Skifte radio i Fiat Punto ELX 5d fra 2000
Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 29-11-05 10:54

Hej.. har såen en lille Fiat, som gerne vil kunne afspille cd'er, men den
originale rådne radio har kun kasettebånd..

Hvad gør jeg ???

Jeg ved at man kan få "dækplader" til der hvor den originale radio er
monteret, men hvad så ?? Der er jo ikke umiddelbart lige andre steder den
kan monteres ?!?! Kan man evt. få en "dækplade" med et alm. rektangulært hul
til eftermontering af en anden radio ???

Priser, eller links til steder med slige sager ville være perfekt..

--
MVH
Jon Larsen

Fra : John Sahl

Dato : 29-11-05 11:30

Jon & Ann-Rikka wrote:
> Kan man evt. få en "dækplade" med et alm.
> rektangulært hul til eftermontering af en anden radio ???

Ja, hos Fiat.

> Priser, eller links til steder med slige sager ville være perfekt..

Jeg mener det er max 200,-

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Rasmus \(2600\)

Dato : 29-11-05 12:30

Du kan jo også bare montere en original Fiat (Blaupunkt) radio med CD...

Jeg kender en, der har en til salg...

Rasmus

--
Fjern fisken i min email adresse