Monstertruck
Fra : Franz Berliner

Dato : 29-11-05 09:53

Hejsa. Jeg håber ikke jeg er alt for off-topic, men jeg kan simpelthen
ikke finde andre steder at spørge.

Jeg er i den situation at jeg står og skal lave en musikvideo og til den
skal bruges en Monstertruck eller ihvertfald en bil der er gejlet godt
op med store hjul og sådan noget. Efter en del søgning har jeg fundet ud
af at Monstertrucks ikke ligefrem hænger på træerne i Danmark.

Er der nogle her i gruppen der kender til Monstertruck ejere man kunne
kontakte? Den behøver ikke nødvendigvis at være kæmpe stor (vel en slags
selvmodsigelse), bare den er godt gejlet i det.

fjern NOSPAM fra min adresse for at svare pr. mail.

--
Mvh. Franz - http://www.berliner.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-11-05 10:01

Franz Berliner skriver:

> Jeg er i den situation at jeg står og skal lave en musikvideo og til den
> skal bruges en Monstertruck eller ihvertfald en bil der er gejlet godt
> op med store hjul og sådan noget.

"Monstertrcks har også følelser....."

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Brian

Dato : 29-11-05 16:06

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> "Monstertrcks har også følelser....."

Så godt dit svar tidligere på dagen, og tænkte at nu rabler
det da helt for dig. En tur i bilen med P3 kørende kunne
dog rette op på den misforståelse - undskyld

/Brian

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 29-11-05 16:03

Franz Berliner <stuff@NOSPAMkampp.dk> wrote in news:438c16d1$0$15794
$14726298@news.sunsite.dk:

> Er der nogle her i gruppen der kender til Monstertruck ejere man kunne
> kontakte? Den behøver ikke nødvendigvis at være kæmpe stor (vel en slags
> selvmodsigelse), bare den er godt gejlet i det.

Prøv at finde en dodge-klub eller lign. Jeg har da set en
del dodge RAM i DK - og i gejlede versioner er de ret så
voldsomme. - selvf ikke monstertruck - men dog voldsom!

/hilsner
--
| lars.g.j | e-mail: remove dots | www.lgj.dk | oz2lgj |
Zoe, about Reavers: If they take the ship, they'll rape us to

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 29-11-05 22:24

Hej!

Lars Gjerløw Jørgensen wrote:

> Prøv at finde en dodge-klub eller lign. Jeg har da set en
> del dodge RAM i DK - og i gejlede versioner er de ret så
> voldsomme. - selvf ikke monstertruck - men dog voldsom!

Så skulle det afgjort være en Ramcharger!

http://www.truckworld.com/4x4-OffRoad/96RamCharger/DodgeRamcharger.html

Yeah baby. Bare ikke tag et sving hurtigt

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 30-11-05 19:39

Kim Voss Schrader <usenet1@mumbojumbo.dk> wrote in news:438cc6e5$0$15795
$14726298@news.sunsite.dk:

> http://www.truckworld.com/4x4-OffRoad/96RamCharger/DodgeRamcharger.html

damn den er stor...

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 30-11-05 21:28

Hej!

Lars Gjerløw Jørgensen wrote:

> Kim Voss Schrader <usenet1@mumbojumbo.dk> wrote in news:438cc6e5$0$15795
> $14726298@news.sunsite.dk:

> damn den er stor...

"It's the original 'House on Wheels'"

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : jacob

Dato : 29-11-05 16:07

"Franz Berliner" <stuff@NOSPAMkampp.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> selvmodsigelse), bare den er godt gejlet i det.
>
> fjern NOSPAM fra min adresse for at svare pr. mail.

Hejsa.

Spørg evt. efter nogen som kender ham fra hjørring som kører islandsk formel
offroad. Deres biler minder om "monster trucks".

MVH
Jacob

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 30-11-05 11:29

Franz Berliner wrote:

> Jeg er i den situation at jeg står og skal lave en musikvideo og til den
> skal bruges en Monstertruck eller ihvertfald en bil der er gejlet godt
> op med store hjul og sådan noget.

Beklager jeg ikke kan hjælpe, men jeg kom lige til at surfe på emnet
og der er godt nok nogle vilde trucks derude:
http://www.bigfoot4x4.com/more5.html

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Franz Berliner

Dato : 09-12-05 10:04

Franz Berliner wrote:

> Jeg er i den situation at jeg står og skal lave en musikvideo

Tak for hjælpen allesammen - jeg er kommet lidt tættere på nu

--
Mvh. Franz - http://www.berliner.dk