote:

> På Islevdalvej er der benzin til 8.11 for 95 oktan.

Jeg tankede til 8.14,- for 95 blyfri på Roskildevej v. Albertslund igår. Om
prisen er den samme idag ved jeg ikke. Havde desværre kun kørt 200km siden
seneste tankning :(

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 26-12-05 10:54

"Basil" <KuntaNO@SPAMstarmail.co.za> skrev i en meddelelse
> [...]
> Prisen har holdt siden i går kl. 8, og den plejer at holde frem til
> omkring kl 1600 på sidste helligdag, når hun sætter prisen ned.

Brug dog www.fdmbenzinpriser.dk så har du et bedre overblik.
Men din tanke om at dele, er helt fin

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 26-12-05 11:21

den er jo ikke opdateret, så den kan ikke bruges

ellers kan der næsten altid tankes billigt på jet & UnoX på englandsvej
(2300 S)

igår var statoil rent faktisk med nede på 8.01 for 95 blyfri ( englandsvej )

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-12-05 11:31

"Johnny B [2000]" skriver:

> den er jo ikke opdateret, så den kan ikke bruges

Det er jo op til dig og andre brugere at opdatere den !!!

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Basil

Dato : 26-12-05 12:09

Johnny B [2000] skrev d. 26-12-2005 i meddelelse
<43afc80e$0$99984$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>:
> ikke mig ... jeg gør alt impulsivt

Jeg må indrømme, jeg gør det på samme måde.
Fylder på når det er tid.
Min bror går i dagevis, og kører omveje for at spare 10 øre.
Ham om det, mit liv er for kort til at også bruge tid og energi på det.
Kai

Fra : Ukendt

Dato : 26-12-05 12:27

> [...]
> Min bror går i dagevis, og kører omveje for at spare 10 øre.
> Ham om det, mit liv er for kort til at også bruge tid og energi på det.

Enig

Jeg forstår ikke at man gider at kaste sig ud i en kø efter benzin for at
spare 30 kr.
Vi ofrer i andre sammenhænge formuer for at kunne spare tid og gøre ting
bekvemme for sig selv, men når man kan spare en basøre spilder man gerne sin
tid og keder sig i en kø.

Men sådan er vi heldigvis forskellige...

Thomas

Fra : Thomas J.

Dato : 26-12-05 12:43

Den Mon, 26 Dec 2005 12:26:32 +0100 sendte "Thomas Olsen" <no spam>
følgende røgsignaler:

>Enig
>
>Jeg forstår ikke at man gider at kaste sig ud i en kø efter benzin for at
>spare 30 kr.

Nu behøver man jo heller ikke at vente til 15 minutter i
sætte-prisen-op-tid før man tanker.

Desuden er der for mit vedkommende tale om et princip.
Ved kun at tanke når prisen er lavest, er jeg med til at sende et
signal til benzinselskaberne om at vi er nogle der ikke vil betale de
høje listepriser.
Jeg tanker da som regel billigt, men jeg holder aldrig i kø, for har
en tankstation "billig" benzin, har konkurrenten det som regel også.

Men nu skal jeg først tanke i morgen tidlig inden prisen sættes op
igen.

I øvrigt bliver min næste vogn en dieselhakker ombygget til rapsolie,
så er jeg ovre det problem.

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 26-12-05 13:44

"Johnny B [2000]" <johnnyb2000@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> den er jo ikke opdateret, så den kan ikke bruges

Indrømmer at "forsiden" sjældent er opdateret,
men hvis man vælger oktan og lansdel og ser
priserne på den just fremkomne side, ja så er
priserne ikke gamle mere. Ved ikke hvorfor
sitet ikke er lavet så det hele passer.

Fra : Uni Bull

Dato : 26-12-05 19:13

"Andersen (3650)" <virkerikke@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> "Johnny B [2000]" <johnnyb2000@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
>>
> Indrømmer at "forsiden" sjældent er opdateret,

Forsiden er de aktuelle *listepriser*...

--
Uni Bull
Vallensbæk

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 26-12-05 19:21

Uni Bull wrote:

> Forsiden er de aktuelle *listepriser*...

Hvilket er derfor man lige wapper sin mobilos (eller alm. surf hvis den
magter dette) ind og laver en relevant søgning, bookmarker denne side og
vupti så har man et direkte link til sit lokalområde. Jeg anvender det
rimelig tit hvis jeg lige skal se om jeg gider køre de 400m ekstra for
at køre forbi tanken på vej på arbejde mandag morgen hvor det altid er
billigere her i Århus. Mit indtryk er at der er mange der opdatere så
priserne passer næsten altid, dog skal man lige huske at priserne som
regel sættes op kl. 10, så priser før der er ikke rigtige efter kl.10

Thomas

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 26-12-05 11:39

"Basil" <KuntaNO@SPAMstarmail.co.za> wrote in

> Hej.
> På Islevdalvej er der benzin til 8.11 for 95 oktan.

Det forekommer mig lidt langt at køre

> [...]
> Prisen har holdt siden i går kl. 8, og den plejer at holde frem til
> omkring kl 1600 på sidste helligdag, når hun sætter prisen ned.

Det passer som regel skidegodt med, at når jeg lige har været tvunget til
at tanke helt op (reservetank) så falder prisen et par dage efter..

--
Martin Johansen [6000]
"Xenon er sagen.. og nej det blænder IKKE"

Fra : OZ7PUS

Dato : 26-12-05 14:00

> [...]
> Prisen har holdt siden i går kl. 8, og den plejer at holde frem til
> omkring kl 1600 på sidste helligdag, når hun sætter prisen ned.

Tankede diesel igår i fredericia til 6.84 :P

OZ3BTO

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 26-12-05 15:31

Basil wrote:
> [...]
> Prisen har holdt siden i går kl. 8, og den plejer at holde frem til
> omkring kl 1600 på sidste helligdag, når hun sætter prisen ned.

Og jeg er lige gået forbi vores lokale DK tank (Roskilde) og de tog 8.02 for
95bf.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : DJ Bobo...

Dato : 26-12-05 20:06

"Basil" <KuntaNO@SPAMstarmail.co.za> wrote in message

> På Islevdalvej er der benzin til 8.11 for 95 oktan.

OK - men efter at jeg har købt en diesel,
tanker jeg kun i de ulige ugenumre...

Mogens

Fra : Henning

Dato : 27-12-05 21:14

On Mon, 26 Dec 2005 09:01:43 +0100, "Basil"
<KuntaNO@SPAMstarmail.co.za> wrote:

>Hej.
>På Islevdalvej er der benzin til 8.11 for 95 oktan.
>Med erhvervsrabet er det benzin til 7.84, det er sgu lang tid siden jeg

Du får næppe yderligere rabat på priskrigen. Rabatten er baseret på
listeprisen.

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 27-12-05 22:07

"Henning" <nomail@all.invalid> skrev i en meddelelse

> Du får næppe yderligere rabat på priskrigen. Rabatten er baseret på
> listeprisen.

Ikke alle yder rabatten på listeprisen.
Gennem "Danske Sælgere" får jeg 25 øre på standerprisen.
Så ovenstående udsagn kan være ganske sandt

Jeg husker engang vi her i NG lavede en forening, kun med det
formål at få rabat hos et selskab (og lidt social samvær).
Det medførte en rabat hos Metax som var baseret på listeprisen,
og da Metax "altid" ligger under listeprisen, ja så var/er rabatten
ikke mange potter sure sild værd (desværre).