Det stopper aldrig
Fra : Leonard

Dato : 16-12-05 13:00

Sådan en tåbe får man aldrig stoppet før han begraves ...

http://www.fyens.dk/article/577708

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Ole Sørensen

Dato : 16-12-05 13:58

Leonard wrote:
> Sådan en tåbe får man aldrig stoppet før han begraves ...
> http://www.fyens.dk/article/577708

Enig.

"Manden kørte i en uindregistreret bil, der til lejligheden var blevet
udstyret med nogle tyske nummerplader. Desuden var manden fradømt sit
kørekort. Og for at fuldende pakken med lovbrud blev den 63-årige mand
sigtet for spirituskørsel."

Dog en temmelig gennemført forseelse nu hvor han var i gang.

/ole

Fra : Lars Jensen

Dato : 16-12-05 14:29

Ole Sørensen wrote:

> [...]
> sigtet for spirituskørsel."
>
> Dog en temmelig gennemført forseelse nu hvor han var i gang.

Jeps, der mangler bare at det var som spøgelsesbillist! :)

> /ole

Lars B

Fra : Rander

Dato : 16-12-05 15:10

Fri, 16 Dec 2005 13:58:11 +0100 brugte Ole Sørensen 16 linier på at
fortælle dette til dk.fritid.bil:

> [...]
>sigtet for spirituskørsel."
>Dog en temmelig gennemført forseelse nu hvor han var i gang.

Tjah, der er jo nogen der kan...

Københavns politis døgnrapport, Onsdag 2. august 2000:
Kl. 18.00 - Når noget småt bliver stort!!!

Politiet standsede på Reventlowsgade en bil, hvor føreren talte i håndholdt
mobiltelefon under kørslen. Ved en undersøgelse af køretøjet konstateredes
det, at nummerpladerne hidrørte fra en anden bil, og at den standsede bil -
BMW 325i - var indført fra Tyskland, uden at der var betalt afgift. Føreren
oplyste endvidere falske generalier. Da hans identitet var fastlagt, blev
han sigtet for flere færdselslovsovertrædelser, overtrædelse af
registreringsbekendtgørelsen, straffeloven etc.

Jaja, skal der være fest, så lad der være fest...

http://rander.dk (temporarily down!)

Fra : Ukendt

Dato : 16-12-05 16:56

"Rander" <ldNOSPAM@rander.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> registreringsbekendtgørelsen, straffeloven etc.
>
> Jaja, skal der være fest, så lad der være fest...

Tja og så har de sikkert glemt at give ham en bøde for snakken i
mobiltelefonen

--
Tom

Fra : Leonard

Dato : 16-12-05 17:04

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>Tja og så har de sikkert glemt at give ham en bøde for snakken i
>mobiltelefonen

Det er de ellers ret vilde med for tiden, så mon ikke de har husket
den detalje, når det nu også står i rapporten.

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::