Webasto
Fra : Propellen

Dato : 17-12-05 17:49

Fik monteret mit Thermo Top _Z_ (købt brugt) og tog lige en ny T100HTM
telestart når jeg nu var igang... Men hvad svarere Z til i nuværende
modeller C, E & P? Tror jeg kan tyde et 5tal på fyret. Så mon ikke det
er et 5Kw? De er stort nok til min Escort MKIV Aldrig mere skrabe
is af ruder... muhahaha
--
/Propellen

"Don´t pull low... Unless you are!"

"The sky is not the limit. The ground is"

Fra : Gismo

Dato : 17-12-05 20:04

Propellen wrote:
> [...]
> modeller C, E & P? Tror jeg kan tyde et 5tal på fyret. Så mon ikke
> det er et 5Kw? De er stort nok til min Escort MKIV Aldrig mere

Købte magen til din. 11K på regning, hvad med dig?

Gismo

Fra : Propellen

Dato : 18-12-05 11:26

Gismo skrev:

> Købte magen til din. 11K på regning, hvad med dig?

fyr 1500,- ny dieselpumpe til fyr 700,- div. til fyr 200,- T100HTM
2700,- Monterede det selv.
Men svarere det til et Thermo Top C E eller P?

Fra : Ukendt

Dato : 18-12-05 14:26

"Propellen" <Not@Valid.Invalid> skrev i en meddelelse

> fyr 1500,- ny dieselpumpe til fyr 700,- div. til fyr 200,- T100HTM 2700,-
> Monterede det selv.
> Men svarere det til et Thermo Top C E eller P?

2700 kr. for en T100HTM fjernbetjening??? Den koster vejl. 3999 kr. inkl.
moms - hvor fik du den til den pris???

Fra : Niels Bengaard

Dato : 18-12-05 14:34

> 2700 kr. for en T100HTM fjernbetjening??? Den koster vejl. 3999 kr. inkl.
> moms - hvor fik du den til den pris???

I Tyskland kan man få dem til ca. 300 euro.
http://stores.ebay.de/Klima-Kuhler-Service-Bryant

Niels

Fra : Propellen

Dato : 18-12-05 16:11

Niels Bengaard skrev:

> [...]

Købt hos B&U.

Fra : Mureren

Dato : 18-12-05 17:30

> I Tyskland kan man få dem til ca. 300 euro.
> http://stores.ebay.de/Klima-Kuhler-Service-Bryant

Samme fyr købte jeg min T100HTM af.
Han er sløv til at sende varen (var i hvertfald i mit og flere andres
tilfælde, læs evt. hans "bedømmelser" på ebay), men den kom da, og
monteringen er pærelet, selv for en mekanik-mongol som mig

Mvh.
Mureren

Fra : Thomas J.

Dato : 17-12-05 20:07

Den Sat, 17 Dec 2005 17:48:30 +0100 sendte Propellen
<Not@Valid.Invalid> følgende røgsignaler:

> [...]
>modeller C, E & P? Tror jeg kan tyde et 5tal på fyret. Så mon ikke det
>er et 5Kw? De er stort nok til min Escort MKIV Aldrig mere skrabe

Bare du så ikke kun bruger fyret inden du skal ned til bageren efter
morgenbrød (5 min. tur-retur) hvor fyret hver gang har knoklet i tre
kvarter.....

Tommelfingerreglen siger vel noget i retning af:
Kør mindst i lige så mange minutter som fyret har kørt.

Men noget helt andet:
Kan man have både fyret og motoren kørende samtidig og på den måde få
hurtigere driftstemp ?

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Uni Bull

Dato : 17-12-05 21:39

"Thomas J." <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
skrev i en meddelelse news:s5o8q19k4t4pqq6d7jgivnjp229279reql@4ax.com...

> Men noget helt andet:
> Kan man have både fyret og motoren kørende samtidig og på den måde få
> hurtigere driftstemp ?

Ja!
....eller rettere: Ja det kunne jeg på min tidligere bil med fyr.
--
Uni Bull
Vallensbæk

Fra : L

Dato : 17-12-05 22:32

Det kan du.....

Fra : Highserver

Dato : 18-12-05 09:36

Hej og tillykke med dit fyr.......hvad gav du for en ny T100HTM
telestart.

Hilsen Jakob.