Kabel til CD-skifter.
Fra : Prikke

Dato : 02-12-05 23:45

Min Fiat er udstyret med den originale Fiat (Blaupunkt) radio. Ifølge
manualen, er radioen forberedt for en CD-skifter, som kan købes
seperat. Jeg var så heldig (?), at jeg havde en Blaupunkt CD-skifter
til at stå. Desværre viste det sig, at det stik som sidder på mit
CD-skifter kabel IKKE passer i den ende der skal passe til Fiat
radioen.

Findes der et Blaupunkt CD-skifter kabel, som er udstyret med to
forskellige stik og som kan benyttes i mit tilfælde???

m.v.h.
Per

Fra : John Sahl

Dato : 03-12-05 00:03

Prikke wrote:
> Findes der et Blaupunkt CD-skifter kabel, som er udstyret med to
> forskellige stik og som kan benyttes i mit tilfælde???

Hvis det findes kan jeg fortælle dig at prisen er fuldstændig latterlig.

Det er næsten 100% sikkert at det bedre kan svare sig at finde en
brugt original CD-skifter i stedet.

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Allan Jensen

Dato : 03-12-05 08:27

"Prikke" <pervaerum.mikkelsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hej Per

I de moderne blaupunkt radioer forudsættes det at man anvender en af disse
CD -veksler.

IDC-A09 http://www.blaupunkt.de/7607769100_main.asp
CDC-A08 http://www.blaupunkt.de/7607700006_main.asp
CDC-A03 http://www.blaupunkt.de/7607700020_main.asp

Da jeg skulle bruge et kabel til min cdskifter - talte jeg med blaupunkt -
og fik kablet for ca 50 kr hos det regionale service center - se her
http://www.teleinnovation.com/ men der er 3 centeri DK

Blaupunkt Hotline: 44 89 83 60 kun hverdage .

Bus og Service Center
B.G service Center A/S
Grenåvej 148
8240 Riskov