Skoda farvekode
Fra : Leif Hesselberg

Dato : 24-12-05 12:48

Hej

Er her nogen der kan oplyse mig om farvekoden til Skoda Favorit
Silverline årg. 94, eller fortælle mig hvordan jeg finder ud af det?

mvh

Leif

Fra : Christopher Stein

Dato : 24-12-05 18:45

Leif Hesselberg wrote:
> [...]
>
> Er her nogen der kan oplyse mig om farvekoden til Skoda Favorit
> Silverline årg. 94, eller fortælle mig hvordan jeg finder ud af det?

står den ikke på typepladen i motorrummet?

Fra : Ukendt

Dato : 24-12-05 16:35

> Er her nogen der kan oplyse mig om farvekoden til Skoda Favorit Silverline
> årg. 94, eller fortælle mig hvordan jeg finder ud af det?

Jeg tror at Skoda var blevet så meget VAG-iseret at de var begyndt at bruge
PR-seddel.

Prøv at kigge i baggagerummet under tæppet. Og se om der ikke en lap der ser
ca. sådan her ud.

http://vwfanatic.dk/Info/PR-seddel.html

--
Claus Petersen
VW Golf Sportline 2,0 16V TDI - www.vwfanatic.dk

"It's nice to be important - but it's more important to be nice"