Mus i selen?
Fra : Ukendt

Dato : 07-12-05 17:25

Jeg har et lille problem i min Felicia.

I passagersæden foran - cirka midtbils - er der en pivende og knirkende lyd
lidt a la en mus - bare noget højere - hver gang jeg kører over et hul i
vejen eller i ujævnt terræn. Jeg har prøvet at hive og slide lidt i
sikkerhedsselen uden resultat... Nogen der har en idé om hvad det kan være
og om der bare skal stoppes en gang olie ned bagved? Det bliver det jo noget
fedtet af.

/Kenneth

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 07-12-05 17:29

NumZie skriver:

> I passagersæden foran - cirka midtbils - er der en pivende og knirkende lyd
> lidt a la en mus - bare noget højere - hver gang jeg kører over et hul i
> vejen eller i ujævnt terræn.

Det kan være lidt af hvert.

> Jeg har prøvet at hive og slide lidt i
> sikkerhedsselen uden resultat...

Så er det nok ikke selen.

> Nogen der har en idé om hvad det kan være
> og om der bare skal stoppes en gang olie ned bagved? Det bliver det jo noget
> fedtet af.

Og ødelagt - lad være med det.....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : GB

Dato : 07-12-05 23:54

"NumZie" <eter9tysnabelahotmail.com> wrote in

> hive og slide lidt i sikkerhedsselen uden resultat... Nogen der har en
> idé om hvad det kan være og om der bare skal stoppes en gang olie ned
> bagved? Det bliver det jo noget fedtet af.

Min reservedelsforhandler (Lyon Autodele) anbefaler siliconespray.

GB

Fra : Ukendt

Dato : 08-12-05 08:13

"GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message
> "NumZie" <eter9tysnabelahotmail.com> wrote in

> Min reservedelsforhandler (Lyon Autodele) anbefaler siliconespray.

Er det ham på Holmbladsgade?

/Kenneth

Fra : GB

Dato : 11-12-05 13:30

"NumZie" <eter9tysnabelahotmail.com> wrote in news:4397dce7$0$15794
$14726298@news.sunsite.dk:

> Er det ham på Holmbladsgade?

Jepper.

GB