Super Chip-tuning?
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 03-12-05 11:39

Ifølge den trykte udgave af BT af dags dato, skal Tom Kristensen til
Paris den 13. dec. for at deltage i præsentationen af næste års Le
Mans Audi.

Den skulle komme til at hedde R 10...............................og
være en diesel!

Det bliver s'gu spændende at se, om den ryger når de chipper den.
*LOL*

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 03-12-05 11:55

> [...]
> Mans Audi.
>
> Den skulle komme til at hedde R 10...............................og

Jeg synes helt bestemt at jeg læste et sted, at det tidligst blev fra 2007,
at de ville have en diesel klar, men jeg kan ikke lige finde det sted hvor
jeg læste det
Det kunne da være fedt hvis det allerede var fra næste år.

> Det bliver s'gu spændende at se, om den ryger når de chipper den.
> *LOL*

He he, ja ellers kommer Greenpeace sq nok efter ham/dem

Husk iøvrigt alle jer Tom Kristensen fans, han er med i ROC (Race Of
Champions) i aften kl. 18-21 som sendes direkte fra blandt andet Eurosport.
http://www.raceofchampions.com/

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-05 19:33

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote in message

> "Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse

Der har været rygter hele året der siger at det er en diesel - og Tom
bekræftede det selv på Le Mans i år i en "off-the-record"

> [...]
> sted hvor jeg læste det
> Det kunne da være fedt hvis det allerede var fra næste år.

Det er Peugeot som kommer med deres LMP1 Diesel i 2007 - Audi har set deres
snit til at få et forspring ved at lave en ny LMP1'er med diesel og så få
kureret alle børnesygdommene i år, inden Peugeot kommer igang næste år

Det tror jeg roligt du kan regne med den gør

> [...]
>
> Husk iøvrigt alle jer Tom Kristensen fans, han er med i ROC (Race Of
> Champions) i aften kl. 18-21 som sendes direkte fra blandt andet

Yes - og han vandt Nations Cup sammen med Matthias Ekström!

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 03-12-05 13:04

> Den skulle komme til at hedde R 10...............................og
> være en diesel!

Det er et dæk-navn.

I virkeligheden er det en chippet 2,0 TDi 16V

--
/Jan W Nielsen - yes sir..!!

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 03-12-05 13:13

On Sat, 3 Dec 2005 13:03:44 +0100, "Jan W Nielsen"
<intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote:

>Det er et dæk-navn.
>
>I virkeligheden er det en chippet 2,0 TDi 16V

>--

Dæknavn?? *LOL*

Jeg har hørt om Dunlop - Bridgestone - Good Year osv., men 2.0 TDi
16V, det har jeg aldrig hørt om i forbindelse med dæk.

Jeg tror vi bliver nødt til at have fat i Landberg, og høre hvilken
motortype de har bestilt bokse til.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : DJ Bobo :\)

Dato : 03-12-05 13:33

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in message

> Jeg tror vi bliver nødt til at have fat i Landberg, og høre hvilken
> motortype de har bestilt bokse til.

Ja, så slår Tom K da ikke flere rekorder denne gang
--
Mvh Mogens
dieselfahrer...

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 03-12-05 13:59

On Sat, 3 Dec 2005 13:32:37 +0100, "DJ Bobo :\)"
<nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> wrote:

>"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in message

>Ja, så slår Tom K da ikke flere rekorder denne gang

>--

Er det fordi du ikke nærer den store tillid til Landbergs bokse, eller
er det p.gr.a. overgangen til diesel?

Det er jo ikke godt at vide hvad de kan hekse ud af sådan en
selvtænder, hvis de gør sig umage.

Det er vel forståeligt, hvis de ikke får sejren i første hug, men det
er bestemt synd for Toms statistik.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : DJ Bobo :\)

Dato : 03-12-05 14:03

> Er det fordi du ikke nærer den store tillid til Landbergs bokse, eller
> er det p.gr.a. overgangen til diesel?

Ja

> Det er jo ikke godt at vide hvad de kan hekse ud af sådan en
> selvtænder, hvis de gør sig umage.

Jow jow, men næppe nok til en Le Mans sejr...

> Det er vel forståeligt, hvis de ikke får sejren i første hug, men det
> er bestemt synd for Toms statistik.

Ja, han finder nok ud af noget andet. BMW ?
--
Mvh Mogens

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 03-12-05 14:37

On Sat, 3 Dec 2005 14:03:15 +0100, "DJ Bobo :\)"
<nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> wrote:

>"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in message

>Ja, han finder nok ud af noget andet. BMW ?

>--

Når Tom deltager i præsentationen den 13. dec. er det vel fordi han
også skal køre apparatet i løb? Incl. Le Mans.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : DJ Bobo :\)

Dato : 03-12-05 14:38

> Når Tom deltager i præsentationen den 13. dec. er det vel fordi han
> også skal køre apparatet i løb? Incl. Le Mans.

LOL - du plejer da ellers ikke at være så "tung"
--
Mvh Mogens