/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Folk ka' ik' finde ud a' et...
Fra : DJ Bobo...


Dato : 14-12-05 20:58

Ja, det drejer sig om at ligge i den venstre vognbane.
F.eks. som det skete idag kl. 11:45 på Ballerup Boulevard.
Vi var de eneste 2 biler i miles omkreds - jeg i Ford'en
og min medbilist i en gammel hvid rusten Opel Corsa sedan.

Jeg hentede ham, fordi han tullede omkring med kun 50 km/t.
(man må køre mere end dét på Boulevarden, der er 4-sporet).
Placering? - han kørte selvfølgelig i venstre side af de 2 spor.

Efter at ha' kørt bag ham - uden han veg en tomme, endsige
satte farten op - blev han passeret indenom. Ved den lejlighed
kunne det konstateres, at han kørte uden lys, ligesom selen var
slapt hængende på sin "plads".

Jeg fik "blikket", da jeg passerede ham, hvilket iøvrigt ikke fik
ham ind til højre. Hvorfor fan tager den slags bilister ikke toget?
--
Mvh
Mogens




 
 
Mikkel Lund (14-12-2005)
Kommentar
Fra : Mikkel Lund


Dato : 14-12-05 21:11

DJ Bobo... wrote:
> Ja, det drejer sig om at ligge i den venstre vognbane.
> F.eks. som det skete idag kl. 11:45 på Ballerup Boulevard.
> Vi var de eneste 2 biler i miles omkreds - jeg i Ford'en
> og min medbilist i en gammel hvid rusten Opel Corsa sedan.
>
> Jeg hentede ham, fordi han tullede omkring med kun 50 km/t.
> (man må køre mere end dét på Boulevarden, der er 4-sporet).
> Placering? - han kørte selvfølgelig i venstre side af de 2 spor.
>
> Efter at ha' kørt bag ham - uden han veg en tomme, endsige
> satte farten op - blev han passeret indenom. Ved den lejlighed
> kunne det konstateres, at han kørte uden lys, ligesom selen var
> slapt hængende på sin "plads".
>
> Jeg fik "blikket", da jeg passerede ham, hvilket iøvrigt ikke fik
> ham ind til højre. Hvorfor fan tager den slags bilister ikke toget?

Fordi de kan stjæle en bil!

hilsen Mikkel

Lars (14-12-2005)
Kommentar
Fra : Lars


Dato : 14-12-05 21:14


"Mikkel Lund" <"mmlu03[fjern]"@control.auc.dk> skrev i en meddelelse
news:43a07b9c$0$15784$14726298@news.sunsite.dk...
> DJ Bobo... wrote:
> > Ja, det drejer sig om at ligge i den venstre vognbane.
> > F.eks. som det skete idag kl. 11:45 på Ballerup Boulevard.
> > Vi var de eneste 2 biler i miles omkreds - jeg i Ford'en
> > og min medbilist i en gammel hvid rusten Opel Corsa sedan.
> >
> > Jeg hentede ham, fordi han tullede omkring med kun 50 km/t.
> > (man må køre mere end dét på Boulevarden, der er 4-sporet).
> > Placering? - han kørte selvfølgelig i venstre side af de 2 spor.
> >
> > Efter at ha' kørt bag ham - uden han veg en tomme, endsige
> > satte farten op - blev han passeret indenom. Ved den lejlighed
> > kunne det konstateres, at han kørte uden lys, ligesom selen var
> > slapt hængende på sin "plads".
> >
> > Jeg fik "blikket", da jeg passerede ham, hvilket iøvrigt ikke fik
> > ham ind til højre. Hvorfor fan tager den slags bilister ikke toget?

Du kom da forbi, så hvad er problemeet?

- Lars



Martin Johansen [600~ (14-12-2005)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 14-12-05 21:15

"Lars" <Evil_twin@telstra.com> wrote in news:43a07cbc$0$15787$14726298
@news.sunsite.dk:

> Du kom da forbi, så hvad er problemeet?

At Bjørn (ikke Lars som du svarede) var nødt til, at lave en ulovlig
handling og at bilister som den vestrekører er mega irriterende...

--
Martin Johansen [6000]
"Xenon er sagen.. og nej det blænder IKKE"
Billigt brugt crap til salg:
http://tuxx.dk/rodekassen.php

Leonard (14-12-2005)
Kommentar
Fra : Leonard


Dato : 14-12-05 21:24

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> wrote:

>At Bjørn (ikke Lars som du svarede) var nødt til, at lave en ulovlig
>handling og at bilister som den vestrekører er mega irriterende...

Øh, var det ikke Lars, der svarede Mikkel på noget Mogens havde
skrevet?
Eller hedder du Niels?

--
Leonard
::: Never drive faster than Your Angels can fly :::
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

DJ Bobo... (14-12-2005)
Kommentar
Fra : DJ Bobo...


Dato : 14-12-05 21:23

"Leonard" <usenet@leonard.dk> wrote in message
news:3pv0q1h6i3j2b32l4335ai2d9bjnnsm239@4ax.com...

> Øh, var det ikke Lars, der svarede Mikkel på noget Mogens havde
> skrevet? > Eller hedder du Niels?

Hold nu op, Kaj - det ka' jo smutte for enhver :)
--
Mvh
"Søren"



Martin Johansen [600~ (14-12-2005)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 14-12-05 21:38

Leonard <usenet@leonard.dk> wrote in
news:3pv0q1h6i3j2b32l4335ai2d9bjnnsm239@4ax.com:

> Øh, var det ikke Lars, der svarede Mikkel på noget Mogens havde
> skrevet?

Vi kan også kalde ham Mogens

Lars svarer Mikkel på noget som var et svar til Morgens.

> Eller hedder du Niels?

Nogle kalder mig Martin.. sjovt nok

--
Martin Johansen [6000]
"Xenon er sagen.. og nej det blænder IKKE"
Billigt brugt crap til salg:
http://tuxx.dk/rodekassen.php

Jakob Jeppesen (14-12-2005)
Kommentar
Fra : Jakob Jeppesen


Dato : 14-12-05 21:46

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse news:Xns972CDC24D52F6nononoinvalid@62.243.74.163...
> Leonard <usenet@leonard.dk> wrote in
> news:3pv0q1h6i3j2b32l4335ai2d9bjnnsm239@4ax.com:
>
>> Øh, var det ikke Lars, der svarede Mikkel på noget Mogens havde
>> skrevet?
>
> Vi kan også kalde ham Mogens
>
> Lars svarer Mikkel på noget som var et svar til Morgens.
>
>> Eller hedder du Niels?
>
> Nogle kalder mig Martin.. sjovt nok
>

Sgu da dumt hvis du hedder Niels...

/Jakob



Leonard (14-12-2005)
Kommentar
Fra : Leonard


Dato : 14-12-05 22:11

"Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> wrote:

>> Nogle kalder mig Martin.. sjovt nok
>>
>
>Sgu da dumt hvis du hedder Niels...

Ja, men sjovt )

--
Leonard
::: Never drive faster than Your Angels can fly :::
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Mikkel Lund (14-12-2005)
Kommentar
Fra : Mikkel Lund


Dato : 14-12-05 22:05

Martin Johansen [6000] wrote:
> Leonard <usenet@leonard.dk> wrote in
> news:3pv0q1h6i3j2b32l4335ai2d9bjnnsm239@4ax.com:
>
>
>>Øh, var det ikke Lars, der svarede Mikkel på noget Mogens havde
>>skrevet?
>
>
> Vi kan også kalde ham Mogens
>
> Lars svarer Mikkel på noget som var et svar til Morgens.
>
>
>>Eller hedder du Niels?
>
>
> Nogle kalder mig Martin.. sjovt nok
>

SUK!!

Martin Johansen [600~ (15-12-2005)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 15-12-05 06:00

Mikkel Lund <"mmlu03[fjern]"@control.auc.dk> wrote in news:43a08821$0$15784
$14726298@news.sunsite.dk:

> SUK!!

Det kan du selv hedde )

--
Martin Johansen [6000]
"Xenon er sagen.. og nej det blænder IKKE"
Billigt brugt crap til salg:
http://tuxx.dk/rodekassen.php

Finn Guldmann (11-01-2006)
Kommentar
Fra : Finn Guldmann


Dato : 11-01-06 15:40

Martin Johansen [6000] wrote:
>>Øh, var det ikke Lars, der svarede Mikkel på noget Mogens havde
>>skrevet?
> Vi kan også kalde ham Mogens
>
Han *hedder* Thorkild, og han er stolt af det navn.

--
MVH Finn
Trafikalt gemmested: http://62.66.134.70/dfbil/
Med plads til lidt af hvert.

Lars (14-12-2005)
Kommentar
Fra : Lars


Dato : 14-12-05 22:34


"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse
news:Xns972CD821B4C14nononoinvalid@62.243.74.163...
> "Lars" <Evil_twin@telstra.com> wrote in news:43a07cbc$0$15787$14726298
> @news.sunsite.dk:
>
> > Du kom da forbi, så hvad er problemeet?
>
> At Bjørn (ikke Lars som du svarede) var nødt til, at lave en ulovlig
> handling og at bilister som den vestrekører er mega irriterende...

Tvunget? - Hvordan kan man blive tvunget til at lave en ulovlig handling?
Man kan da bare blive bagved, hvis det bekymrer en at "inderhale".
Jeg ville personligt også liste indenom, men hidse mig op? Nej!

- Lars



mk (15-12-2005)
Kommentar
Fra : mk


Dato : 15-12-05 08:09

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse
news:Xns972CD821B4C14nononoinvalid@62.243.74.163...
> At Bjørn (ikke Lars som du svarede) var nødt til, at lave en ulovlig
> handling og at bilister som den vestrekører er mega irriterende...

Man kan da aldrig være "nødt til" at gøre noget ulovligt.

mk



DJ Bobo... (15-12-2005)
Kommentar
Fra : DJ Bobo...


Dato : 15-12-05 08:41

"mk" <mknews@invalid.dk> wrote in message
news:43a11688$0$84031$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Man kan da aldrig være "nødt til" at gøre noget ulovligt.

Dét ka' du da se, at man kan

Nuvel - i USA har det problemfrit været fuldt legalt at passere
medtrafikanter såvel højre som venstre om. Hvis du har prøvet
at køre dérovre, vil du vide, at der intet problem er i dét !

Selvfølgelig er det ikke legalt herhjemme, og på dén baggrund
_kan_ det være overraskende for sleeperen, at man lister forbi
(øjenkontakt). Så kan de sgu lære det, ka' de
--
Mvh
Mogens
....der et stykke tid vil være "of the rekord", grundet flytning...
Vi ses



Ukendt (15-12-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 15-12-05 09:02


"DJ Bobo..." <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

> Nuvel - i USA har det problemfrit været fuldt legalt at passere
> medtrafikanter såvel højre som venstre om. Hvis du har prøvet
> at køre dérovre, vil du vide, at der intet problem er i dét !
>
> Selvfølgelig er det ikke legalt herhjemme, og på dén baggrund
> _kan_ det være overraskende for sleeperen, at man lister forbi
> (øjenkontakt).

Ja og værst for dig hvis han pludselig kommer i tanke om, at han burde holde
til højre- og trækker ind uden at se sig for....;).

Så kan de sgu lære det, ka' de
> --
Ja det kan du :).



Fly Christensen (15-12-2005)
Kommentar
Fra : Fly Christensen


Dato : 15-12-05 09:17

On Thu, 15 Dec 2005 09:01:41 +0100, "Jørgen M. Rasmussen"
<garbage.adr#nulspam.ofir.dk> wrote:

[snip]
>Ja og værst for dig hvis han pludselig kommer i tanke om, at han burde holde
>til højre- og trækker ind uden at se sig for....;).

Hvilket gør, at han foretager et vognbaneskift uden at orientere sig og
derfor pådrager sig en medskyld.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Ukendt (15-12-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 15-12-05 09:41


"Fly Christensen" <x_nospam_x@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Hvilket gør, at han foretager et vognbaneskift uden at orientere sig og
> derfor pådrager sig en medskyld.
>
Ja, ingen forbrydelse kan berettige en anden. Hverken overhaling inden om
el. vognbaneskift, jeg ved ikke hvad praksis er med ansvarsfordelingen, om
den er 50/50?.



Mogens (15-12-2005)
Kommentar
Fra : Mogens


Dato : 15-12-05 09:22


">
> Nuvel - i USA har det problemfrit været fuldt legalt at passere
> medtrafikanter såvel højre som venstre om. Hvis du har prøvet
> at køre dérovre, vil du vide, at der intet problem er i dét !
>

Ja det virker fint derovre. Og på en 3 sporet vej er det det miderste man
lister i hvis man er usikker.

Jeg hedder også Mogens



Ukendt (15-12-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 15-12-05 09:49


"Mogens" <asdfasfasef@sdfsfsdfsfse.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det virker fint derovre. Og på en 3 sporet vej er det det miderste man
> lister i hvis man er usikker.
>
Ja hvis man er forberedt, vant til det, er det ikke den store kunst. Men det
er kun undtagelsesvis påbudt at holde til den ene eller anden side, og de
fleste steder er tempoet også mere adstadigt end her ;).

> Jeg hedder også Mogens
>
I know :).



Peter Weis (15-12-2005)
Kommentar
Fra : Peter Weis


Dato : 15-12-05 18:57

DJ Bobo... wrote:

> Nuvel - i USA har det problemfrit været fuldt legalt at passere
> medtrafikanter såvel højre som venstre om. Hvis du har prøvet
> at køre dérovre, vil du vide, at der intet problem er i dét !

Men i USA køres der i det store og hele ikke særligt stærkt, så folk der
bliver overhalet har god tid til at orientere sig.

mvh
Peter

KNT (14-12-2005)
Kommentar
Fra : KNT


Dato : 14-12-05 21:13

Du kan da bare slappe af og holde dig bag ham indtil der bliver plads - så
ville alle problemer være løst.

Knud



"DJ Bobo..." <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse
news:43a07938$0$67263$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Ja, det drejer sig om at ligge i den venstre vognbane.
> F.eks. som det skete idag kl. 11:45 på Ballerup Boulevard.
> Vi var de eneste 2 biler i miles omkreds - jeg i Ford'en
> og min medbilist i en gammel hvid rusten Opel Corsa sedan.
>
> Jeg hentede ham, fordi han tullede omkring med kun 50 km/t.
> (man må køre mere end dét på Boulevarden, der er 4-sporet).
> Placering? - han kørte selvfølgelig i venstre side af de 2 spor.
>
> Efter at ha' kørt bag ham - uden han veg en tomme, endsige
> satte farten op - blev han passeret indenom. Ved den lejlighed
> kunne det konstateres, at han kørte uden lys, ligesom selen var
> slapt hængende på sin "plads".
>
> Jeg fik "blikket", da jeg passerede ham, hvilket iøvrigt ikke fik
> ham ind til højre. Hvorfor fan tager den slags bilister ikke toget?
> --
> Mvh
> Mogens
>
>
>



Folmer Rasmussen (14-12-2005)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 14-12-05 21:18

On Wed, 14 Dec 2005 21:12:37 +0100, "KNT" <knud.thomsensle@tprivat.dk>
wrote:

>Du kan da bare slappe af og holde dig bag ham indtil der bliver plads - så
>ville alle problemer være løst.

>--

Knud, du er i sandhed et orakel.

Jeg var af den overbevisning at du kørte fransk?

Hvornår har du købt Corsa'en?

Venlig hilsen
Folmer



DJ Bobo... (14-12-2005)
Kommentar
Fra : DJ Bobo...


Dato : 14-12-05 21:18

"KNT" <knud.thomsensle@tprivat.dk> wrote in message
news:43a07cb1$0$1856$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Du kan da bare slappe af og holde dig bag ham indtil der bliver plads

Knud, overvej at læse postingen, INDEN du svarer
--
Mvh
Mogens



KNT (14-12-2005)
Kommentar
Fra : KNT


Dato : 14-12-05 21:29

Hvad er en posting? Jeg kan ikke finde det ord i ordbogen.

Knud


"DJ Bobo..." <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse
news:43a07de8$0$67255$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> "KNT" <knud.thomsensle@tprivat.dk> wrote in message
> news:43a07cb1$0$1856$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
>> Du kan da bare slappe af og holde dig bag ham indtil der bliver plads
>
> Knud, overvej at læse postingen, INDEN du svarer
> --
> Mvh
> Mogens
>



DJ Bobo... (14-12-2005)
Kommentar
Fra : DJ Bobo...


Dato : 14-12-05 21:31

"KNT" <knud.thomsensle@tprivat.dk> wrote in message
news:43a0809a$0$1796$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Hvad er en posting? Jeg kan ikke finde det ord i ordbogen.

Tror jeg gerne - du har heller lært så meget om citatteknik,
ka' jeg se... :)



Jan W Nielsen (14-12-2005)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 14-12-05 21:49

> Hvad er en posting? Jeg kan ikke finde det ord i ordbogen.

Det var synd - jeg håber ikke, du er lige så hjælpeløs ude i trafikken - for
så kan du tage toget sammen med ham i Corsa´en.. )


--
/Jan W Nielsen - 100 procent asshole...!!!






JS (15-12-2005)
Kommentar
Fra : JS


Dato : 15-12-05 10:01

KNT wrote:
> Hvad er en posting? Jeg kan ikke finde det ord i ordbogen.

Nej, men den ordbog du bruger er altså også lettere alternativ.



Jan W Nielsen (14-12-2005)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 14-12-05 21:48

> Du kan da bare slappe af og holde dig bag ham indtil der bliver plads - så
> ville alle problemer være løst.

Hvorfor skulle Mogens det.

Sådan en idiot skal da ikke både bryde Færdselsloven og spærre andre
menneskers fremkommelighed i trafikken.

Han kan parkere bilen og tage toget, hvis han ikke kan finde ud af det.

--
/Jan W Nielsen - 100 procent asshole...!!!



KNT (15-12-2005)
Kommentar
Fra : KNT


Dato : 15-12-05 07:33

Uanset hvad manden gør så berettigerer det ikke spørgeren til at foretage
ulovlige manøvrer. Hvis han er generet må han i øvrigt allerede være i den
'ulovlige' venstrebane.

Knud


"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev i en meddelelse
news:43a084b6$0$173$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> Du kan da bare slappe af og holde dig bag ham indtil der bliver plads -
>> så ville alle problemer være løst.
>
> Hvorfor skulle Mogens det.
>
> Sådan en idiot skal da ikke både bryde Færdselsloven og spærre andre
> menneskers fremkommelighed i trafikken.
>
> Han kan parkere bilen og tage toget, hvis han ikke kan finde ud af det.
>
> --
> /Jan W Nielsen - 100 procent asshole...!!!
>



Jan W Nielsen (15-12-2005)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 15-12-05 08:56

>> Han kan parkere bilen og tage toget, hvis han ikke kan finde ud af det.

> Uanset hvad manden gør så berettigerer det ikke spørgeren til at foretage
> ulovlige manøvrer.

Teoretisk og ligegyldig betragtning, IMO.

> Hvis han er generet må han i øvrigt allerede være i den 'ulovlige'
> venstrebane.

Hvad snakker du om..?

/Jan W Nielsen






JS (15-12-2005)
Kommentar
Fra : JS


Dato : 15-12-05 10:03

KNT wrote:
> Uanset hvad manden gør så berettigerer det ikke spørgeren til at
> foretage ulovlige manøvrer. Hvis han er generet må han i øvrigt
> allerede være i den 'ulovlige' venstrebane.

Er det ulovligt at køre i venstre bane?



Kent Friis (15-12-2005)
Kommentar
Fra : Kent Friis


Dato : 15-12-05 19:20

Den Thu, 15 Dec 2005 07:33:02 +0100 skrev KNT:
> Uanset hvad manden gør så berettigerer det ikke spørgeren til at foretage
> ulovlige manøvrer. Hvis han er generet må han i øvrigt allerede være i den
> 'ulovlige' venstrebane.

Nu må du lige bestemme dig.

Hvis man kører i højre bane er der to muligheder. Enten fortsætter
man med den tilladte hastighed, hvorved man passerer vedkommende
der kører i venstre bane.

Eller også bliver man liggende bagved, og er dermed generet af den
lave fart.

Der er ikke nogen mulighed for at fortsætte med de tilladte 130 (og
dermed ikke blive generet), uden at lave en ulovlig overhaling.

Mvh
Kent
--
Hard work may pay off in the long run, but laziness pays off right now.

jan@stevns.net (15-12-2005)
Kommentar
Fra : jan@stevns.net


Dato : 15-12-05 20:25

Kent Friis <nospam@nospam.invalid> skrev :

>Der er ikke nogen mulighed for at fortsætte med de tilladte 130 (og
>dermed ikke blive generet), uden at lave en ulovlig overhaling.

Øehhh - Nu er Ballerup Boulevard ikke ligefrem nogen motorvej ;)


--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Kent Friis (15-12-2005)
Kommentar
Fra : Kent Friis


Dato : 15-12-05 22:30

Den Thu, 15 Dec 2005 20:24:40 +0100 skrev jan@stevns.net:
> Kent Friis <nospam@nospam.invalid> skrev :
>
>>Der er ikke nogen mulighed for at fortsætte med de tilladte 130 (og
>>dermed ikke blive generet), uden at lave en ulovlig overhaling.
>
> Øehhh - Nu er Ballerup Boulevard ikke ligefrem nogen motorvej ;)

Hvor fa*en skulle jeg vide det fra? Jeg er ikke kendt på den svenske
side af storebælt

Men problematikken er den samme uanset.

Mvh
Kent
--
Hard work may pay off in the long run, but laziness pays off right now.

JS (15-12-2005)
Kommentar
Fra : JS


Dato : 15-12-05 10:00

KNT wrote:
> Du kan da bare slappe af og holde dig bag ham indtil der bliver plads
> - så ville alle problemer være løst.

Præcis som hvis 50 cyklister spærrede vejbanen så du ikke kan overhale ikk'?
Det er vel samme sitiation. "Du kan da bare slappe af og holde dig bag ham
(dem) indtil der bliver plads - så ville alle problemer være løst."



Folmer Rasmussen (14-12-2005)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 14-12-05 21:14

On Wed, 14 Dec 2005 20:57:43 +0100, "DJ Bobo..."
<nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> wrote:

>Ja, det drejer sig om at ligge i den venstre vognbane.
>F.eks. som det skete idag kl. 11:45 på Ballerup Boulevard.
>Vi var de eneste 2 biler i miles omkreds - jeg i Ford'en
>og min medbilist i en gammel hvid rusten Opel Corsa sedan.
>
>Jeg hentede ham, fordi han tullede omkring med kun 50 km/t.
>(man må køre mere end dét på Boulevarden, der er 4-sporet).
>Placering? - han kørte selvfølgelig i venstre side af de 2 spor.
>
>Efter at ha' kørt bag ham - uden han veg en tomme, endsige
>satte farten op - blev han passeret indenom. Ved den lejlighed
>kunne det konstateres, at han kørte uden lys, ligesom selen var
>slapt hængende på sin "plads".
>
>Jeg fik "blikket", da jeg passerede ham, hvilket iøvrigt ikke fik
>ham ind til højre. Hvorfor fan tager den slags bilister ikke toget?

>--

Du glemmer lige, at da du fik "blikket" var du i gang med en
forbrydelse af uanede dimensioner. Overhaling højre om!!

Kørsel uden sele og kørelys er bagateller i den ammenhæng.

Som du beskriver bilen, er der ikke strøm til kørelys, da el-bagrude
og defroster arbejder på højtryk for at jævne leverpostejen indvendigt
på ruderne.

Lad mig gætte.

Det var ikke nogen vårhare der førte bilen, vel?

Venlig hilsen
Folmer


DJ Bobo... (14-12-2005)
Kommentar
Fra : DJ Bobo...


Dato : 14-12-05 21:33

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in message
news:ttu0q1920fo45gbrvun42q58smkm37tg2m@4ax.com...

> Du glemmer lige, at da du fik "blikket" var du i gang med en
> forbrydelse af uanede dimensioner. Overhaling højre om!!
> Kørsel uden sele og kørelys er bagateller i den ammenhæng.

OK - uenig...

> Som du beskriver bilen, er der ikke strøm til kørelys, da el-bagrude
> og defroster arbejder på højtryk for at jævne leverpostejen indvendigt
> på ruderne.

Dét er ikke engang løwn!

> Lad mig gætte. Det var ikke nogen vårhare der førte bilen, vel?

Nope - på din alder
--
Mvh
Mogens



Jørgen M. Rasmussen (14-12-2005)
Kommentar
Fra : Jørgen M. Rasmussen


Dato : 14-12-05 22:36


"DJ Bobo..." <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

Overhaling højre om!!
>> Kørsel uden sele og kørelys er bagateller i den ammenhæng.
>
> OK - uenig...

Uenig, overhaling højre om, på den måde, er en uskik af samme dimension som
at undlade at holde til højre. En forbrydelse kan ikke forsvare en anden ;).

>> Lad mig gætte. Det var ikke nogen vårhare der førte bilen, vel?
>
> Nope - på din alder
> --
Er det en formildende el. skærpende omstændighed? :).



DJ Bobo... (14-12-2005)
Kommentar
Fra : DJ Bobo...


Dato : 14-12-05 23:27


"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> wrote in message
news:43a08ffc$0$2094$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Uenig, overhaling højre om, på den måde, er en uskik af samme dimension
> som at undlade at holde til højre.

Men næppe så meget værre end at de 2 andre "ting" er bagateller...

>En forbrydelse kan ikke forsvare en anden ;).

Næh...

> Er det en formildende el. skærpende omstændighed? :).

Som en anden skriver, er der en del ældre, der ikke er meget
for at køre bil på motorvejen. De reducerer farten og følger
ikke strømmen. En særdeles farlig strategi at følge...
--
Mvh
Mogens



Jan W Nielsen (15-12-2005)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 15-12-05 19:57

>>En forbrydelse kan ikke forsvare en anden ;).

I øvrigt er det ikke en forbrydelse - men en forseelse - og det er ikke nær
så slemt..

--
/Jan W Nielsen - 100 procent asshole...!!!



Ukendt (16-12-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 16-12-05 08:30


"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev i en meddelelse
news:43a1bc32$0$141$

> I øvrigt er det ikke en forbrydelse - men en forseelse - og det er ikke
> nær så slemt..
>
Det kommer da an på øjnene som ser...? :).



Jan W Nielsen (16-12-2005)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 16-12-05 09:56

>> I øvrigt er det ikke en forbrydelse - men en forseelse - og det er ikke
>> nær så slemt..

> Det kommer da an på øjnene som ser...? :).

Nej, nej - det ér allerede besluttet - på højeste sted..

/Jan W Nielsen



Ukendt (16-12-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 16-12-05 10:23


"Jan W Nielsen" <intetsvar@nitetsvar.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, nej - det ér allerede besluttet - på højeste sted..
>
Yes Sir, Dk.fritid.bil rulz ... :).



Jan W Nielsen (16-12-2005)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 16-12-05 11:33

>> Nej, nej - det ér allerede besluttet - på højeste sted..

> Yes Sir, Dk.fritid.bil rulz ... :).

Ha-ha...

/Jan W Nielsen - 100 procent jule-asshole...!
(På vej til julfrokost)



Thomas J. (16-12-2005)
Kommentar
Fra : Thomas J.


Dato : 16-12-05 14:14

Den Fri, 16 Dec 2005 11:33:26 +0100 sendte "Jan W Nielsen"
<intetsvar@nitetsvar.dk> følgende røgsignaler:

>>> Nej, nej - det ér allerede besluttet - på højeste sted..
>
>> Yes Sir, Dk.fritid.bil rulz ... :).
>
>Ha-ha...
>
>/Jan W Nielsen - 100 procent jule-asshole...!
>(På vej til julfrokost)

Så må man håbe at "Harry" giver et lift hjem...DSB kører ikke så godt
i dag (heller ikke i dag)...

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04
Yamaha Aerox RR '04
Medtronic 6931-65cm '05

Ukendt (14-12-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 14-12-05 21:14

> Efter at ha' kørt bag ham - uden han veg en tomme, endsige
> satte farten op - blev han passeret indenom. Ved den lejlighed
> kunne det konstateres, at han kørte uden lys, ligesom selen var
> slapt hængende på sin "plads".
>
> Jeg fik "blikket", da jeg passerede ham, hvilket iøvrigt ikke fik
> ham ind til højre. Hvorfor fan tager den slags bilister ikke toget?


Hvis der ikke skal mere til at hidse dig på så tag toget
Jeg mener det oplever man jo hver evig eneste dag - jeg tæller ikke mere.

Oplever det på motorveje med 110 km/t folk ligger lige i røven af hinanden -
fordi et kvaj ikke vil ind til siden.
Folk der ligger og bremser for at chikanere hinanden - motorvej, landevej
eller by.
Der ikke vil flette sammen når 2 vejbaner bliver til 1 på trods af at stort
set alle kører den vej hver dag.
Kvinder med tågebaglygter tændt i al slags vejr.
Mænd med tågeforlygterne tændt i al slags vejr og lige meget om det er dag
eller nat.
Folk der holder i gigakø på en "større" vej men lader sgu ingen komme ud fra
sidevejene.
Cycklister uden cykellygter.

Man kunne jo blive ved.

Men af alle ting fatter jeg ikke at folk særligt i myldretiden ikke kan
forstå at når jeg
holder tilbage for grønt lys så er det fordi der ikke er plads til at komme
over / igennem krydset
uden at komme til at holde midt i det hele.

Hver evig eneste morgen på Åboulevarden ved søerne (København) kommer folk
ræsende udenom mig
for at ende midt i et kryds og blokere krydset for de tværgående. Tit er det
de samme biler som laver det nummer.

For f*nden - jeg fatter det ikke og det kan stadigvæk få mit blodtryk til at
stige - desværre.


Jeg bruger 10-12 timer hver dag i den Storkøbenhavnske trafik i en minibus -
godt det snart er slut.

Nå så fik man lidt luft herinde igen....


Mvh. Allan







Ukendt (14-12-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 14-12-05 21:26


"DJ Bobo..." <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse
news:43a07938$0$67263$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Ja, det drejer sig om at ligge i den venstre vognbane.
> F.eks. som det skete idag kl. 11:45 på Ballerup Boulevard.
> Vi var de eneste 2 biler i miles omkreds - jeg i Ford'en
> og min medbilist i en gammel hvid rusten Opel Corsa sedan.
>
> Jeg hentede ham, fordi han tullede omkring med kun 50 km/t.
> (man må køre mere end dét på Boulevarden, der er 4-sporet).
> Placering? - han kørte selvfølgelig i venstre side af de 2 spor.
>
> Efter at ha' kørt bag ham - uden han veg en tomme, endsige
> satte farten op - blev han passeret indenom. Ved den lejlighed
> kunne det konstateres, at han kørte uden lys, ligesom selen var
> slapt hængende på sin "plads".
>
> Jeg fik "blikket", da jeg passerede ham, hvilket iøvrigt ikke fik
> ham ind til højre. Hvorfor fan tager den slags bilister ikke toget?


hmm enkelte gange kan jeg vist heller ikke sige mig fri for at "tage" en
bilist i vestresporet ved selv at smutte forbi i højre. Kigger dog serdeles
godt efter om der skulle være antydning af ordensmagt i nærheden.

--
Tom



Jan W Nielsen (14-12-2005)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 14-12-05 21:47

> Jeg fik "blikket", da jeg passerede ham, hvilket iøvrigt ikke fik
> ham ind til højre. Hvorfor fan tager den slags bilister ikke toget?

De irriterer også mig - eneste løsning - køreprøve hvert 10. år, så de kan
lære, at de skal skrubbe ind til HØJRE...!!

Grrr...

--
/Jan W Nielsen - 100 procent asshole...!!!



DJ Bobo... (14-12-2005)
Kommentar
Fra : DJ Bobo...


Dato : 14-12-05 21:50

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote in message
news:43a08460$0$176$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> De irriterer også mig - eneste løsning - køreprøve hvert 10. år, så de kan
> lære, at de skal skrubbe ind til HØJRE...!!

Jge tror faktisk ikke, det vil hjælpe.

Nogen gange kunne jeg godt have afsindig lyst til at tale med sådan en
gut for at fnde ud af, hvad der "rør sig" hos ham. Om han virkelig ikke
kan se "fadæsen..."
--
Mvh
Mogens



Jan W Nielsen (14-12-2005)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 14-12-05 22:21

> Nogen gange kunne jeg godt have afsindig lyst til at tale med sådan en
> gut for at fnde ud af, hvad der "rør sig" hos ham. Om han virkelig ikke
> kan se "fadæsen..."

Helt enig - der må være nogle, der overhovedet ikke ved, hvad det er, de gør
galt.

Jeg har et par stykker i den perifere del af min familie, der ikke vil køre
inde til højre, bare fordi "sådan nogle utålmodige bilister vil forbi".

De skulle have tæsk ved kølle og have frataget retten til at køre bil.

Den ene kører også kun 70 på motorvejen (no shit)....hun skulle i HVERT FALD
ikke have lov til at køre bil, og hun ville med sikkerhed blive sorteret fra
ved en køreprøve. (Hun er 55 år og har haft kørekort siden hun var 18)


--
/Jan W Nielsen - 100 procent asshole...!!!



Leonard (14-12-2005)
Kommentar
Fra : Leonard


Dato : 14-12-05 22:27

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote:

>(Hun er 55 år og har haft kørekort siden hun var 18)

og hun har sikkert aldrig været i nærheden af noget der ligner et
trafikuheld eller vist kørekortet til en betjent.

--
Leonard
::: Never drive faster than Your Angels can fly :::
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Kent Friis (14-12-2005)
Kommentar
Fra : Kent Friis


Dato : 14-12-05 22:34

Den Wed, 14 Dec 2005 22:21:07 +0100 skrev Jan W Nielsen:
>> Nogen gange kunne jeg godt have afsindig lyst til at tale med sådan en
>> gut for at fnde ud af, hvad der "rør sig" hos ham. Om han virkelig ikke
>> kan se "fadæsen..."
>
> Helt enig - der må være nogle, der overhovedet ikke ved, hvad det er, de gør
> galt.
>
> Jeg har et par stykker i den perifere del af min familie, der ikke vil køre
> inde til højre, bare fordi "sådan nogle utålmodige bilister vil forbi".
>
> De skulle have tæsk ved kølle og have frataget retten til at køre bil.

Din familie - du ved selv hvor de bor...

> Den ene kører også kun 70 på motorvejen (no shit)....hun skulle i HVERT FALD
> ikke have lov til at køre bil, og hun ville med sikkerhed blive sorteret fra
> ved en køreprøve. (Hun er 55 år og har haft kørekort siden hun var 18)

Kunne man ikke ringe til hendes læge og få ham til at indstille hende
til en orienterende køreprøve, eller noget i den stil?

Mvh
Kent
--
Hard work may pay off in the long run, but laziness pays off right now.

Leonard (14-12-2005)
Kommentar
Fra : Leonard


Dato : 14-12-05 22:42

Kent Friis <nospam@nospam.invalid> wrote:

>Kunne man ikke ringe til hendes læge og få ham til at indstille hende
>til en orienterende køreprøve, eller noget i den stil?

Så skifter hun og resten af ældrerådet i kommunen jo læge og lægen
bliver arbejdsløs.

--
Leonard
::: Never drive faster than Your Angels can fly :::
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Jan W Nielsen (14-12-2005)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 14-12-05 22:42

>> De skulle have tæsk ved kølle og have frataget retten til at køre bil.

> Din familie - du ved selv hvor de bor...

Jeg ringer efter Dolph og Chuck Norris.

> (Hun er 55 år og har haft kørekort siden hun var 18)

> Kunne man ikke ringe til hendes læge og få ham til at indstille hende
> til en orienterende køreprøve, eller noget i den stil?

Jo - men hun er døende af kræft i knoglerne og har behov for bilen til at
købe ind i den lokale Brugsen i Hornbæk...

....Dét nænner man ikke i den situation..


--
/Jan W Nielsen - 100 procent asshole...!!!



Leonard (14-12-2005)
Kommentar
Fra : Leonard


Dato : 14-12-05 22:52

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote:

>Jo - men hun er døende af kræft i knoglerne og har behov for bilen til at
>købe ind i den lokale Brugsen i Hornbæk...
>
>...Dét nænner man ikke i den situation..

Næh, og hun laver sikkert heller ikke andre ulykker end at køre lidt
langsomt. Hun ville sikkert heller ikke holde op med at køre, bare
fordi nogen havde inddraget hendes kørekort.
Men mon ikke hun kan læres op til at blive væk fra motorvejen?

Jeg skulle have taget en blodprøve og sad i det lokale lægehus
venteværelse en halv times tid. Der mødtes en del ældre og de snakkede
åbent om deres betænkelighed ved at køre bil. En af dem var holdt op,
så han havde konen med, for hun kunne jo stadig se og orientere sig.
En anden havde indset at han kun kørte i lokalområdet, hvilket de
andre bakkede op om. Det der med at køre inde i Odense, det var der
godt nok for meget trafik til, så det måtte blive med børnene som
chauffør. Men de var alle enige om at det ville være meget svært at
klare sig uden bilen.


--
Leonard
::: Never drive faster than Your Angels can fly :::
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Jan W Nielsen (14-12-2005)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 14-12-05 23:18

> Men de var alle enige om at det ville være meget svært at
> klare sig uden bilen.

Det er jo det.

--
/Jan W Nielsen - 100 procent asshole...!!!



Folmer Rasmussen (14-12-2005)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 14-12-05 22:23

On Wed, 14 Dec 2005 21:49:32 +0100, "DJ Bobo..."
<nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> wrote:

>"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote in message
>news:43a08460$0$176$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
>> De irriterer også mig - eneste løsning - køreprøve hvert 10. år, så de kan
>> lære, at de skal skrubbe ind til HØJRE...!!
>
>Jge tror faktisk ikke, det vil hjælpe.
>
>Nogen gange kunne jeg godt have afsindig lyst til at tale med sådan en
>gut for at fnde ud af, hvad der "rør sig" hos ham. Om han virkelig ikke
>kan se "fadæsen..."

>--

Det skal du ikke!

Han vipper dig én på låget, før du får talt færdig.

Han er Danmarks bedste bilist. Kørt uden skader i over 30 år. Du
kender hele smøren.

De er udenfor pædagogisk rækkevidde.

For nogle år siden kostede det 600 kr. at jage sådan én ud i nogen
hybenbuske på Vejlands Allé med et vogntog.

Venlig hilsen
Folmer


jan@stevns.net (14-12-2005)
Kommentar
Fra : jan@stevns.net


Dato : 14-12-05 22:28

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev :

>For nogle år siden kostede det 600 kr. at jage sådan én ud i nogen
>hybenbuske på Vejlands Allé med et vogntog.

Hva' satan ?? var det dig ??

;)


--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Folmer Rasmussen (14-12-2005)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 14-12-05 22:41

On Wed, 14 Dec 2005 22:27:30 +0100, jan@stevns.net wrote:

>Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev :
>
>>For nogle år siden kostede det 600 kr. at jage sådan én ud i nogen
>>hybenbuske på Vejlands Allé med et vogntog.
>
>Hva' satan ?? var det dig ??
>
> ;)

>--

*ROFL*

Venlig hilsen
Folmer


KNT (15-12-2005)
Kommentar
Fra : KNT


Dato : 15-12-05 07:34

At skulle er jo ikke det samme som at gøre det - tror ikke køreprøver
hjælper på netop det.

Knud


"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev i en meddelelse
news:43a08460$0$176$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> Jeg fik "blikket", da jeg passerede ham, hvilket iøvrigt ikke fik
>> ham ind til højre. Hvorfor fan tager den slags bilister ikke toget?
>
> De irriterer også mig - eneste løsning - køreprøve hvert 10. år, så de kan
> lære, at de skal skrubbe ind til HØJRE...!!
>
> Grrr...
>
> --
> /Jan W Nielsen - 100 procent asshole...!!!
>



Kent Friis (14-12-2005)
Kommentar
Fra : Kent Friis


Dato : 14-12-05 22:29

Den Wed, 14 Dec 2005 20:57:43 +0100 skrev DJ Bobo...:
> Ja, det drejer sig om at ligge i den venstre vognbane.
> F.eks. som det skete idag kl. 11:45 på Ballerup Boulevard.
> Vi var de eneste 2 biler i miles omkreds - jeg i Ford'en
> og min medbilist i en gammel hvid rusten Opel Corsa sedan.
>
> Jeg hentede ham, fordi han tullede omkring med kun 50 km/t.
> (man må køre mere end dét på Boulevarden, der er 4-sporet).
> Placering? - han kørte selvfølgelig i venstre side af de 2 spor.
>
> Efter at ha' kørt bag ham - uden han veg en tomme, endsige
> satte farten op - blev han passeret indenom. Ved den lejlighed
> kunne det konstateres, at han kørte uden lys, ligesom selen var
> slapt hængende på sin "plads".
>
> Jeg fik "blikket", da jeg passerede ham, hvilket iøvrigt ikke fik
> ham ind til højre. Hvorfor fan tager den slags bilister ikke toget?

Der er større risiko for at blive stoppet uden billet end uden
kørekort...

Mvh
Kent
--
Hard work may pay off in the long run, but laziness pays off right now.

Per Beer Hansen (15-12-2005)
Kommentar
Fra : Per Beer Hansen


Dato : 15-12-05 19:01

DJ Bobo... wrote:
> Ja, det drejer sig om at ligge i den venstre vognbane.
> F.eks. som det skete idag kl. 11:45 på Ballerup Boulevard.
> Vi var de eneste 2 biler i miles omkreds - jeg i Ford'en
> og min medbilist i en gammel hvid rusten Opel Corsa sedan.
>
> Jeg hentede ham, fordi han tullede omkring med kun 50 km/t.
> (man må køre mere end dét på Boulevarden, der er 4-sporet).
> Placering? - han kørte selvfølgelig i venstre side af de 2 spor.
>
> Efter at ha' kørt bag ham - uden han veg en tomme, endsige
> satte farten op - blev han passeret indenom.

Pas nu på, det giver jo et klip hvis der er "nogen" der ser det.

> Ved den lejlighed
> kunne det konstateres, at han kørte uden lys, ligesom selen var
> slapt hængende på sin "plads".
>
> Jeg fik "blikket", da jeg passerede ham, hvilket iøvrigt ikke fik
> ham ind til højre.

Jeg synes tit at det er sådan, at hvis man gør en med/mod-billist opmærksom
på hans/hendes fejl, så får man både finger, langt lys og horn.
Jeg har så galt endda været ude for, at vedkommende fulgte efter mig.

> Hvorfor fan tager den slags bilister ikke toget?

Der kan de jo ikke holde på deres "ret" og derved genere andre trafikanter.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport
Masser af bil videoer



jan@stevns.net (15-12-2005)
Kommentar
Fra : jan@stevns.net


Dato : 15-12-05 20:29

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev :

>Jeg synes tit at det er sådan, at hvis man gør en med/mod-billist opmærksom
>på hans/hendes fejl, så får man både finger, langt lys og horn.
>Jeg har så galt endda været ude for, at vedkommende fulgte efter mig.


Åehh da - det har jeg også oplevet , vedkommende kørte endda helt ind
på gårdspladsen. Jeg ved stadig ikke hvad han ville, for jeg havde
gamle Bjørn med, og da jeg lukkede ham ud af bilen, virkede det hele
pludseligt ganske uinteressant ;)

Lidt fik klovnen da ud af det, en tur til Opel efter et nyt sidespejl,
Lidet kunne han jo vide at Bjørn havde for vane at hoppe op ad biler,
der sad folk indeni


--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Per Beer Hansen (15-12-2005)
Kommentar
Fra : Per Beer Hansen


Dato : 15-12-05 22:00

jan@stevns.net wrote:
>
>
> Åehh da - det har jeg også oplevet , vedkommende kørte endda helt ind
> på gårdspladsen. Jeg ved stadig ikke hvad han ville, for jeg havde
> gamle Bjørn med, og da jeg lukkede ham ud af bilen, virkede det hele
> pludseligt ganske uinteressant ;)
>
> Lidt fik klovnen da ud af det, en tur til Opel efter et nyt sidespejl,
> Lidet kunne han jo vide at Bjørn havde for vane at hoppe op ad biler,
> der sad folk indeni

Så ka' han sq lær' det
Ham der fulgte efter mig, gjorde alle mullige bevægelser for at få mig til
at stoppe.
Da jeg så holdt ind til siden og steg ud af bilen, for at se hvad han ville,
så kørte han sq, så det var nok ikke så vigtigt

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport
Masser af bil videoer



Stoffer (18-12-2005)
Kommentar
Fra : Stoffer


Dato : 18-12-05 14:36


"DJ Bobo..." <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> wrote in message
news:43a07938$0$67263$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Ja, det drejer sig om at ligge i den venstre vognbane.
> F.eks. som det skete idag kl. 11:45 på Ballerup Boulevard.
> Vi var de eneste 2 biler i miles omkreds - jeg i Ford'en
> og min medbilist i en gammel hvid rusten Opel Corsa sedan.
>
> Jeg hentede ham, fordi han tullede omkring med kun 50 km/t.
> (man må køre mere end dét på Boulevarden, der er 4-sporet).
> Placering? - han kørte selvfølgelig i venstre side af de 2 spor.
>
> Efter at ha' kørt bag ham - uden han veg en tomme, endsige
> satte farten op - blev han passeret indenom. Ved den lejlighed
> kunne det konstateres, at han kørte uden lys, ligesom selen var
> slapt hængende på sin "plads".

Det var da fordi han skulle dreje til venstre ved næste kryds, og så er det
jo ok at lave en forbikørsel højre om...




DJ Bobo... (19-12-2005)
Kommentar
Fra : DJ Bobo...


Dato : 19-12-05 20:20

"Stoffer" <spam@spam.invalid> wrote in message
news:43a565d2$0$198$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Det var da fordi han skulle dreje til venstre ved næste kryds, og så er
> det jo ok at lave en forbikørsel højre om...

Så lagde han tidligt ud, fordi det varede stort set hele Boulevarden...

/Mogens



jan@stevns.net (19-12-2005)
Kommentar
Fra : jan@stevns.net


Dato : 19-12-05 21:46

"DJ Bobo..." <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev :

>Så lagde han tidligt ud, fordi det varede stort set hele Boulevarden...

Det må sgu' næsten have været en Århusianer ;)


--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

DJ Bobo... (19-12-2005)
Kommentar
Fra : DJ Bobo...


Dato : 19-12-05 21:58

<jan@stevns.net> wrote in message
news:ev6eq1luagvkaaqmkcl0kqnqsqom7g5rel@dtext.news.tele.dk...
> "DJ Bobo..." <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev :

> Det må sgu' næsten have været en Århusianer ;)

Er de særlige slemme til det?
--
Mvh
Mogens



jan@stevns.net (20-12-2005)
Kommentar
Fra : jan@stevns.net


Dato : 20-12-05 00:04

"DJ Bobo..." <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev :

>Er de særlige slemme til det?

I virkelighede nok ikke værre end mange andre, men hold op de klumper
i venstrebanen på "ringvejen"


--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

DJ Bobo... (20-12-2005)
Kommentar
Fra : DJ Bobo...


Dato : 20-12-05 00:07

<jan@stevns.net> wrote in message
news:02feq1del1ujhis6nu4lnu2ig0ie4nhk8u@dtext.news.tele.dk...
> "DJ Bobo..." <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev :

> I virkelighede nok ikke værre end mange andre, men hold op de klumper
> i venstrebanen på "ringvejen"

OK - ser jeg nok ikke, idet jeg altid holder til højre.
Dér er jo altid plads
--
Mvh
Mogens



jan@stevns.net (20-12-2005)
Kommentar
Fra : jan@stevns.net


Dato : 20-12-05 00:20

"DJ Bobo..." <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev :

>OK - ser jeg nok ikke, idet jeg altid holder til højre.

Er du nu også helt sikker ? <grin>

>Dér er jo altid plads

Ikke når jeg er der ;)


--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Kent Friis (20-12-2005)
Kommentar
Fra : Kent Friis


Dato : 20-12-05 21:52

Den Tue, 20 Dec 2005 00:04:27 +0100 skrev jan@stevns.net:
> "DJ Bobo..." <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev :
>
>>Er de særlige slemme til det?
>
> I virkelighede nok ikke værre end mange andre, men hold op de klumper
> i venstrebanen på "ringvejen"

Kører de ikke også i venstre side? Altså, ligesom de holder tilbage
for grønt, kører over for rødt, stiger ind bag i bussen osv...



Mvh
Kent
--
Hard work may pay off in the long run, but laziness pays off right now.

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408909
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste