Følger I med....?
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 21-12-05 22:24

Følger I nogensinde med i, hvad der sker med de biler I sælger, når I
bytter bil?

Min forrige bil, Stilo'en, fandt jeg ved et tilfælde ud af er endt på
Langeland.

Det stakkels pus har fået monteret trækkrog, men ifølge den nye ejer
har den det godt.

Jeg fandt ud af det, fordi han ringede mig op om nogen detaljer vedr.
bilen.

Så skulle jeg jo prakke ham de gamle vinterdæk på. Det lykkedes ikke,
da han allerede havde købt aluer med vinterdæk.

Nu er den nye ejer jo en glad mand, fordi han kører i min "gamle", men
velplejede bil, og hans entusiasme har smittet hans bror, der lige har
investeret i nok en Stilo.

Nu er de gamle hjul solgt til broderen.

Mine brugte biler har det gennemgående godt. En af mine Primera'er
endte på intet mindre end Paradisvej. *LOL*

Venlig hilsen
Folmer

Fra : jan@stevns.net

Dato : 21-12-05 22:37

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev :

>Nu er de gamle hjul solgt til broderen.

Krejler !

>Mine brugte biler har det gennemgående godt. En af mine Primera'er
>endte på intet mindre end Paradisvej. *LOL*

Hva' hulen - er de begyndt at asfaltere på den nye måde der også ?

(med knuste bilvrag)

:)

--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 21-12-05 22:43

On Wed, 21 Dec 2005 22:37:15 +0100, jan@stevns.net wrote:

>Krejler !

>Hva' hulen - er de begyndt at asfaltere på den nye måde der også ?
>
>(med knuste bilvrag)

>--

Måtte lopperne fra 1000 kameler invadere dine erogene zoner, samtidigt
med at dine arme bliver for korte til at gøre noget ved det.

Venlig hilsen og god jul, også til brormand.
Folmer

Fra : jan@stevns.net

Dato : 21-12-05 23:17

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev :

>Måtte lopperne fra 1000 kameler invadere dine erogene zoner, samtidigt
>med at dine arme bliver for korte til at gøre noget ved det.

Åehh - den lange version af : Må din røv klø, og armene være for korte
;)

>Venlig hilsen og god jul, også til brormand.
>Folmer

Jeg skal din hilsen fluks viderebringe ;)

Fra : DJ Bobo...

Dato : 21-12-05 22:45

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in message

> Følger I nogensinde med i, hvad der sker med de biler I sælger, når I
> bytter bil?

Jep - jeg får regelmæssigt en mail vedr. min Omega 3000 24V.
Han skriver lidt om bilen og sender billeder. Bilen har netop
fået en ny gearkasse...
Mogens

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 21-12-05 22:50

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in message
> Følger I nogensinde med i, hvad der sker med de biler I sælger, når I
> bytter bil?

Jep ! - jeg har et link liggende på desktoppen til forhandlerens annonce på
Bilbasen...
Han har haft den til salg 1½ måned nu - jeg tror måske han har indkøbt den
en smule for dyrt..

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Brizz

Dato : 22-12-05 01:41

Andreas M. Hansen skrev:
> annonce på Bilbasen...
> Han har haft den til salg 1½ måned nu - jeg tror måske han har indkøbt
> den en smule for dyrt..

Så kan han lære det

--
Mvh Brian
--

Venimus Conglaciati Vicimus

Fra : Brian Binnerup

Dato : 21-12-05 22:57

> Følger I nogensinde med i, hvad der sker med de biler I sælger, når I
> bytter bil?

Jeg ser jævnligt min gamle 406'er når jeg er i Bilka at handle - og hver
gang bliver jeg enig med mig selv om at jeg savner den

Hvis det så bare ikke var en forpulet sedan....

Mvh

Brian

Fra : Brizz

Dato : 22-12-05 01:41

Folmer Rasmussen skrev:
> Følger I nogensinde med i, hvad der sker med de biler I sælger, når I
> bytter bil?

Ser ikke min gamle bil ret tit dels da jeg er flyttet langt væk men den
flyttede selv ca 1600km nord for Stockholm. Så den kommer ikke så tit
forbi Malmø

--
Mvh Brian

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-12-05 06:41

Folmer Rasmussen skriver:

> Følger I nogensinde med i, hvad der sker med de biler I sælger, når I
> bytter bil?

Sjældent. Min første golf mådte jeg et års tid efter jeg havde solgt
den. Den lignede jo sig selv

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Anders

Dato : 22-12-05 08:35

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in message
> Følger I nogensinde med i, hvad der sker med de biler I sælger, når I
> [...]

Jeg ved at min gamle Hiace fra 91 kører rundt som taxi i Kenya ( har ikke
selv set den

Anders

Fra : Uffe Ravn

Dato : 22-12-05 09:18

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev

> Følger I nogensinde med i, hvad der sker med de biler I sælger, når I
> bytter bil?

Ja, jeg var en tur hos ophuggeren igår.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-05 09:35

> Følger I nogensinde med i, hvad der sker med de biler I sælger, når I
> bytter bil?

Ja, den nye ejer "glemt" at omregistrere. Men efter politiet hentede
pladerne, ved jeg ikke noget ;).

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-05 17:53

> Følger I nogensinde med i, hvad der sker med de biler I sælger, når I
> bytter bil?

Min gamle mk1 Polo endte i en lade. Står der stadig,
men går til skrotteren til foråret.
Tror aldrig jeg får tid og råd til at sætte den
i stand som jeg vil...;o(

Fra : Jan Vennike

Dato : 22-12-05 18:12

> Følger I nogensinde med i, hvad der sker med de biler I sælger, når I
> bytter bil?
>
> Folmer

Jada

En af mine (nu hedengange) er nu at finde på nettet:
http://www.dkfritidbil.dk/fotostorier/tonederuder/solfilm.htm

--
Jan

Remove the cat in the email to reach me

Fra : jan@stevns.net

Dato : 22-12-05 19:28

"Jan Vennike" <jan@GARFIELDvennike.dk> skrev :

>En af mine (nu hedengange) er nu at finde på nettet:
>http://www.dkfritidbil.dk/fotostorier/tonederuder/solfilm.htm

Åehh ja - den bil, den bil ;)

Og endnu en historie hvor Gø-dyret optræder

Maskinen fra den bil, giver os stadig sjove oplevelser - nu skyder den
med skarpt ;) I form af tændrør .....

Men dø ? Det nægter den

(Mand ! Jeg savner da stadig den bil)