Juhu jeg har fået bil (volvo 460 gl)
Fra : Kim Persson

Dato : 07-12-05 00:38

Men øhm ja det er kun en 1990, altså dem uden servo, men hvor svært er det
at eftermontere det?
Og findes der et billigt sted ´på nettet at købe reservedel til ovenstående?

//Kim

Fra : Kim Persson

Dato : 07-12-05 00:54

"Kim Persson" <5th@image.dk> wrote in message

> [...]
> at eftermontere det?
> Og findes der et billigt sted ´på nettet at købe reservedel til

PS: kan man udskifte sædet med et hvilket som helst andet(og gerne nyere)
volvo sæde?- tænker kun foran selvfølgelig

Fra : Q

Dato : 07-12-05 01:39

"Kim Persson" <5th@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Tillykke med det!..

> Men øhm ja det er kun en 1990, altså dem uden servo, men hvor svært er det
> at eftermontere det?

Det er ikke noget du bare lige gør en søndag formiddag ude i indkørslen

> Og findes der et billigt sted ´på nettet at købe reservedel til
ovenstående?

Biltema har vist et sortiment af de gængse sliddele, men det er vist noget
med at deres netbutik ikke eksisterer mere (?)..

/peter

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-05 10:31

"Q" <un1813@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Biltema har vist et sortiment af de gængse sliddele, men det er vist noget
> med at deres netbutik ikke eksisterer mere (?)..

De har stadigvæk en "webbutik", hvor man kan tilføre vare... I stedet for at
få hele skidtet tilsendt kan man kun udprinte en indkøbsseddel...

--
Mvh Bjørn :)
http://www.dkfritidbil.dk/dfbwhois/?mode=view&id=4

Fra : GB

Dato : 07-12-05 10:54

"Kim Persson" <5th@image.dk> wrote in

> Men øhm ja det er kun en 1990, altså dem uden servo, men hvor svært er
> det at eftermontere det?

$$$ > devnull....

Til lykke med den - jeg har selv en '94-model (640DL). Og så svært er det
altså ikke at køre uden servo, man skal bare vænne sig til det.

Den ER rustbehandlet, ikke? Ellers få det gjort!

GB

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 07-12-05 13:37

> [...]
> at eftermontere det?
> Og findes der et billigt sted ´på nettet at købe reservedel til

Synes du den er træls at dreje med - eller er det kæresten?

Bemærk at nedslidte dæk får rattet til at gå meget stramt. Det er lige som
at få en ny bil, når man får nye dæk (uanset om der er servo på eller ej).

Tyndere dæk hjælper også på "drejningsmomentet" ...

--
Per, Esbjerg