BMW M3 E46 (manuel) brændstoføkonomi?
Fra : Morten Lorenzen

Dato : 13-12-05 20:43

Hej gutter(og gutinder)

Jeg har været ude og køre lidt M3 for nylig. Og jeg er mildest talt blevet
forelsket.
MEN, findes der nogle steder hvor man kan finde bruger/ejer erfaringer med
f.eks. holdbarhed(herunder serviceomkostninger osv.) og især rent praktisk
brændstoføkonomi.
Der plejer at være nogle herinde der er ret skrappe til sådan nogle
informationer og test osv.

Pft.

-M
'05 BMW 325i E90 Dolph-Edition

Fra : J-N

Dato : 13-12-05 20:59

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@SPAMyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> f.eks. holdbarhed(herunder serviceomkostninger osv.) og især rent praktisk

Hmmmm..... der er et eller andet over M3 og spørgsmål om brændstoføkonomi,
der ikke helt passer sammen. Anyway... håber fandme du får den købt - har
prøvet en af mine venners (svenske) M3 E46.... en bil, der bare ikke kan
beskrives - den SKAL opleves.... Jeg fik den dog ikke op på noget
imponerende "km/l-tal".. o<

---
Jesper

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 13-12-05 21:36

"J-N" <nospam@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> prøvet en af mine venners (svenske) M3 E46.... en bil, der bare ikke kan
> beskrives - den SKAL opleves.... Jeg fik den dog ikke op på noget

Lidt længere nede i gruppen har jeg forsøgt at beskrive det, men som du
siger er det umuligt, og det skal opleves.
Den er sygt fantastisk, på alle leder og kanter. Kører man den blidt, så
kører den blot, sparker du til den, bliver den sindssyg! (Det der forøvrigt
en cabriolet jeg kigger på)

Umiddelbart er bilen en eventuel firmabil, så derfor er det vigtig for mig
at kunne fremlægge en form for økonomisk betragtning på bilen.
Som det ser ud med den eksakte bil jeg kigger på, har jeg fået en helt
fantastisk mellempris, som betyder en afskrivning på bare 71 øre pr km for
min nuværende bil, og det er vel at mærke efter 61.000 km på bare 8 måneder.
(Hvem sagde det var dyrt i afskrivninger på en ny bil?) :)

-M
'05 BMW 325i E90

Fra : Thomas

Dato : 13-12-05 22:29

> [...]
> km for min nuværende bil, og det er vel at mærke efter 61.000 km på
> bare 8 måneder. (Hvem sagde det var dyrt i afskrivninger på en ny

Har du set at de kun koster 35.000 eur i Tyskland - det er væsentligt under
den pris den du har kig på står til!!

Den du kører i nu bør kunne sælges meget hurtig i privat handel!

--
Mvh/TK

Fra : Thomas

Dato : 13-12-05 21:05