Aircondition i Peugeot 406
Fra : MB

Dato : 05-12-05 21:02

Hej med jer

Min aircondition i min Peugeot 406 virker ikke længere. Jeg har fået at vide
at det muligvis skyldes at der skal fyldes væske på. Er det noget man selv
kan klare eller skal den på værksted?

Med venlig hilsen

Morten

Fra : ena

Dato : 05-12-05 21:36

Du skal hen til en der kan fylde anlæget - har udstyret - og en KMO
godkendelse - vhor i landet er din 406 - jeg kan evt. fylde det en aften til
en sveden pris

Fra : MB

Dato : 06-12-05 16:59

Det er i Aalborg - Hvad med dig? Smid mig evt. en mail på mb_dk@get2net.dk