Billig brændstof :P
Fra : OZ7PUS

Dato : 11-12-05 02:32

Diesel set til 6.96 i Kolding .. Diesel IKKE fyringsolie

Benz lå under 8kr for 95

Set på Jet Vejlevej i Kolding .. Mon ikke de stadig ligger i det område
hele søndagen '

OZ3BTO

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-05 09:01

Benzin set hos hydro i herning til lidt under 9 kroner.
Optima3000 hed det vidst...

Fra : Brian

Dato : 11-12-05 10:32

OZ7PUS wrote:
> Diesel set til 6.96 i Kolding .. Diesel IKKE fyringsolie
>
> Benz lå under 8kr for 95
>
> Set på Jet Vejlevej i Kolding .. Mon ikke de stadig ligger i det område
> hele søndagen '

Så er du kommet for sent, jeg tankede til 6.82 nøjagtig samme
sted Fredag aften

/Brian

Fra : OZ7PUS

Dato : 11-12-05 15:31

"Brian" <ellers@tak.du> skrev i en meddelelse

> Så er du kommet for sent, jeg tankede til 6.82 nøjagtig samme
> sted Fredag aften
>
> /Brian

Så må du jo bo i området går jeg ud fra ... Hvis du kommer igennem Egtved
i hverdage så kik lige statoils priser .. ligger ofte på 7.30 for diesel i
hverdage hvor andre ligger lidt højere

OZ3BTO

Fra : Brian

Dato : 11-12-05 16:14

OZ7PUS wrote:

> Så må du jo bo i området går jeg ud fra ...

Lige knap, men jeg er (alt for) ofte på de kanter

> Hvis du kommer igennem Egtved i hverdage så kik lige statoils priser ..
> ligger ofte på 7.30
> for diesel i hverdage hvor andre ligger lidt højere

Det er hermed noteret.
Som regel synes jeg dog altid at Jet er de billigste, rundt
omkring i de byer der har sådan en. Det er det samme her i
Horsens.

/Brian

Fra : Allan Hansen

Dato : 12-12-05 20:41

"OZ7PUS" <elbartodkspampam@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Brian" <ellers@tak.du> skrev i en meddelelse

Og var I kørt ud til Metro havde I tanket til 6.80 hele weekenden.

Mvh AJH

Fra : Brian

Dato : 12-12-05 20:49

Allan Hansen wrote:

> Og var I kørt ud til Metro havde I tanket til 6.80 hele weekenden.

Arghh tis!

Jeg tankede ellers næsten 50 liter, der kunne have været store penge
at spare

/Brian

Fra : Armand

Dato : 13-12-05 18:06

Allan Hansen wrote:

> Og var I kørt ud til Metro havde I tanket til 6.80 hele weekenden.

Hos Jet, Vejlevej her i Fredericia ligger diesel prisen stadig kun på 6,88!

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 16-12-05 00:37

Armand wrote:

> Hos Jet, Vejlevej her i Fredericia ligger diesel prisen stadig kun på 6,88!

Og i skrivende stund, stadig på 6,89!

--
Armand.

Fra : Non-Desperado

Dato : 11-12-05 11:33

> [...]

>Benz lå under 8kr for 95
>
>Set på Jet Vejlevej i Kolding .. Mon ikke de stadig ligger i det område

Ifølge OK stiger diesel et par øre i løbet af søndag formiddag,
og så plejer de forskellige at nulstille "priskrigen".

--
Non-Desperado
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-12-05 14:45

"OZ7PUS" <elbartodkspampam@hotmail.com> wrote in message
> Diesel set til 6.96 i Kolding .. Diesel IKKE fyringsolie
>
> Benz lå under 8kr for 95

Jeg tankede 95 til 7,82 i Vordinborg sidste Søndag

Fra : Thomas J.

Dato : 11-12-05 23:04

Den Sun, 11 Dec 2005 14:45:06 +0100 sendte "Bjarke Hansen"
<bjarke_h@*.REMOVE*spamfilter.dk> følgende røgsignaler:

>"OZ7PUS" <elbartodkspampam@hotmail.com> wrote in message

>Jeg tankede 95 til 7,82 i Vordinborg sidste Søndag

Nå, hvis det er med dén på, så tankede jeg BF 95 til 7,06 kr hos OK i
Slagelse.....den 24. december 2004.
Thomas J.

Fra : Armand

Dato : 11-12-05 16:30

OZ7PUS wrote:
> Diesel set til 6.96 i Kolding .. Diesel IKKE fyringsolie
>
> Benz lå under 8kr for 95
>
> Set på Jet Vejlevej i Kolding .. Mon ikke de stadig ligger i det område
> hele søndagen '

Jet på Vejlevej i Fredericia stadig på 6.76 for diesel og 7.76 for 95 oktan!

--
Armand.

Fra : Lars Knudsen

Dato : 12-12-05 09:04

On Sun, 11 Dec 2005 02:31:41 +0100, "OZ7PUS"
> [...]

>Benz lå under 8kr for 95
>
>Set på Jet Vejlevej i Kolding .. Mon ikke de stadig ligger i det område

Hehe.. den slår jeg da - tankede 50 liter diesel til 5.98 kr/L her til
morgen på Q8 Artellerivej her til morgen

** Lars

Fra : Kim Kristensen

Dato : 12-12-05 10:27

> [...]
>
> Benz lå under 8kr for 95
>
> Set på Jet Vejlevej i Kolding .. Mon ikke de stadig ligger i det område

Jeg har også til morgen tanket 92 til 8,02 i Roskilde, den plejer at være
sikker om mandagen.

Med venlig hilsen Kim

Fra : A Andersen

Dato : 22-12-05 11:52

> [...]
>
> Benz lå under 8kr for 95
>
> Set på Jet Vejlevej i Kolding .. Mon ikke de stadig ligger i det område

Tænk der er stadig nogen der går op i priser på benz... altså hvis man ikke
har råd til at den stiger og flader, burde man slet ikke have anskaffet sig
en bil.

MVH

Fra : Thomas J.

Dato : 22-12-05 13:17

Den Thu, 22 Dec 2005 11:51:40 +0100 sendte "A Andersen"
<abuse@mail.dk> følgende røgsignaler:

> [...]
>har råd til at den stiger og flader, burde man slet ikke have anskaffet sig

Der er jo også de der ikke tjener 250.000 kr om måneden, eller som
bare hader at betale 500 kr. for en vare på dag 1, når man kan købe en
vare præcis magen til for 375 kr. på dag 2.

Men hey, hvis jeg havde 2 millioner om dagen efter skat, ville jeg
sikkert bare tanke når tanken var næsten tom....eller ville jeg ?

Lad det komme an på en prøve....ka' I ikke lige "skillinge" sammen ?
*G*

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Armand

Dato : 23-12-05 00:01

A Andersen wrote:
> [...]
> har råd til at den stiger og flader, burde man slet ikke have anskaffet sig

Hvis jeg kan tanke diesel til under 7kr/l i modsætning til listeprisen
på 8,55kr/l sparer jeg rundt regnet 100 kr/md og dét er da også værd at
tage med!
Sætter man det op på anden vis så sparer man med ovennævnte tal ca. 20%,
og hvem ville ikke ønske at kunne køre 20% længere (=billigere) på
literen uden at gøre noget særligt for det??

--
Armand.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 23-12-05 09:23

A Andersen wrote:
> [...]
> har råd til at den stiger og flader, burde man slet ikke have anskaffet sig

Lader du vandet løbe mens du børster tænder ?
Lader du bare lyset brænde i rum du ikke bruger ?

--

Christian

Fra : A Andersen

Dato : 23-12-05 20:45

A Andersen wrote:
> [...]
> ikke
> har råd til at den stiger og flader, burde man slet ikke have anskaffet

Lader du vandet løbe mens du børster tænder ? JA faktisk
Lader du bare lyset brænde i rum du ikke bruger ? JA Altid, ellers bliver
butikken tømt.

Ang benzin, så er der stadig tåber der kører flere km rundt og leder efter
den billigste pris... og udvidende om at de jo så faktisk ikke vil tjene
noget igen på det, da de har brugt brændstof til at lede efter den
billigste...

Og jeg kører KUN på Shell.. og der er kun 1 shell tank i min by ellers skal
jeg kører 25 km. Men der er da 6 andre selskaber i min by, det smider jeg
bare ikke på den.

MVH