Efterlysning : Seat Ibiza, Rød. Stjålet i ~
Fra : Webpoint

Dato : 13-12-05 22:54

Hej

Min gode ven Sinus har natten til mandag, fået stjålet sin røde Seat Ibiza,
årg. 95 i Årslev. Foruden at bilen er en 2 dørs model, så er kendetegnet at
der stadigvæk ( formodenligt ) er alufælge på og at der i forruden ved
passageresiden er et stenslag, som har givet en ring på størrelse med en
tennisboldt.

Bilen er naturligvis meget savnet og ser du bilen, kan Sinus kontaktes på
26148740.

Mvh

Kim

Fra : Webpoint

Dato : 13-12-05 23:35

Nå ja - Ret væsenligt !

Reg. pladen siger : SZ 39 625

Fra : mk\(5220\)

Dato : 14-12-05 22:07

> Min gode ven Sinus har natten til mandag, fået stjålet sin røde Seat
> Ibiza,
> årg. 95 i Årslev.

Jeg ved ikke om det gør en forskel, men der er en Årslev på Fyn, en i
Sønderjylland og en midt i Jylland.

Mvh Morten

Fra : KNT

Dato : 15-12-05 07:29

Hem vil dog stjæle sådan en øse?
Hvad er en tennisboldt?

Knud

Fra : Ukendt

Dato : 15-12-05 09:19

"KNT" <knud.thomsensle@tprivat.dk> skrev i en meddelelse
> Hem vil dog stjæle sådan en øse?

Hvem er Hem? Har Hem stjålet Sinus' røde Seat Ibiza?

> Hvad er en tennisboldt?

Beats me :)

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 15-12-05 13:24

"KNT" <knud.thomsensle@tprivat.dk> skrev i en meddelelse news:43a10d33$0$1832$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hem vil dog stjæle sådan en øse?
> Hvad er en tennisboldt?

Omtrent det samme som en Knud...

/Jakob

Fra : Thomas J.

Dato : 15-12-05 16:10

Den Thu, 15 Dec 2005 13:24:20 +0100 sendte "Jakob Jeppesen"
<for_news_only@hotmail.com> følgende røgsignaler:

>Omtrent det samme som en Knud...

Sådan én har Shu-bi-dua laven en sang om....altså Knud(en).

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Webpoint

Dato : 15-12-05 22:17

En tennisboldt er såmænd en tennisbold, for dem som ikke kan stave korrekt !

Ligesom Knud er en morakker, for dem som ikke har bedre ting at tage sig til

Og da min geografi kendskab kun strækker sig til Fyn, så er det Årslev på
Fyn.

Kim

Knud, jeg har chekket dette indlæg med stavekontrollen

Fra : BJ

Dato : 15-12-05 22:18

"Webpoint" <info@default.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Knud, jeg har chekket dette indlæg med stavekontrollen

Så er der fejl i lortet.

Det staves *geografikendskab'.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 15-12-05 22:25

> "Webpoint" <info@default.com> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Så er der fejl i lortet.
>
> Det staves *geografikendskab'.

okay, min ordborg HAR slet ikke nogen * i alfabetet

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 15-12-05 22:29

KLIP

> okay, min ordborg HAR slet ikke nogen * i alfabetet

Det er en fejl.

PS: 'okay' skal skrives med stort 'O' og du mangler et punktum efter
'alfabetet'.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 15-12-05 22:34

http://www.flueknepperiet.dk/

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 15-12-05 22:41

KLIP

> http://www.flueknepperiet.dk/

Vi har nu kun ét at gøre......

Give os til at SMS til en mobilos med vibrator, der ligger på et sofabord og
se hvem af os, der får den til at falde på gulvet..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~