(Renault-)værksted i Kbh.?
Fra : A2720

Dato : 02-12-05 00:10

Hej,
Jeg er desværre ikke helt tilfreds med Renaults autoriserede værksted i
Kbh., så kender du et andet værksted i Kbh. eller nærmeste omegn, hvor man
kan få foretaget alm. service og eftersyn på en Renault Scenic, vil jeg
gerne høre om stedet og dine anbefalinger. På forhånd tak!
Mvh. Anders
(www.mandagsmotor.dk)

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-05 19:18

"A2720" <a@b.c> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan få foretaget alm. service og eftersyn på en Renault Scenic, vil jeg
> gerne høre om stedet og dine anbefalinger. På forhånd tak!

jeg forstår ikke hvordan de kan prakke dig en motor til 43.000 på, bare
fordi en ventil knækker. Det vil da alle gange være meeeeeeeeeeeeeeeeeeeget
billigere at skifte det stempel og topstykke

--
Tom

Fra : A2720

Dato : 03-12-05 00:50

> jeg forstår ikke hvordan de kan prakke dig en motor til 43.000 på, bare
> fordi en ventil knækker. Det vil da alle gange være
meeeeeeeeeeeeeeeeeeeget
> billigere at skifte det stempel og topstykke

Tja, hvad ved jeg - og det tænkte værkstedet måske også? I hvert fald tror
jeg mange værksteder lever højt på (nogle) kunders uvidenhed... Men motoren
'sad fast' og kunne angiveligt ikke repareres og efter at have ventet 2 uger
på en mulig motor fra en totalskadet bil kunne vi ikke undvære bilen
længere - jeg skal så ikke kunne sige hvor grundigt værkstedet har ledt
efter en anden motor...

Nevermind - jeg har brug for et andet værksted, så kender du et, så giv
endelig lyd!
Mvh. Anders

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 03-12-05 11:34

> [...]
> fordi en ventil knækker. Det vil da alle gange være
> meeeeeeeeeeeeeeeeeeeget
> billigere at skifte det stempel og topstykke

Nu er det jo ikke sikkert, at det kun lige var ventil + top der gik i
smadder.
Der er mange ting der kan gå i stykker i en motor, hvis der pludselig ligger
et fremmedlegeme og hopper med rundt.
www.perbeer.dk/motor/motor.htm

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-05 18:13

> [...]
> Der er mange ting der kan gå i stykker i en motor, hvis der pludselig
> ligger et fremmedlegeme og hopper med rundt.

næh, det var heller ikke sikkert at toppen eller stemplet gik i stykker
Det lyder sindsyg dyrt for en motor.....og 100.000 Km er stadig ikke noget
at tale om mht. slidtage

--
Tom