Stakkels Alfa romeo ejere !!
Fra : Eg Egemarke

Dato : 21-12-05 17:56

http://www.cuoresportivo.dk/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=3072&highlight=&sid=d6b7dda9b7d73c985adaf8d0464869dd

At se sin øjesten smuldre, når den er "næsten" ny
Stakkels ejer

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 21-12-05 17:59

Hej!

Eg Egemarke wrote:

> At se sin øjesten smuldre, når den er "næsten" ny
> Stakkels ejer

Old news! Hvor har du været idag?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Armand

Dato : 21-12-05 21:09

=

--
Armand.

Fra : DJ Bobo...

Dato : 21-12-05 21:57

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> wrote in message

> At se sin øjesten smuldre, når den er "næsten" ny

Den er i sit 8. leveår på vej mod det 9. -> næppe nogen ny bil !

> Stakkels ejer

Jow jow - forældrene ville ham det så godt, men den kommer
til at koste ham en røvfuld kroner, desværre...
Mogens

Fra : Henrik B.

Dato : 21-12-05 22:18

"DJ Bobo..." <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

> Den er i sit 8. leveår på vej mod det 9. -> næppe nogen ny bil !

Når man er vant til gamle utrådte svenskere, så er 8 år en års-unge.

Dyrlægebiler - Det intelligente valg

Fra : DJ Bobo...

Dato : 21-12-05 22:24

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote in message

> Når man er vant til gamle utrådte svenskere, så er 8 år en års-unge.

Det ved jeg - men det var nu helt principielt, jeg kommenterede
Mogens

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 21-12-05 22:32

> Den er i sit 8. leveår på vej mod det 9. -> næppe nogen ny bil !

Nåhh - men så er der jo ikke nogen opsigtsvækkende i det.. )

--
/Jan W Nielsen

Fra : DJ Bobo...

Dato : 21-12-05 22:43

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote in message

> Nåhh - men så er der jo ikke nogen opsigtsvækkende i det..

Jamen når man ikke plejer sin bil, ruster den. Sådan er dét - Alfa eller
Ford
Mogens

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 21-12-05 23:00

> Jamen når man ikke plejer sin bil, ruster den. Sådan er dét - Alfa eller
> Ford

Enig - eller Opel - som vi to jo ved..

--
/Jan W Nielsen

Fra : DJ Bobo...

Dato : 21-12-05 23:12

> Enig - eller Opel - som vi to jo ved..

Jamen dé ruster da ikke - gør de?

Apropos Opel - hos den lokale pusher kan man købe en
'04 Vectra st. car V6 for 150.000 kr, kørt 20.000 km.
Var det ikke noget?

Den lokale ejendomsmægler har iøvrigt en "ejerlejlighed"
på 65 kvm til 240.000 danske kroner. Så er der sgu lidt
tilbage til bilen også
Mogens

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 21-12-05 23:29

Forblommet tale.

Det er svensk alt sammen.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 21-12-05 23:50

> Apropos Opel - hos den lokale pusher kan man købe en
> '04 Vectra st. car V6 for 150.000 kr, kørt 20.000 km.
> Var det ikke noget?

Måske - hvis man fik en arbejdsgiver, der ville betale for brobizz..

--
/Jan W Nielsen

Fra : jan@stevns.net

Dato : 21-12-05 23:51

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev :

>Måske - hvis man fik en arbejdsgiver, der ville betale for brobizz..

Jeg kender en i gruppen, som nemt ville klare det lille problem

:)

--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Fra : DJ Bobo...

Dato : 21-12-05 23:59

<jan@stevns.net> wrote in message

> Jeg kender en i gruppen, som nemt ville klare det lille problem

Unødvendigt - den kan fradrages i skat, ligesom den større købekraft
nemt indhenter det "tabte"

Fra : jan@stevns.net

Dato : 22-12-05 00:24

"DJ Bobo..." <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev :

>Unødvendigt - den kan fradrages i skat, ligesom den større købekraft
>nemt indhenter det "tabte"

Jeg tænkte nu mere på vor "vinterbader"

Fra : Thomas

Dato : 21-12-05 22:28

> http://www.cuoresportivo.dk/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=3072&highlight=&sid=d6b7dda9b7d73c985adaf8d0464869dd
>
> At se sin øjesten smuldre, når den er "næsten" ny

Sygt!

> Stakkels ejer

Ja :(

--
Mvh/TK

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 22-12-05 10:06

DJ Bobo... wrote:
> "Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote in message

> Jamen når man ikke plejer sin bil, ruster den. Sådan er dét - Alfa eller
> Ford

Det er nu vist stadig for ringe. Vi solgte vores gamle Peugeot 605 da
den var næsten 11 år gammel. Den var fra 1991 og var galvaniseret.
Den havde fået 2 gange undervognsbehandling i de år.
Der var rust 3 steder:

- Det ene støddæmpertårn i batterisiden var blevet repareret
- Lidt overfladerust på ved i skærmkanterne men meget lidt
- Rust i bagklappen, men det lavede jeg selv ret nemt. Det var en lille
bule fra noget som den var smækket ned over.

Så det er da for ringe med den Alfa 156.

--

Christian