Ørevarmere skal måske til at påbydes i tra~
Fra : BJ

Dato : 14-12-05 17:23

Tilsyneladende er unge kvinder mere tilbøjelige til at stikke et par flade
end deres jævnaldrene mænd:

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3442702/

Ørevarmere og tandbeskyttere bør således føres ved påbud i trafikken..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Allan Hansen

Dato : 14-12-05 19:32

> [...]
>
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3442702/
>
> Ørevarmere og tandbeskyttere bør således føres ved påbud i trafikken..

Defsf harf jejff vvisstf længjje.

Mvh AJH.

Fra : DJ Bobo...

Dato : 14-12-05 19:52

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote in message

> [...]
> end deres jævnaldrene mænd:
> www.jp.dk/indland/artikel:aid=3442702/
> Ørevarmere og tandbeskyttere bør således føres ved påbud i trafikken..

Norsk undersøgelse af norske kvinder i Norge
Mogens

Fra : BJ

Dato : 14-12-05 20:44

"DJ Bobo..." <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Norsk undersøgelse af norske kvinder i Norge

Jep, et broderfolk...det er sku skræmmende du..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 14-12-05 21:03

On Wed, 14 Dec 2005 20:44:04 +0100, "BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk>
wrote:

>"DJ Bobo..." <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse
>
>KLIP

>Jep, et broderfolk...det er sku skræmmende du..

>--

Hvis I to ikke klapper kaje, så henter jeg fruen ind til skærmen.
*LOL*

Så kommer Jeres skeletter ud sammen med morgenurineringen.

Så kan I lære det!

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 14-12-05 21:06

KLIP

> Så kommer Jeres skeletter ud sammen med morgenurineringen.

AV ... min.....

> Så kan I lære det!

Det må man sandelig sige..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 14-12-05 21:20

On Wed, 14 Dec 2005 21:06:06 +0100, "BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk>
wrote:

>KLIP

>AV ... min.....

>Det må man sandelig sige..

>--

Ja, nu har I jo ikke som jeg, forudsætningerne for at
konsekvensberegne den slags udtalelser, men forsigtighed kan anbefales
i slige tilfælde.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 14-12-05 22:09

KLIP

> Ja, nu har I jo ikke som jeg, forudsætningerne for at
> konsekvensberegne den slags udtalelser, men forsigtighed kan anbefales
> i slige tilfælde.

Har du da problemer med prostata..?..)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 14-12-05 22:24

On Wed, 14 Dec 2005 22:08:48 +0100, "BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk>
wrote:

>KLIP

>Har du da problemer med prostata..?..)

>--

Nej, jeg er ikke stammer. ))

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 14-12-05 23:09

KLIP

> Nej, jeg er ikke stammer. ))

Rart at høre du stadig kan udføre en ryster..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~