Q: Hvad er der galt?
Fra : Højby

Dato : 03-12-05 09:00

Når jeg kører i 4 eller 5 gear, med god fart, og jeg så drejer lidt til
venstre samtidig med at jeg giver lidt gas (accelererer) rumler/rusker det i
rattet...

Det er kun når jeg drejer svagt til venstre ved høj fart i højt gear. Der er
måske også en antydning af ruskeri når jeg accelererer ligeud i 3. og 4.
gear.

Men intet når jeg sætter igang, og intet når jeg drejer skarpt på rattet i
de lavere gear...

Har nogen en god idé?

Lars

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 03-12-05 09:07

"Højby" <odensegalaxy@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:xfckf.288

> Det er kun når jeg drejer svagt til venstre ved høj fart i højt gear.

Det kunne være h.forhjuls-leje, vægten bliver lagt der når du dejer til v. .

> Men intet når jeg sætter igang, og intet når jeg drejer skarpt på rattet i
> de lavere gear...

Det udelukker >næsten< et knokle-led.

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 03-12-05 09:13

> Det kunne være h.forhjuls-leje, vægten bliver lagt der når du dejer til v.
> .

> Det udelukker >næsten< et knokle-led.
Self. forudsat der ikke er noget med/i dækket på h. forhjul, defekt,sten,søm
etc.;)).