Glædelig juleaften...
Fra : Ukendt

Dato : 24-12-05 17:38

Hej gutter

Hav en rigtig hyggelig aften alle sammen..

Hilsen Jan W Nielsen

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:83.88.81.159)

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 24-12-05 18:23

<Jan W Nielsen> skrev i en meddelelse

> Hej gutter
>
> Hav en rigtig hyggelig aften alle sammen..

Også glædelig (h)jul til dig.

Fra : Brian Binnerup

Dato : 24-12-05 21:51

> Hav en rigtig hyggelig aften alle sammen..

I lige måde - et par af os med børn har lige fået afsluttet de 1½ times
totale kaos Så er vi glade for at stationcar'en står udenfor klar til at
flytte alting hjem.

For at blive lidt ot, er der nogen der har fået noget til hjulene i
julegave?

Mvh

Brian

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 24-12-05 22:57

Brian Binnerup wrote:

> For at blive lidt ot, er der nogen der har fået noget til hjulene i
> julegave?

Jeg har fået noget OM hjulene, nemlig den nye lækre bog om Roskilde Ring,
det var lige hvad jeg ønskede mig

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 24-12-05 23:03

Per Beer Hansen wrote:

> Jeg har fået noget OM hjulene, nemlig den nye lækre bog om Roskilde
> Ring, det var lige hvad jeg ønskede mig

Oh ja, så glemte jeg da lige, at junior har fået GT4 til sin PS2, så i
morgen skal der køres race
Det lugter da lidt af bil

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Hans Jensen

Dato : 25-12-05 09:28

> For at blive lidt ot, er der nogen der har fået noget til hjulene i
> julegave?

Fik da en Stelton P-Skive ganske pæn.

Mvh Hans
Suzuki 4x4

Fra : Leo Jensen

Dato : 25-12-05 10:28

"Hans Jensen" <ask@me.dk> skrev i en meddelelse

> Fik da en Stelton P-Skive ganske pæn.

Jeg fik også en. Har du fattet hvordan den skal monteres med de medfølgende
gummifødder ? Jeg synes de ser ud til kun at være selvklæbende på den ene
side, og det hjælper jo ikke meget bare at sætte dem fast på forruden...

MVH Leo

Fra : DJ Bobo...

Dato : 26-12-05 20:11

"Leo Jensen" <maigaard-jensen@slet.stofanet.dk> wrote in message

> Jeg fik også en.

Samme hér :)

> Har du fattet hvordan den skal monteres med de medfølgende gummifødder ?
> Jeg synes, de ser ud til kun at være selvklæbende på den ene side

Nope - det ér dobbeltklæbende tape....
Mogens

Fra : BJ

Dato : 26-12-05 20:19

"DJ Bobo..." <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Samme hér :)

Ha, du kan ikke få et S-skilt, men kun et DK-skilt i det mærke..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : DJ Bobo...

Dato : 26-12-05 20:31

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote in message

> Ha, du kan ikke få et S-skilt, men kun et DK-skilt i det mærke..

En P-skive er sgu da en P-skive - uanset hvad.
Har du været til julefrokost?
Mogens

Fra : BJ

Dato : 26-12-05 20:41

"DJ Bobo..." <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> En P-skive er sgu da en P-skive - uanset hvad.

Helt ærlig du, en P-skive i Stelton i julegave....;)

Mangler du virkelig ikke andet..?..:)

> Har du været til julefrokost?

Nope, har kun kørt min gamle moder hjem til fødeøen samt ditto by.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : DJ Bobo...

Dato : 26-12-05 20:45

> [...]

Læste den lidt anderledes i 1. omgang, he he...

> Helt ærlig du, en P-skive i Stelton i julegave....
> Mangler du virkelig ikke andet..?..

Jeg har altid, har altid haft og vil altid ha' en "Stelton" i forruden.
Så dét var en særdeles velvalgt gave - fra min ønskeseddel

> Nope, har kun kørt min gamle moder hjem til fødeøen samt ditto by.

OK
Mogens

Fra : BJ

Dato : 26-12-05 20:50

"DJ Bobo..." <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg har altid, har altid haft og vil altid ha' en "Stelton" i forruden.
> Så dét var en særdeles velvalgt gave - fra min ønskeseddel

Jow, jow ... jeg synes nu den fra Vestergaard virker fint, når reklamen er
klippet af..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : DJ Bobo...

Dato : 26-12-05 20:53

> Jow, jow ... jeg synes nu den fra Vestergaard virker fint, når reklamen er
> klippet af..

Passer på INGEN måde i en bil af dins høje standard, IMO !
Mogens

Fra : BJ

Dato : 26-12-05 20:58

KLIP

> Passer på INGEN måde i en bil af dins høje standard, IMO !

Pjat..

Skulle jeg endelig skifte, blev det til en de dersens automatiske
indretninger.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : DJ Bobo...

Dato : 26-12-05 20:59

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote in message

> Pjat..

Nope :)

> Skulle jeg endelig skifte, blev det til en de dersens automatiske
> indretninger.

P-watch
Mogens

Fra : BJ

Dato : 26-12-05 21:05

"DJ Bobo..." <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> P-watch

Jep, den er blot ikke ret pæn. Det må kunne gøres bedre.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : DJ Bobo...

Dato : 27-12-05 15:41

> Jep, den er blot ikke ret pæn. Det må kunne gøres bedre.

Byg evt et nyt kabinet
--
Mvh Mogens
....som netop har smidt sine hjemmebyggede trykkammerhøjttalere fra '70 ud

Fra : BJ

Dato : 27-12-05 15:48

"DJ Bobo..." <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Byg evt et nyt kabinet

Mjaaa ... men jeg kan da henvise til en kompetent industridesigner..;)

> ...som netop har smidt sine hjemmebyggede trykkammerhøjttalere fra '70 ud

Mine guldklumper med indhold fra SEAS sidder stadig oppe i kippen. hængende
på skrå i "stålvejere"..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : DJ Bobo...

Dato : 27-12-05 15:52

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote in message

> Mjaaa ... men jeg kan da henvise til en kompetent industridesigner..;)

He he -gør det :)

> Mine guldklumper med indhold fra SEAS sidder stadig oppe i kippen.
> hængende på skrå i "stålvejere"..

OK - i mine ht'er sad nu Peerles. Datidens førende :)
Iøvrigt er min kip nu forsvundet
Mogens

Fra : BJ

Dato : 27-12-05 15:57

"DJ Bobo..." <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> He he -gør det :)

> OK - i mine ht'er sad nu Peerles. Datidens førende :)

Det havde jeg i mine første. Med SEAS var de vist ikke mere førende..?

> Iøvrigt er min kip nu forsvundet

Du har jo fået fladt tag...;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : BJ

Dato : 27-12-05 16:00

KLIP

_HA_, de laves endnu: http://www.clofis.nl/nl/zelfbouw/zelfbouw_seas.htm

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : DJ Bobo...

Dato : 27-12-05 16:07

>Du har jo fået fladt tag...

He he - dét kan man sige. Men der er ret højt til
loftet, må man sige. Knap 3 meter...

> _HA_, de laves endnu: http://www.clofis.nl/nl/zelfbouw/zelfbouw_seas.htm

Nostalgi :)
Mogens

Fra : BJ

Dato : 27-12-05 16:14

"DJ Bobo..." <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Nostalgi :)

Herlig ik´...

Mine er magen til SEAS Odin III dog også lavet med mellemtoneenhed også med
eget kabinet i kabinettet.

Det var guld værd at have en kammerat, der var i lære som maskinsnedker..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : DJ Bobo...

Dato : 27-12-05 16:19

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote in message

> Herlig ik´...

Jow jow :)

> Mine er magen til SEAS Odin III dog også lavet med mellemtoneenhed også
> med eget kabinet i kabinettet.

3 enheder i mine !

> Det var guld værd at have en kammerat, der var i lære som
> maskinsnedker..

Tænkte det sgu nok - jeg byggede det hele selv
Mogens

Fra : BJ

Dato : 27-12-05 16:23

"DJ Bobo..." <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> 3 enheder i mine !

O.k., 4 stk. i hver i mine.

Ville gerne have haft horn i også, men så ville kabinetterne blive af enorme
dimensioner..;)

> Tænkte det sgu nok - jeg byggede det hele selv

Forbindelser du, forbindelser....

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : DJ Bobo...

Dato : 27-12-05 16:47

> O.k., 4 stk. i hver i mine.

Hvad var den 4. ?

> Ville gerne have haft horn i også, men så ville kabinetterne blive af
> enorme dimensioner..;)

Ja - en ekstra etage til dem...

> Forbindelser du, forbindelser....

Dém knyttede jeg så selv - med loddekolben
Mogens

Fra : BJ

Dato : 27-12-05 23:20

"DJ Bobo..." <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hvad var den 4. ?

2 x basenheder
1 x mellemtone
1 x dome tweeter

> Dém knyttede jeg så selv - med loddekolben

Det må jeg prøve, næste gang jeg skal save i træ, spånplade eller finér..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : DJ Bobo...

Dato : 28-12-05 07:11

> Det må jeg prøve, næste gang jeg skal save i træ, spånplade eller
> finér..

P-watch?
Mogens

Fra : Leo Jensen

Dato : 25-12-05 10:34

"Brian Binnerup" <ns-brian@binnerup.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at flytte alting hjem.
>
> For at blive lidt ot, er der nogen der har fået noget til hjulene i

Jeps, en Haynes rep-håndbog samt en 'You and your XJ40', også fra Haynes.
Konen bad mig om selv at skaffe dem hjem, så rigtig overrasket er jeg ikke

Stelton P-skiven var derimod en overraskelse og også pæn nok til at man kan
overveje ikke at have den liggende i handskerummet...
Det meste af resten var til racercyklen, men et hjul er vel et hjul ?

Leo

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 24-12-05 22:59

Jan W Nielsen wrote:
> Hej gutter
>
> Hav en rigtig hyggelig aften alle sammen..

Tak og i lige måde, nåeh nej det er vel for sent nu

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-12-05 09:06

"Jan W Nielsen" skriver:

> Hav en rigtig hyggelig aften alle sammen..

Tak, det havde vi da (sådan alt i alt) og jeg håber alle andre havde det
samme.

Kunne man få bedre gaver: Momentnøgle, automatisk slangeopruller til
trykluftslange, bogen om Frichs, og en kæmpe bog om de tyske TEE togsæt

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Thomas J.

Dato : 25-12-05 09:59

Den Sat, 24 Dec 2005 17:37:40 +0100 sendte <Jan W Nielsen> følgende
røgsignaler:

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 25-12-05 13:04

> Hej gutter
>
> Hav en rigtig hyggelig aften alle sammen..
>
> Hilsen Jan W Nielsen

Hallo, læs fundatsen...
Denne gruppe er til diskution om biler og bilisme.
Ikke Juletræer og småstive julemænd

:c)
Nå ok, god jul

Michael