Er det et godt køb?
Fra : moi?

Dato : 03-12-05 05:47

http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=109300398&page=1

Der skal være plads til et par børn og en gang imellem lidt storskrald
og så de der dumme plasticflasker på 2 ltr nede fra netto.
Nogle gange skal jeg også besøge familie i Jylland

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 03-12-05 07:00

"moi?" <anyway@butthenagain.hehe> skrev i en meddelelse
> http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=109300398&page=1
>
> Nogle gange skal jeg også besøge familie i Jylland

Køre Ib& Ib ikke i en gl. Amazone? ;).

Fra : DJ Bobo :\)

Dato : 03-12-05 08:20

"moi?" <anyway@butthenagain.hehe> wrote in message

> http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=109300398&page=1
> Der skal være plads til et par børn

Check

>og en gang imellem lidt storskrald

Check

> og så de der dumme plasticflasker på 2 ltr nede fra netto.

Check

> Nogle gange skal jeg også besøge familie i Jylland

Glem det - misundelsen er enorm !

--
Mvh Mogens

Fra : Thomas

Dato : 03-12-05 10:35

> [...]
> og så de der dumme plasticflasker på 2 ltr nede fra netto.
> Nogle gange skal jeg også besøge familie i Jylland

Den er vild fed og hurtig!

--
Mvh/TK

Fra : Henrik B.

Dato : 03-12-05 16:35

"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Den er vild fed og hurtig!

Og tørstig...

Dyrlægebiler - Det intelligente valg

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 03-12-05 21:09

> Nogle gange skal jeg også besøge familie i Jylland

Gad godt at se afskrivningen på sådan en fætter...!

--
/Jan W Nielsen - yes sir..!!

Fra : Brian Sørup

Dato : 04-12-05 02:38

> Gad godt at se afskrivningen på sådan en fætter...!

Den er med garanti ikke så stor som på en MB, BMW eller Audi med samme
plads-/udstyrs- /præstationsniveau
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : DJ Bobo :\)

Dato : 04-12-05 06:54

"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> wrote in message

> Den er med garanti ikke så stor som på en MB, BMW eller Audi med samme
> plads-/udstyrs- /præstationsniveau

Statistisk set har du uret - bilen afskriver mere end en tilsvarende
europæisk. Imidlertid tror jeg det har en regional sammenhæng.
Bilen er relativ populær her i Nordsjælland = højere gensalgspris...
(hvis man kan sige det i den prisklasse - populær)
--
Mvh Mogens
BMW E39 Touring steptronic...

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 04-12-05 10:35

> Den er med garanti ikke så stor som på en MB, BMW eller Audi med samme
> plads-/udstyrs- /præstationsniveau

Men med garanti laaaangt højere end en MB, BMW eller Audi til samme pris.

Selvom den ikke (så vidt jég ved), sælges i Danmark, kan man formentlig får
den serviceret hos Chrysler, da den er 99 procent magen til deres 300C -
eller hvad..?

...og mon ikke afskrivningen også nominelt trods alt er større over for
eksempel 7 år, end den er på en ny BMW 550i Touring eller en Mercedes E 550
T...?

--
/Jan W Nielsen - yes sir..!!