Tom Kristensen.
Fra : Mehmet Kesen

Dato : 03-12-05 20:28

Ser Race Of Champions på EuroSport.

Det er fantastisk så talentfuld den mand er! Det er lige meget hvad han
kører, hvor han kører eller hvem han kører mod. Han Vinder!!!!

Mangler kun en finale nu, men krydser selvfølgelig fingre :)

Mehmet

Fra : Mehmet Kesen

Dato : 03-12-05 20:49

"Mehmet Kesen" <ikke-oplyst@ved-ikke-hvor.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kører, hvor han kører eller hvem han kører mod. Han Vinder!!!!
>
> Mangler kun en finale nu, men krydser selvfølgelig fingre :)

Æv,,,, 2. plads.

Mehmet

Fra : Jesper

Dato : 03-12-05 21:04

Mehmet Kesen wrote:
> "Mehmet Kesen" <ikke-oplyst@ved-ikke-hvor.dk> skrev i en meddelelse

> Æv,,,, 2. plads.

Ja, men hvilken ynkelig måde Sebastian Loeb skulle vinde på! Det er da
kun franskmændene, der kan favoritisere deres egen kører på den måde.
Lad dem dog køre i en bil, igen af dem kender (feks. ROC-bilen) istedet
for, at de skal køre mod hinanden i en bil, som Loeb kender som sin egen
bukselomme. IMO usportsligt og ynkeligt af de franske producenter :-//

--
Mvh. Jesper

Fra : Otto J.

Dato : 03-12-05 21:10

> [...]
> skal køre mod hinanden i en bil, som Loeb kender som sin egen bukselomme.
> IMO usportsligt og ynkeligt af de franske producenter :-//

Øh, kørte de ikke i en standard-vogn først? Og hvorfor er det uretfærdigt at
Tom K taber fordi han kører af banen, men ikke uretfærdigt at han vinder
fordi Jeff Gordon har problemer med gearkassen? Tom K er en af de største
sportsmænd der har levet, han behøver ikke forsvares af ynkelige
undskyldninger fra dårlige tabere.

Mvh Otto

Fra : Mehmet Kesen

Dato : 03-12-05 21:48

"Otto J." <hifiotto@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> vinder fordi Jeff Gordon har problemer med gearkassen? Tom K er en af de
> største sportsmænd der har levet, han behøver ikke forsvares af ynkelige

Øjeblik otto... :) Jeg er sikker på hvis han var blevet spurgt om det, så
var tom gået med til en omstart mod Gordon! Men situationen mod loeb er af
lidt anden karakter... Man hører også Tom klage over materialet, det ligner
ham ikke, men der er nu stadig noget over det synes jeg... De skulle have
kørt i ROC bilen i stedet...!
At han bremsede forsent er hans egen skyld, men at loeb nok ville have
vundet ved en omstart også finder vi aldrig ud af :)

Mehmet

Fra : Otto J.

Dato : 03-12-05 22:40

> [...]
> ligner ham ikke, men der er nu stadig noget over det synes jeg... De
> skulle have kørt i ROC bilen i stedet...!

Nu var det jo ikke nemt at blive klog på hvordan konkurrencen skulle foregå
når kommentatorerne ikke havde styr på det, men mon ikke ROC bilen var den
der skulle være kørt i i tredje heat?

> At han bremsede forsent er hans egen skyld, men at loeb nok ville have
> vundet ved en omstart også finder vi aldrig ud af :)

Ikke desto mindre kørte Loeb fra ham, fair & square, i Megane'n, hvilket var
den primære årsag til at Tom tabte. Ingen havde vel på forhånd regnet med at
Tom ville vinde over Loeb i Loebs egen Citroen, men når nu Loeb kunne slå
Tom på hvad der burde være hans hjemmebane (omend hjemmebanefordelen nok er
større i rally-bilen), så mener jeg han har fortjent sin førsteplads. Tom
tabte ikke fordi han smed Citroen'en i banden, han tabte fordi Loeb slog ham
i heat 1.

Den reelle årsag til at Loeb vandt er nok nærmere at forholdene - en
mickey-mouse bane i regnvejr - generelt vil favorisere en rallykører.

Mvh. Otto

Mvh. Otto

Fra : DJ Bobo :\)

Dato : 03-12-05 23:08

"Otto J." <hifiotto@hotmail.com> wrote in message

> mon ikke ROC bilen var den der skulle være kørt i i tredje heat?

Porsche iflg. de engelske kommentatorer...
--
Mvh Mogens
BMW E39 Touring steptronic...

Fra : Mehmet Kesen

Dato : 03-12-05 23:32

> Porsche iflg. de engelske kommentatorer...

Hvis det havde været:

Heat 1. ROC car. Vinder Tom K.
Heat 2. Porche Vinder Tom K.
Heat 3. WRC til Loeb, knallert til Tom K. hehehe

Tom Kristensen er Champion Of Champions "I my humble opinion."

Mehmet

Fra : Basil

Dato : 04-12-05 06:18

Mehmet Kesen skrev d. 03-12-2005 i meddelelse
> [...]
> kører, hvor han kører eller hvem han kører mod. Han Vinder!!!!
>
> Mangler kun en finale nu, men krydser selvfølgelig fingre :)

Jeg sidder netop og ser det på video.
Fed showbane, og ganske underholdende, dog er jeg glad for at det er
video, for den kanal er da ulidelig med alle dens reklameafbrydelser.
Jeg kan ikke lade være med at godte mig lidt over at Citroën stort set
går i stykker i hvert løb, bekræfter en del for mig
Kai

Fra : Kasper H. Hansen [82~

Dato : 04-12-05 14:12

> Jeg kan ikke lade være med at godte mig lidt over at Citroën stort set går
> i stykker i hvert løb, bekræfter en del for mig
> Kai

Jeg så da de sidste 6-7 løb, og lagde ikke umiddelbart mærke til at
Citroën'erne gik i stykker? Dit udsagn harmonerer da heller ikke med
resultaterne fra årets WRC - her klarede Citroën sig da "udmærket".
Væsentligt bedre end Subaru, som ellers har samme ry som Toyota...
Hvis man gerne vil finde fejl, er det som regel meget nemt - jeg har det på
samme måde med VW osv.

/Kasper Hansen