P-watch
Fra : KNT

Dato : 23-12-05 11:09

Jeg fik for 2 måneder siden monteret en P-watch i bilen - et ganske udmærket
værktøj.

I dag har jeg konstateret 'sort skærm' på den - hvad kan jeg gøre ved det?

Knud

Fra : Kim Olsen

Dato : 23-12-05 11:17

Garanti ??

Der er jo normalt mere end 2 måneders garanti på sådan noget. Men tjek lige
først, at der ikke bare er gået en sikring.

kim

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 23-12-05 13:06

> [...]
> lige
> først, at der ikke bare er gået en sikring.

Mere, der er præcist mindst 6 måneder "garanti", resten er
reklamationsret...

Mvh

Emil

Fra : KNT

Dato : 23-12-05 13:16

"Kim Olsen" <kim.olsen(fjerndette)@sport.dk> skrev i en meddelelse
> Garanti ??
>
> Der er jo normalt mere end 2 måneders garanti på sådan noget. Men tjek
> lige
> først, at der ikke bare er gået en sikring.

Hvor checker jeg sikringen?

Jeg har haft min P-watch liggende siden juli 2004 - så den er altså over 1
år gammel før jeg fik den monteret - og den har virket fint efter
monteringen.

Knud

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 23-12-05 11:57

"KNT" <knud.thomsensle@tprivat.dk> wrote in message

> Jeg fik for 2 måneder siden monteret en P-watch i bilen - et ganske
> udmærket værktøj.
>
> I dag har jeg konstateret 'sort skærm' på den - hvad kan jeg gøre ved det?

Har du spurgt din mand? Kan jo være han har ødelagt den...

Fra : PMH

Dato : 23-12-05 17:16

> [...]
> udmærket værktøj.
>
> I dag har jeg konstateret 'sort skærm' på den - hvad kan jeg gøre ved

Ring til dem..
De har nok nærmest den bedste kundeservice jeg har oplevet
http://www.p-watch.dk/

Jeg havde haft mit ur i ca. 2 år, og havde faktisk aldrig haft det til
at virke efter hensigten, (det vil ikke gå ud af P mode).
Jeg ringede til dem og fik svaret, det er fordi der på de første
modeller var forskel på elektronikken, så når det er en dieselbil
bruger den mere spænding i startøjeblikket, så derfor skal du have den
byttet til den rigtige model..

Ok svarede jeg, men den er jo brugt og ca. 1½ - 2 år gammel..
Det har da ingen betydning, det skal virke sagde hun.. Og det
havde hun jo da helt ret i.. så jeg sendte den "gamle" til hende,
og hun sendte en sprit ny til mig med 2 års garanti fra den dag
jeg modtog den.. Det kalder jeg god service..

PMH

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 24-12-05 00:02

"PMH" <tjaa@tjaa.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg havde haft mit ur i ca. 2 år, og havde faktisk aldrig haft det til
> at virke efter hensigten, (det vil ikke gå ud af P mode).
>
>---snip---
>
> god service..

Mit ur har også ligget længe og da det endelig kom i dytten
har det extremt svært ved at forlade P-mode. Til at starte med
kunne et bump eller en lidt hård opbremsning klare problemet.
Nu er det så slemt at selv en meget hård opbremsning ikke
altid kan få den i "sving". Henvendte mig derfor til firmaet,
men fik blot en sludder for en sladder og har til dato ikke
fået løst problemet trods flere henvendelser.
Det første problem er nok at det var en gave og jeg derfor
ikke har nogen nota (garantibevis) på skidtet. Giveren har
ikke gemt sin bon

Fra : PMH

Dato : 24-12-05 09:44

"Andersen (3650)" <virkerikke@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Det første problem er nok at det var en gave og jeg derfor
> ikke har nogen nota (garantibevis) på skidtet. Giveren har
> ikke gemt sin bon

Jeg havde heller ikke kvitt. på min, men det gjorde
ikke noget sagde hun..

Er du sikker på at den orange ledning er rigtig monteret..??

Den skal IKKE have strøm når der ikke er tænding på bilen.
Den SKAL have strøm når du sætter tænding på, og den SKAL
blive ved med at have strøm når du drejer nøglen om mod start
og når starteren kører rundt. De fleste steder man leder efter en
ledning som giver strøm ved tænding, der er der ikke strøm i
startøjeblikket, det SKAL der være.
Forsøg med en prøvelampe, og hold den på når du starter bilen,
der SKAL være lys i prøvelampen hele tiden.

PMH

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 25-12-05 16:33

> [...]
> startøjeblikket, det SKAL der være.
> Forsøg med en prøvelampe, og hold den på når du starter bilen,
> der SKAL være lys i prøvelampen hele tiden.

Den er monteret på klemme 15 som ifølge Citroen er den klemme
de selv bruger på værkstedet, når de laver P-Watch på kundernes
biler. (i den indvendige sikringsbox på en Berlingo).
Så jow den skulle være monteret efter bogen.
Men derfor kunne det godt være man skulle tjekke med en prøvelampe,
selvom det jo har fungeret.

Fra : Henning Keseler

Dato : 24-12-05 15:18

> [...]
> Det første problem er nok at det var en gave og jeg derfor
> ikke har nogen nota (garantibevis) på skidtet. Giveren har

Jeg har set en der opførte sig som beskrevet, der var fejlen at man godt nok
havde fundet en ledning der var strøm på sammen med tændingen og sluttet den
orange ledning dertil.
Det viste sig at være ledningen til lys i radioen og det duede bare ikke.
Da den blev tilsluttet tændings plus virkede den perfekt.

Mvh. Henning