Golf Plus ?
Fra : Ukendt

Dato : 09-12-05 18:25

Hej NG.

Læste i FDM at Mazda 5, var blevet årets danske varebil, den havde vundet
over ,blandt andre, Golf Plus !

Spændende, en gulplade bil der ikke er så stor, og evt. med mulighed for en
105hk TDi med DSG gear,Et kik på www.vw.dk gav ikke noget brugbart
resultat, nogen der ved om det er rigtigt at "goller +" fås på gule plader ?

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Thomas Landberg

Dato : 09-12-05 19:25

> [...]
> en 105hk TDi med DSG gear,Et kik på www.vw.dk gav ikke noget brugbart
> resultat, nogen der ved om det er rigtigt at "goller +" fås på gule plader

Ja den er kommet på gule plader.

Men på gule plader ville det da være den rene galimatias at vælge en 1.9TDi
fremfor en 2.0TDi der er lysår foran. Hvad er prisforskellen? Vel ca.
12.000kr.

--

MVH

Thomas Landberg
www.landberg.dk - chiptuning udført i din indkørsel: 3.995kr inkl. moms.

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-05 19:29

> [...]
> en 105hk TDi med DSG gear,Et kik på www.vw.dk gav ikke noget brugbart
> resultat, nogen der ved om det er rigtigt at "goller +" fås på gule plader

Så det også godt i MOTOR.
Jeg tror at VW bare skulle være med :(
Sidste år blev de årets varbil med Caddy'en.
Golf plus er IMHO ikke nogen varebil, men den må jo kunne fåes på gule plade
siden den kan deltage.

--
Claus Petersen
VW Golf Sportline 2,0 16V TDI - www.vwfanatic.dk

"It's nice to be important - but it's more important to be nice"

Fra : dhp@dalbynet.dk

Dato : 09-12-05 21:05

Hej Thomas.

Det kan du selvfølgelig have ret i, men 12.000kr her og der bliver
lige pludselig til penge, personligt vil jeg hellere have mere udstyr
for de 12.000kr end heste og (måske ?) ringere brændstof økonomi,
det har også irriteret mig at f.eks. Seat ikke har kombinationen af
105hk TDi/DSG

Hilsen Dennis.

Fra : Thomas Landberg

Dato : 09-12-05 21:11

[...]

---

Ja det bliver også til penge, men hvis penge er vigtigt, hvorfor så købe en
Golf Plus i stedet for en Altea? En 2.0 har ikke dårligere brændstoføkonomi
og motorgangen er meget pænere. Jeg er ved at sælge min egen Toledo for at
ofre de 39k ekstra det koster at få en 2.0 TDi på hvide plader.

Fra : Madz

Dato : 11-12-05 12:40

Ja den kommer på guleplader her i starten af det nye år