Anbefaling af autolakerer?
Fra : MRN

Dato : 23-12-05 14:47

Hejsa gruppe!

Jeg ved ikke om dette er den helt rigtige gruppe, men jeg prøver
alligevel...

Er der nogen der kan anbefale en god (og gerne billig) autolakerer i
Silkeborg området?
Jeg har en rust plet i den ene skærmkant, som jeg efterhånden er ret træt af
at kigge på... Så den vil jeg gerne have fjernet, men det skal gøres
ordentligt, man skal helst ikke kunne få øje på det bagefter...
Bilen er en Mazda 323c fra '96...

Håber der er nogen der kan hjælpe

På forhånd tak, og glædelig jul
MRN

Fra : Ukendt

Dato : 23-12-05 17:21

"MRN" <hvadtrorduselv@haha.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> af at kigge på... Så den vil jeg gerne have fjernet, men det skal gøres
> ordentligt, man skal helst ikke kunne få øje på det bagefter...

Det er rigtig svært at finde nogen der vil lave det sort.
De fleste autolakerer laver heller ikke rust, så man skal først finde en
billig pladesmed som kan fjerne rusten og spartle og grunde, derefter skal
den hen til maleren. Der findes dog store værksteder som har begge dele i
huset, men de plejer bestemt ikke at være billige

--
Tom

Fra : spamsen

Dato : 27-12-05 13:39

Hej,
In news:43abffdc$0$161$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
MRN <hvadtrorduselv@haha.dk> typed:
> [...]
> alligevel...
>
> Er der nogen der kan anbefale en god (og gerne billig) autolakerer i
hmm da jeg stod i lære som vognmaler, var det eneste sted at komme på
teknisk-skole var ...Silkeborg.
prøv kør derud og spørg om det ikke kan blive et projekt hvor en pladesmed
og en vognmaler arbejder sammen? :)

mvh
Flemming