Sikkerhedssele alarm i Focus / C-max.
Fra : Simon Jacobsen

Dato : 22-12-05 09:56

Hej

Jeg synes blot at I skal vide, at alle dem der har problemer med
sikkerhedssele alarmen i en focus samt C-max, har jeg hørt en ny og gratis
måde at slå den fra på....

Man skal indføre sikkerhedsselen i holderen (altså tilslutte den) og udløse
den igen 9 gange. Så skulle problemet være løst. Har ikke selv prøvet, men
en troværdig kollega gjorde mig opmærksom på det. Skal den slåes til igen,
skal man blot gentage proceduren igen og den er aktiveret igen.

Så alle jer der skal have den slået fra, følg ovenstående råd.

Til alle jer der har betalt for det, ja. bare ærgeligt. Så ved man da hvad
Ford tager for det lille nummer.

God jul i forummet.

Simon Jacobsen

Fra : KASO

Dato : 22-12-05 16:59

"Simon Jacobsen" <simonjacobsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg synes blot at I skal vide, at alle dem der har problemer med
> sikkerhedssele alarmen i en focus samt C-max, har jeg hørt en ny og gratis
> måde at slå den fra på....

Øhh - men hvorfor?

Bliver den ikke tavs, når man tager selen på?

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-05 17:12

"KASO" <a@b.dk> skrev i en meddelelse

> "Simon Jacobsen" <simonjacobsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Øhh - men hvorfor?
>
> Bliver den ikke tavs, når man tager selen på?

Nej ikke når man stiller et par rammer cola'er fra Duborg men man kan
selvfølgelig tage selen på colaerne

--
Tom

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-12-05 10:59

Tom skriver:

> Nej ikke når man stiller et par rammer cola'er fra Duborg

De står sku da i bagagerummet ?

> men man kan selvfølgelig tage selen på colaerne

ROFL

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 23-12-05 17:15

> Tom skriver:

> De står sku da i bagagerummet ?

he, der var ikke plads sidst vi var i tyskland fordi julegaverne fyldte hele
bagagerummet.

--
Tom

Fra : Henrik B.

Dato : 24-12-05 01:39

> he, der var ikke plads sidst vi var i tyskland fordi julegaverne fyldte
> hele bagagerummet.

Så trækker man da blot selen bagom cola'er og klikker den fast.

Dyrlægebiler - Det intelligente valg

Fra : Per O.

Dato : 22-12-05 23:47

> [...]
> igen.
>
> Så alle jer der skal have den slået fra, følg ovenstående råd.

Skal man starte bilen først og så foretage manøvren ? Eller skal der bare
være tænding på?

/Per O.

Fra : Simon Jacobsen

Dato : 23-12-05 10:57

Der må jeg være dig svar skyldig, kunne dog forestille at bilen skal stå med
tænding. Men prøv dig frem.

simon

Fra : Michael Jensen

Dato : 23-12-05 19:12

For ind i hede hulan....... Det VIRKER!!

Satte mig ind, startede bilen, og mens jeg holdt der i tomgang "spændte jeg
selen" 9 gange, og vupti blinkede "sele-lampen" et par gange for derefter at
gå helt ud! Jeg kørte så en hurtig tur for at være helt sikker, men den var
sgi god nok!

TUSIND tak for tippet. Nu har jeg bare enormt ondt af ham der i tråden
længere nede fortalte at han havde betalt ford 200 + moms for at lave det
lille trick for ham!

Med venlig hilsen

Michael Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 23-12-05 19:24

"Michael Jensen" <ugyldig@ugyldig.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> TUSIND tak for tippet. Nu har jeg bare enormt ondt af ham der i tråden
> længere nede fortalte at han havde betalt ford 200 + moms for at lave det

hehe og hvordan får du den så til at virke igen hvis det skulle være?

--
Tom

Fra : Michael Jensen

Dato : 23-12-05 19:26

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message

> hehe og hvordan får du den så til at virke igen hvis det skulle være?
>
> --
> Tom

Det samme en gang til! Nemt........... Men hvorfor i hulan skulle man ønske
det tilbage igen??

\Michael

Fra : Henrik B.

Dato : 24-12-05 01:40

> [...]

> TUSIND tak for tippet. Nu har jeg bare enormt ondt af ham der i tråden
> længere nede fortalte at han havde betalt ford 200 + moms for at lave det

Ja, de har sikkert gjort det samme - og grint deres røv i laser....

Dyrlægebiler - Det intelligente valg

Fra : Ukendt

Dato : 24-12-05 10:32

> "Michael Jensen" <ugyldig@ugyldig.com> skrev i en meddelelse

> Ja, de har sikkert gjort det samme - og grint deres røv i laser....

Jeg havde gået tilbage til Ford og "truet" med at få pengene tilbage eller
også finde et andet værksted. Man kan jo ikke have tillid til et værksted
der skal trække penge ud af næsen på folk.

--
Tom

Fra : alexbo

Dato : 24-12-05 10:47

"Tom" skrev

> Jeg havde gået tilbage til Ford og "truet" med at få pengene tilbage eller
> også finde et andet værksted. Man kan jo ikke have tillid til et værksted
> der skal trække penge ud af næsen på folk.

Nu er det jo ikke sikkert at Ford bruger eller kender dette selealarmtrick,
det er mere sandsynligt at de kobler computeren på og går ind og slukker
selealarmen.

Derudover bliver Ford nødt til at have på papir at det er noget kunden har
bedt om og betalt for.

mvh
Alex Christensen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 24-12-05 11:00

Tom skriver:

> Jeg havde gået tilbage til Ford og "truet" med at få pengene tilbage eller
> også finde et andet værksted. Man kan jo ikke have tillid til et værksted
> der skal trække penge ud af næsen på folk.

Hvorfor ?

Ville du ikke være tilfreds med at få disablet en selealarm for 200 kr ?

For øvrigt vil 9x "selen i" nok resettes hvis man har haft batteriet
koblet fra....

Fra : Ukendt

Dato : 24-12-05 15:03

> Tom skriver:

> Hvorfor ?

Fordi jeg ikke ville føle ydelsen står mål med regningen.

> Ville du ikke være tilfreds med at få disablet en selealarm for 200 kr ?

Ikke hvis man bare skal sætte sikkerhedsselen i, ni gange.

--
Tom