Ledningsnet Golf 4
Fra : Ole Sørensen

Dato : 13-12-05 11:09

Nogen herinde der har forstand på ledningstræk fra radio til baghøjttalere i
en Golf 4?
Jeg har ikke tænkt mig at købe det originale ledningsnet med stik, men har
selv tænkt mig at lodde ledningerne på enhederne. Jeg mangler bare at vide
hvad der er + og ÷ på hhv. enheder og radiostikket.
Findes der en oversigt?

hilsen ole

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-12-05 11:18

"Ole Sørensen" skriver:

> Nogen herinde der har forstand på ledningstræk fra radio til baghøjttalere i
> en Golf 4?

Ja

> Jeg har ikke tænkt mig at købe det originale ledningsnet med stik, men har
> selv tænkt mig at lodde ledningerne på enhederne.

Sidder det der ikke i forvejen ?

> Jeg mangler bare at vide
> hvad der er + og ÷ på hhv. enheder og radiostikket.

Enhederne kan du næsten læse det på. Det samme med radio'en (ellers er
der en brugsanvisning med).

> Findes der en oversigt?

Jeg plejer at hive brugermanualen frem, der er ISO stikket beskrevet.

Overvej evt news:dk.teknik.lyd.bilstereo

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ole Sørensen

Dato : 13-12-05 19:14

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Sidder det der ikke i forvejen ?

Nej, der er ikke trukket ledninger ud til bagdørene. Jeg ved ikke om de
muligvis er trukket noget af vejen, evt. hen til et samlestik ved b-søjlen
eller sådan noget. Men jeg har nu tænkt mig at trække nye højttalerledninger
fra radioen og helt ud i bagdørene.

> Enhederne kan du næsten læse det på. Det samme med radio'en (ellers er
> der en brugsanvisning med).

Rigtigt. Det var kabelfarverne på iso-stikket der forvirrede mig lidt.

hilsen ole

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-12-05 22:27

"Ole Sørensen" skriver:

> [...]
> eller sådan noget. Men jeg har nu tænkt mig at trække nye højttalerledninger

På min 3'er var der trukket ledning fra stikket til døren og ud i døren.
Der manglede blot på indvendig side, men det blev monteret.

Fra : Ukendt

Dato : 13-12-05 22:58

> På min 3'er var der trukket ledning fra stikket til døren og ud i døren.
> Der manglede blot på indvendig side, men det blev monteret.

Men på 4'eren har de svinget sparekniven, ledningerne mangler helt hen til
radioen.
Derfor var der nogle forhandlere der altid tog dem hjem med 4 højtaler.
For 850,- fik man bedre højtalere og 4 stk. i alt.

--
Claus Petersen
VW Golf Sportline 2,0 16V TDI - www.vwfanatic.dk

"It's nice to be important - but it's more important to be nice"

Fra : Torben Madsen

Dato : 13-12-05 18:20

"Ole Sørensen" <sorrynomail@asdsdfsjfa.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> selv tænkt mig at lodde ledningerne på enhederne. Jeg mangler bare at vide
> hvad der er + og ÷ på hhv. enheder og radiostikket.

Har smidt et billede på dk.binaer.motor <Radio i Golf IV>

Håber at du kan bruge det.

Mvh
Torben Madsen

Fra : Ole Sørensen

Dato : 13-12-05 19:05

Torben Madsen wrote:
> Har smidt et billede på dk.binaer.motor <Radio i Golf IV>
> Håber at du kan bruge det.

Hej Torben!
Det var guf. Tak for det.

hilsen ole