Gæt et tal
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 02-12-05 13:50

Jeg har været ude at køre med flyttelæs. Det drejer sig om hovedsageligt
motorvejskørsel (90%) og hovedvejskørsel (8%) og bykørsel for resten.
Hastigheden var 90 km/t (ægte) hvor det var muligt.

Traileren var en

http://www.shell.com/home/Framework?siteId=dk-da&FC2=/dk-da/html/iwgen/shell_for_motorists/trailer/zzz_lhn.html&FC3=/dk-da/html/iwgen/shell_for_motorists/trailer/trailer_cv1000_0712_1002.html

Traileren var fyldt helt op første gang og 50% 2. gang. Der var 1 koldstart
inkluderet.

Bilen er en Golf III TDI 110HK

Repetition:
Den går normalt

10.00 km på literen ved 100 km/t
11.50 km på literen ved 90 km/t
14.5 km på literen ved 80 km/t

med en 1250 (bob bob ) kg´s campingvogn

--
Per, Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-05 13:52

> Jeg har været ude at køre med flyttelæs. Det drejer sig om hovedsageligt
> motorvejskørsel (90%) og hovedvejskørsel (8%) og bykørsel for resten.
> Hastigheden var 90 km/t (ægte) hvor det var muligt.

altså come on hvem interessere sig for hvad jeres biler går literen,
ligemeget om det var snestorm, eller svigermor var med i bilen ?!? så kan vi
da lige så godt snakke om vejret herinde, for det er fandeme da lige så
ligegyldigt..

Suk...

Mvh
Morten

Fra : Dak

Dato : 02-12-05 14:09

> altså come on hvem interessere sig for hvad jeres biler går literen,
> ligemeget om det var snestorm, eller svigermor var med i bilen ?!?

Det rejser faktisk et interessant spørgsmål. Hvad bruger mest benz? At køre
i stærk modvind/snestorm i byen eller file så meget på koblingen og gassen
at man køre en ultra smidig/jævn kørsel igennem lyskryds og sving?

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 02-12-05 14:28

Juel wrote:

> [...]
> ligemeget om det var snestorm, eller svigermor var med i bilen ?!? så
> kan vi da lige så godt snakke om vejret herinde, for det er fandeme

Jeg synes da det er meget interessant/brugbart, at høre om hvor meget folks
biler løber på literen.
Derimod bryder jeg mig ikke om alle styling-indlæggene, men dem går jeg jo
så bare udenom

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 02-12-05 14:51

"Juel" <him> skrev i en meddelelse

> altså come on hvem interessere sig for hvad jeres biler går literen,

Læs tilbage i gruppen og se hvor stor interesse det har.

Det kan da godt være at det ikke interesserer dig - så lukker du bare
spalten og springer over her.

Egentlig skulle det ikke være nødvendigt at fortælle dig det. Du må da være
så gammel at du selv kan finde ud af sådan en lille ting uden at
overanstrenge hjernen.

:)
--
Per, Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-05 16:33

> Læs tilbage i gruppen og se hvor stor interesse det har.

Ja for alle kan jo bruge et til noget hvad jeg kørte på literen i min gti
igår til kbh, noget af tiden på motorvej, noget i kø, og noget på landevej,
og noget i by.. hehe

Mvh
Morten