det endte med en passat :)
Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 19-12-05 18:18

Hej

Tak for gode råd tidligere - vi har nu fået købt en bil.
Det er vores første og den skulle derfor være billig da
kaskoen er for dyr de første år...

En passat st.car fra 89 - en dieselmodel der har kørt 8
gange jorden rundt eller deromkring. Men den lyder fint
og er stor og rummelig. Lidt rust er der ved de fleste
døre og skærmkanter, men det ser ikke ud til at være slemt.

Nysynet og med fire nye vinterdæk (på fælge): 24k. Det
synes vi er ganske ok.

Den starter perfekt hver morgen og de gamle låse har
indtil videre været til at få op :D Er det i øvrigt
noget med at man bør give dem noget olie for at sikre
at de ikke fryser helt til?

Hilsner herfra
--
| lars.g.j | e-mail: remove dots | www.lgj.dk | oz2lgj |
Zoe, about Reavers: If they take the ship, they'll rape us to

Fra : Ukendt

Dato : 19-12-05 20:51

"Lars Gjerløw Jørgensen" <dotlars.g.j@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Den starter perfekt hver morgen og de gamle låse har
> indtil videre været til at få op :D Er det i øvrigt
> noget med at man bør give dem noget olie for at sikre
> at de ikke fryser helt til?

Olie er ikke nødvendig når man installerer fjernbetjent centrallås

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 19-12-05 23:07

> Olie er ikke nødvendig når man installerer fjernbetjent centrallås

Jo jo! Sådan en gammel dosk dunk har verdens dårligste dørlåse og håndtag,
hvis man ikke renser og smøre dem inden frosten sætter ind, sige døren plong
og springer op igen når du smækker den.

Husker engang hvor jeg havde en kollega med og dørlåsen frøs fast, vi måtte
sure døren fast inde fra så han ikke faldt ud.
*LOL* sikke et syn.

Anyways, det er fordi de irer indvendigt. Adskillelse, rensning/rengøring og
ledt smøring med fedt afhjalp problemet, indtil næste år.

--
Claus Petersen
VW Golf Sportline 2,0 16V TDI - www.vwfanatic.dk

"It's nice to be important - but it's more important to be nice"