Pærer
Fra : Jasper Norman

Dato : 19-12-05 23:36

Hej.

Så røg den ene forlygtepære.

Skal begge skiftes, eller er det en gl. skrøne?

Kender nogen til et godt link med en test af pærer. (det er de alm.
gammeldags...desværre)

Hvad er Jeres erfaringer? Der skal sgu noget power på, men hvilken er efter
din mening de bedste? Måske er det ligesom med dæk... det er ikke altid de
dyreste der vinder testen.

Hvordan kan det være at specielt peu. + citro. altid virker som om, at de
har skarpere lygter? Er det stillet til det absolut højeste, eller det en
god kvalitet?

Uha, det var mange ???

Mvh

Jasper

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 19-12-05 23:56

"Jasper Norman" <ahrensbach@FJERNESpc.dk> wrote in

> Så røg den ene forlygtepære.

Shit happens :)

> Skal begge skiftes, eller er det en gl. skrøne?

Jeg ville skifte begge og gemme den ene som virker hvis du en dag står og
ikke har mulighed for at købe en ny, fx, en mørk aften nede i Tyskland.

--
Martin Johansen [6000]
"Xenon er sagen.. og nej det blænder IKKE"

Fra : jan@stevns.net

Dato : 20-12-05 00:13

"Jasper Norman" <ahrensbach@FJERNESpc.dk> skrev :

>Så røg den ene forlygtepære.

Det sker jo før eller siden (oftest før)

>Skal begge skiftes, eller er det en gl. skrøne?

De plejer jo at lyse lige længe , sådanne bæster, og Murphy's lov har
det med at passe, så skift du roligt dem begge

>Kender nogen til et godt link med en test af pærer. (det er de alm.
>gammeldags...desværre)

.... gruppens hjemmesider

>Hvad er Jeres erfaringer? Der skal sgu noget power på, men hvilken er efter
>din mening de bedste? Måske er det ligesom med dæk... det er ikke altid de
>dyreste der vinder testen.

Philips, Bosch+60

>Hvordan kan det være at specielt peu. + citro. altid virker som om, at de
>har skarpere lygter? Er det stillet til det absolut højeste, eller det en
>god kvalitet?

De har vist en uvane med at lade deres elværk levere lige lovligt
meget krudt - måske derfor man tit ser dem enøjede ?? Me think so

>Uha, det var mange ???

helt præcist 8 ;)

--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Fra : Jasper Norman

Dato : 20-12-05 00:20

> helt præcist 8 ;)

Hehe. Tælle kan han sgu osse

Fra : Jasper Norman

Dato : 20-12-05 00:24

gruppens hjemmesider

Jeg har på det skammeligste fået adr. smidt væk... Gider nogen smide et link

/Jasper

Fra : Aslan

Dato : 20-12-05 02:02

"Jasper Norman"
> Jeg har på det skammeligste fået adr. smidt væk... Gider nogen smide et
> link

Hmmmmmmm. har du overvejet dkfritidbil.dk ???

Aslan
2004 Alfa 156 RST 2,0 JTS
2005 MB E 320 CDI Avantgardé

Fra : Klaus G.

Dato : 20-12-05 06:25

> Hmmmmmmm. har du overvejet dkfritidbil.dk ???

Og til den dovne:
www.dkfritidbil.dk

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Michael Jensen

Dato : 20-12-05 18:33

> ... gruppens hjemmesider

Har lige kigget på siden, men syntes ikke jeg kan finde nogle tests..... Et
direkte link anyone?

På forhånd tak

Michael Jensen

Fra : jan@stevns.net

Dato : 20-12-05 19:07

"Michael Jensen" <ugyldig@ugyldig.com> skrev :

>Har lige kigget på siden, men syntes ikke jeg kan finde nogle tests..... Et
>direkte link anyone?

Øehhhh - ordet "Lampetesten" står sådan cirka i midten, en
trediedel oppe.

Fra : Brian Binnerup

Dato : 21-12-05 11:07

> Øehhhh - ordet "Lampetesten" står sådan cirka i midten, en
> trediedel oppe.

Hvem forhandler de Philips Premium Vision +30 til en 50'er? Det virker som
et mægtigt godt køb til prisen.

Mvh

Brian

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-12-05 11:51

Brian Binnerup skriver:

> Hvem forhandler de Philips Premium Vision +30 til en 50'er? Det virker som
> et mægtigt godt køb til prisen.

Shell tanken

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : tubs

Dato : 20-12-05 09:15

Har lige købt 2 Philips NightGuide til kr. 249 Måske lidt dyrt, men rigtig
godt .....
Men de kom også til at sidde i en Citroen
Ellers vil Philips Premium til ca kr 45 pr stk et rigtig godt valg.
Se evt. http://www.pal-guide.com/scr/index.php?

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 21-12-05 12:54

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Brian Binnerup skriver:

> Shell tanken

Til en 50'er ? Er du sikker ?
Samme dag jeg skulle til syn var den ene pære sprunget, og en ny H7
kostede 100 kr.
Det var en Philips et eller andet.

--

Christian

Fra : Gismo

Dato : 21-12-05 14:07

Christian B. Andresen wrote:

> Til en 50'er ? Er du sikker ?
> Samme dag jeg skulle til syn var den ene pære sprunget, og en ny H7
> kostede 100 kr.
> Det var en Philips et eller andet.

Så også et sæt philips pære vej VW i Århus S til den nette sum 330.-
Det var noget med forskellige nuancer til højre, venster og i midten.

Hvor købes denne pære billigst?

Gismo

Fra : Brian

Dato : 21-12-05 16:29

Gismo wrote:

> Så også et sæt philips pære vej VW i Århus S til den nette sum 330.-
> Det var noget med forskellige nuancer til højre, venster og i midten.

Det må være den der hedder Philips Nightguide

> Hvor købes denne pære billigst?

En reklame i det nyeste Motor siger at de er på bud ved dit lokale
http://autopartner.dk/ værksted. H1/H4 til 198,- og H7 til den
nette sum af 298,- for et sæt.

/Brian

Fra : tubs

Dato : 21-12-05 17:26

Dem med farver til den ene og anden side er Philips Night Guide som jeg selv
har købt et sæt af, og jeg er rigtig meget tilfreds.
Købte mine i Bil Nyt i Horsens, som også solgte Philips Premium til ca 45
sidst jeg købte. Et absolut værdigt alternativ. Men jeg mener også de fleste
Shell stationer har dem.