Pris for en sporing i Kbh ?
Fra : Kim

Dato : 11-12-05 16:50

Har hørt at AGL på Frederikssundsvej 258 Kbh
er de billigeste, men hvad vil det ca. koste kun
for forhjulene på en Toyota Corolla 1,3 fra 1984
med vinterdæk på ?

Andre steder det skulle være billigere ?

Mvh Kim

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-05 17:34

"Kim" <no.way@dude.dk> skrev i en meddelelse

> Har hørt at AGL på Frederikssundsvej 258 Kbh
> er de billigeste, men hvad vil det ca. koste kun
> for forhjulene på en Toyota Corolla 1,3 fra 1984
> med vinterdæk på ?

Fast pris 419,-

> Andre steder det skulle være billigere ?

Tror jeg ikke.

--
Dannie
Kawasaki ZZ-R1100 - 1995 http://www.zx-r.dk

Fra : Kim

Dato : 11-12-05 19:46

"Dannie" <dannie(a)dfmc.dk> skrev
> Fast pris 419,-

Er der incl. moms ?

Samt incl. evt justering ?

Jeg troede at der var forskellig pris mellem
at få sporet 2 hjul og 4 hjul ?

Ved I hvorfor de ikke skriver priserne
på deres site www.agl.dk ?

Det ville da være lidt mere kundevenligt.

Mvh Kim

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-05 19:54

> "Dannie" <dannie(a)dfmc.dk> skrev
>>

> Er der incl. moms ?
>
> Samt incl. evt justering ?

Det var den pris jeg gav for både min egen BMW 535 fra 89, og for min mors
Seat Cordoba 1,6 fra 94, og ja det var inkl. justering og moms.

> Jeg troede at der var forskellig pris mellem
> at få sporet 2 hjul og 4 hjul ?

Man kontrollerer da altid alle 4 hjul.

> Ved I hvorfor de ikke skriver priserne
> på deres site www.agl.dk ?

> Det ville da være lidt mere kundevenligt.

Det må du spørge AGL om

Fra : Kim

Dato : 11-12-05 20:03

> [...]
> Det var den pris jeg gav for både min egen BMW 535 fra 89, og for min mors
> Seat Cordoba 1,6 fra 94, og ja det var inkl. justering og moms.

Tak for dine svar :)
Jeg tager derud i morgen kl 7:00 og ser hvad der sker.

Mvh Kim

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 11-12-05 19:55

Kim wrote:

> Ved I hvorfor de ikke skriver priserne
> på deres site www.agl.dk ?
>
> Det ville da være lidt mere kundevenligt.

Jeg vil tro, at det er fordi der kan værre stor forskel på hvilken bil det
drejer sig om.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Willi Rouainia

Dato : 11-12-05 22:58

Agl er absolut ikke kunde venlige....

har været der 2 gange og haft 2 dårlige oplevelser
(hvilket har været oppe og vende i gruppen her-godtnok et par år siden)

men sætter aldrig mine ben der mere

Fra : Kim

Dato : 11-12-05 23:30

"Willi Rouainia" <willi@thekrew.dk> skrev i en meddelelse
> Agl er absolut ikke kunde venlige....
>
> har været der 2 gange og haft 2 dårlige oplevelser
> (hvilket har været oppe og vende i gruppen her-godtnok et par år siden)
>
> men sætter aldrig mine ben der mere

AGL hvilken afd. ?
Hvad skete der ?
Link til gammel tråd ?

Mvh Kim

Fra : Kim

Dato : 11-12-05 23:16

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev
> Jeg vil tro, at det er fordi der kan værre stor forskel på hvilken bil det
> drejer sig om.

Hvorfor skriver Dannie så at det koster Fast pris 419,- ?

Det tolker jeg som gøldende til alle biler.

Mvh Kim

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 12-12-05 11:46

Kim wrote:

> Hvorfor skriver Dannie så at det koster Fast pris 419,- ?

Det må du så spørge Dannie om

> Det tolker jeg som gøldende til alle biler.

Ja det gør jeg også, men for den mest præcise pris bør du nok kontakte AGL
og spørge.
Jeg har aldrig været hos AGL, men jeg ved at der kan være forskel på
tidsforbruget fra bil til bil, når vi snakker sporing.
Men derfor kan de måske godt have en fast pris.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Thomas

Dato : 13-12-05 21:08

> Andre steder det skulle være billigere ?

AGL - pris 419kr. (fast pris), har lige fået sporet min Camaro Z28 hos AGL
Roskildevej her i mandags. Ingen problemer, de har udstyret til det.

--
Mvh/TK

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 13-12-05 22:52

On Tue, 13 Dec 2005 21:08:00 +0100, "Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com>
wrote:

>AGL - pris 419kr. (fast pris), har lige fået sporet min Camaro Z28 hos AGL
>Roskildevej her i mandags. Ingen problemer, de har udstyret til det.

>--

Det er jeg ikke i tvivl om at de har.

For nogle år siden var problemet at de ikke havde folk der kunne
betjene udstyret.

Det skyldtes dengang at de førte en ualmindelig lousy løn- og
personalepolitik.

Det bevirkede at folk sjældent var der i mere end én lønperiode, før
de sagde op.

På så kort tid kan man ikke lære at spore en bil.

Det kan dog sagtens have ændret sig. Jeg véd det ikke.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Thomas

Dato : 13-12-05 22:56

> Det kan dog sagtens have ændret sig. Jeg véd det ikke.

Ham der sporede min bil havde styr på det og havde gjort det temmelig mange
gange (det sagde han da selv).

--
Mvh/TK

Fra : DJ Bobo...

Dato : 14-12-05 05:19

"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> wrote in message

> Ham der sporede min bil havde styr på det og havde gjort det temmelig
> mange gange

Hvad er der galt med "Ivar" i Farum?
Mogens

Fra : Thomas

Dato : 14-12-05 19:28

> Hvad er der galt med "Ivar" i Farum?

850 kr. for sporing af en Omega 3000 24v... når AGL kan gøre det for under
halvdelen, så foretrækker jeg sgu dem - de ligger også meget tættere på der
hvor jeg kører end Farum.

--
Mvh/TK

Fra : DJ Bobo...

Dato : 14-12-05 19:31

"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> wrote in message

> 850 kr. for sporing

4-hjulsudmåling - var det vist...

Fra : Thomas

Dato : 15-12-05 21:01

> 4-hjulsudmåling - var det vist...

Det er nøjagtig det samme som hos AGL der udføres!

--
Mvh/TK