Kvinder bag rattet
Fra : Ukendt

Dato : 23-12-05 11:27

http://www.skoopy.com/show2.php?id=1739&type=VID

Ved ikke om den har været her før men nu kommer den igen.

Mvh. Allan

Fra : Troels Hansen

Dato : 23-12-05 11:32

Allan Møller wrote:
> http://www.skoopy.com/show2.php?id=1739&type=VID
>

> Ved ikke om den har været her før men nu kommer den igen.

Hvad er problemet? Hun kom da ind!

Fra : Dak

Dato : 23-12-05 11:41

> Ved ikke om den har været her før men nu kommer den igen.

3 ting falder umiddelbart til min opmærksomhed.

1: Hun ryger i en pænt dyr bil. mens hun kører bil.

2: Bilen må der var særdeles robust da jeg ikke kan se andet end en
lakskade. Har sådan en ikke plastikkofanger?

3: Hun glemte at indløse billetten/kortet så mon ikke der dumper en regning
ind af hendes dør på manglende betaling?

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 23-12-05 11:56

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> wrote in message

> 3: Hun glemte at indløse billetten/kortet så mon ikke der dumper en
> regning ind af hendes dør på manglende betaling?

Nej fordi hun er på vej ud, og har købt biletten hun får bare ikke indsat
den så bommen åbner....

Fra : blue

Dato : 23-12-05 12:07

"Flemming Lynggaard" <flemmingl@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Nej fordi hun er på vej ud, og har købt biletten hun får bare ikke indsat
> den så bommen åbner....

Men mange steder betaler man jo for den tid man parkerer, og da hun endnu
ikke har stemplet ud, så...

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 23-12-05 12:21

P.S Fjern dyret i min email ved mailsvar
"blue" <blue_iz@ofirFJERN.dk> wrote in message
> "Flemming Lynggaard" <flemmingl@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Men mange steder betaler man jo for den tid man parkerer, og da hun endnu
> ikke har stemplet ud, så...

Man stempler ud inde i huset, ved betalingsautomaten, derefter får man en
udgangsbillet som åbner bommen, denne billet er normalt gældene 5-10
minutter og indeholder ingen oplysninger omkring parkeringstiden, dvs hun
har betalt for sit ophold.

Jacob

Fra : Uffe Ravn

Dato : 23-12-05 11:56

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> skrev

> [...]
>
> 3: Hun glemte at indløse billetten/kortet så mon ikke der dumper en
regning
> ind af hendes dør på manglende betaling?

Mon ikke også der dumper en mindre regning op for beskadigelse af
bumanlæget?

MVh. Uffe Ravn

Fra : Ivar

Dato : 23-12-05 12:47

Dak skrev:

> 1: Hun ryger i en pænt dyr bil. mens hun kører bil.

Hvad har bilens pris med rygning at gøre? Tror du at folk der
køber dyre biler, lægger flere hæmninger på dem selv?

> 2: Bilen må der var særdeles robust da jeg ikke kan se andet end en lakskade.
> Har sådan en ikke plastikkofanger?

Hvis bilen sælges på det amerikanske marked, skal den kunne tåle
at køre med 5 mph ind i noget uden at lygter mm tager skade.
(sådan var det i hvert fald tidligere)

> 3: Hun glemte at indløse billetten/kortet så mon ikke der dumper en regning
> ind af hendes dør på manglende betaling?

Hun har betalt, så hun manglede kun at åbne bommen. Det klarede
hun på en alternativ måde uden billet

Ivar Magnusson

--
Se her, hvad den gratis MesNews kan:
http://home20.inet.tele.dk/did/MesNews/

Fra : jan@stevns.net

Dato : 23-12-05 13:26

"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev :

>Hvad har bilens pris med rygning at gøre? Tror du at folk der
>køber dyre biler, lægger flere hæmninger på dem selv?

Nogen ryger i deres bil, andre gør ikke, nogen gør det i en dyr bil,
andre i en billig bil - endnu flere mennesker ryger slet ikke.

Og så er der endeligt dem der ikke helt forstår hvorfor nogen
overhovedet vælger at ryge, endsige i deres bil ...

Jeg er nok lidt ambivalent - jeg ryger i den billige bil (rekorden) ,
jeg ryger ikke i min Scorpio - fruen og jeg ryger begge i hendes
Scorpio - sådan er der så meget ;)

har vi ungerne med, ryger vi slet ikke

--
jan@stevns.net