instrument pære til focus
Fra : morten

Dato : 03-12-05 14:24

er der nogen der ved hvor jeg kan købe de små pære der lyser
instrumentbrættet op, i en ford focus
jeg har 2 der er sprunget,
der står 14v3w på pæren

vh morten

Fra : Brian

Dato : 03-12-05 15:09

morten wrote:
> er der nogen der ved hvor jeg kan købe de små pære der lyser
> instrumentbrættet op, i en ford focus
> jeg har 2 der er sprunget,
> der står 14v3w på pæren

Et vildt gæt ville være Ford. De skal måske have et par kroner
ekstra, men så er du sikker på at få de rigtige første gang.

/Brian

Fra : Dak

Dato : 03-12-05 15:50

> Et vildt gæt ville være Ford. De skal måske have et par kroner
> ekstra, men så er du sikker på at få de rigtige første gang.

måske er han heldig at få nogen i thansen også. Jeg fandt de sjældne 10v4w
tror jeg nok de hed. Dem har de ikke på almindelige tankstationer.

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap