Ny Toyota Yaris - hvornår?
Fra : JE

Dato : 08-12-05 11:44

Ved du hvornår den nye Toyota Yaris kommer?

Jeg har forgæves forsøgt at finde premiere-tidspunktet på Toyota's
hjemmeside.

Hvis du kender pris-niveau m.v. hører jeg også gerne om det.

Fra : JS

Dato : 08-12-05 12:51

JE wrote:
> Ved du hvornår den nye Toyota Yaris kommer?
>
> Jeg har forgæves forsøgt at finde premiere-tidspunktet på Toyota's
> hjemmeside.
>
> Hvis du kender pris-niveau m.v. hører jeg også gerne om det.

Har du set det her. Ikke videre præcist dog...

"Der er endnu nogle måneder til den nye Toyota Yaris bliver introduceret i
Danmark, og ifølge importøren foregår der heftige prisforhandlinger netop i
disse dage.

Der er begrundet håb om, at priserne vil starte med 155.000 kr. for Yaris
1,0 3-d Terra, og at den forventede volumensælger 1,3 3-d Luna vil koste
omkring 175.000 kr.

Dieseludgaven vil sandsynligvis koste 20.000 kr. mere, og tager man den med
topudstyret Sol, der også har nøgleløs start med trykknap og klimaanlæg,
står der nok 215.000 kr. på prislappen. Disse priser er gætterier og kan kun
blive billigere..."

Fra : JE

Dato : 08-12-05 14:03

"JS" skrev:
> Der er begrundet håb om, at priserne vil starte med 155.000 kr. for Yaris
> 1,0 3-d Terra, og at den forventede volumensælger 1,3 3-d Luna vil koste
> omkring 175.000 kr.

Takker!
Prisen lyder relativt høj, men lad os nu se hvad det ender med.

Fra : Non-Desperado

Dato : 08-12-05 15:09

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev:

> [...]
>1,0 3-d Terra, og at den forventede volumensælger 1,3 3-d Luna vil koste

Yaris 2 ser jo ligefrem pæn ud, så måske bliver Getz'en skiftet
ud med en Yaris 2 på et tidspunkt.
Den koster godt 40.000 kr for "meget", men hvis man får pengene
hjem igen ved et senere salg er det jo ikke så slemt.

--
Non-Desperado
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Ole Sørensen

Dato : 09-12-05 03:47

Non-Desperado wrote:
> Yaris 2 ser jo ligefrem pæn ud, så måske bliver Getz'en skiftet
> ud med en Yaris 2 på et tidspunkt.

Går du kun efter udseendet på bilen da?

/ole

Fra : Non-Desperado

Dato : 09-12-05 13:24

"Ole Sørensen" <sorrynomail@asdsdfsjfa.com> skrev:

>Går du kun efter udseendet på bilen da?

Næh, gensalgsværdi har også en hvis klang over sig, men man skal
jo begynde et sted.

Hvis jeg gik efter udseendet alene, så ville jeg næppe køre
Hyundai....eller Toyota.

--
Non-Desperado
Hyundai Getz 1,3 GL '04