Jason Watt har fået ny bil
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 22-12-05 10:28

Han har lige købt en GT40 (af den nye slags).
Er der i øvrigt nogen, som ved om der er indregistreret nogen af dem i DK
endnu ?
Jeg så for noget tid siden, at Jeremy Clarkson testede sådan en og han sagde
at det var den bedste sportsvogn han nogensinde havde prøvet.
Eneste anke han havde var, at ved lidt "frisk kørsel" gik den kun ca. 80 km
på en tankfuld.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-05 11:16

> Han har lige købt en GT40 (af den nye slags).

Damn gammel nyhed !!

Mvh
Morten

Fra : A Andersen

Dato : 22-12-05 11:38

"Juel" <him> skrev i en meddelelse
> [...]

Hvilken tidslinje lever du i.??

MVH

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 22-12-05 12:29

Juel wrote:

> Damn gammel nyhed !!

Hvornår er nyheden da "sluppet" ud ?
(Jeg har ikke set det før nu )

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-05 12:51

> Hvornår er nyheden da "sluppet" ud ?
> (Jeg har ikke set det før nu )

Så det for en uge siden, tror endda det var i en avis....

Mvh
Morten

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 22-12-05 13:32

Juel wrote:

> Så det for en uge siden, tror endda det var i en avis....

Hvad er en avis ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-05 13:35

> Hvad er en avis ?

hehe en af de store lokumsruller der kommer ind af brevssprækken... )

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-05 16:57

> Hvad er en avis ?

I gamle dage hvor der fandtes fiskehandlere uden for Føtex, brugte man vist
aviser til at pakke fisk ind med.....bare en skam at der altid var sådan
noget sort snask trykt på papiret

--
Tom

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 22-12-05 13:44

> Så det for en uge siden, tror endda det var i en avis....

Skal folk undlade at skrive noget sjovt ind til gruppen - af frygt for, at
der er nogle, der har læst det før - og som så kritiserer dem for det..?

--
/Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-05 13:55

> Skal folk undlade at skrive noget sjovt ind til gruppen - af frygt for, at
> der er nogle, der har læst det før - og som så kritiserer dem for det..?

hvad sjovt er der i det ?
Nej jeg skal da også lige ha fundet et link til Ford de har vist også lige
lavet en T model...

Mvh
Morten

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 22-12-05 14:26

> Nej jeg skal da også lige ha fundet et link til Ford de har vist også lige
> lavet en T model...

Jeg ser intet problem i, at folk poster nyheder, selvom der er en risiko
for, at andre har læst dem før.

Hvis vi "straffer" folk for den slags, vil antallet af postings mindskes,
tror jeg - og det er vel ikke meningen.

.....desuden er der jo folk, der ikke er så opdaterede, som du selv er - se
nu bare Per for eksempel.. )

--
/Jan W Nielsen

Fra : Leonard

Dato : 22-12-05 14:47

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote:

>....desuden er der jo folk, der ikke er så opdaterede, som du selv er - se
>nu bare Per for eksempel.. )

Nemlig, jeg vidste det heller ikke ...
.... men nnu er der jo en rigtig god grund til at spørge om at låne en
bil af Jason igen

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 22-12-05 15:37

Jan W Nielsen wrote:

> ....desuden er der jo folk, der ikke er så opdaterede, som du selv er
> - se nu bare Per for eksempel.. )

Ja ja, til grin kan man jo altid blive

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Torben Scheel

Dato : 22-12-05 16:31

Per Beer Hansen wrote:

> [...]
> at det var den bedste sportsvogn han nogensinde havde prøvet.
> Eneste anke han havde var, at ved lidt "frisk kørsel" gik den kun ca. 80 km

Kan der komme en flaske ud af vinduet på sådan en? Det må være vigtigere
end økonomi for den kære Watt

--
vh
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-05 17:02

> Han har lige købt en GT40 (af den nye slags).
> Er der i øvrigt nogen, som ved om der er indregistreret nogen af dem i DK
> endnu ?

Det står vel nærmest i artiklen
O stk på danske plader

> Jeg så for noget tid siden, at Jeremy Clarkson testede sådan en og han
> sagde at det var den bedste sportsvogn han nogensinde havde prøvet.

Jeg så en ved Biler for alle messen i Herning i år. Den virkede helt klar
som den vildeste af alle de fede biler der var der (Ferrari, Lamo, Kleeman,
Porsche, Jaguar osv )

> Eneste anke han havde var, at ved lidt "frisk kørsel" gik den kun ca. 80
> km på en tankfuld.

Den lyder i hvert fald rigtig rå, selv om jeg ikke er helt vild med
designet. Jeg synes der er FOR lav

--
Tom