Fysiske mål på lygte i Japanerbil
Fra : Ole Axelsen

Dato : 28-11-05 20:48

Hej.

Jeg har lige en lille opgave til de der kører i en Japaner med firkantede
forlygter. Det kan være Toyota Hilux, Hiace, Celica, Mazda 323, Nissan
Patrol, Kingcab, Mitsubishi L 200. Der er sikkert også andre.
Jeg mangler de fysiske mål på lygten, altså højde og bredde på selve
glasset, dybden er ligegyldig. Er der en, der gider finde en tommestok og
måle det for mig?

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : Pdr\(2770\)

Dato : 29-11-05 08:16

Hmm hvorfor kører du ikke bare ned til en "hugger" udstyret med ovennævnte
tommestok , og måler det selv??

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 29-11-05 08:44

"Pdr(2770)" <peder.hansenFJERN@DETTEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hmm hvorfor kører du ikke bare ned til en "hugger" udstyret med ovennævnte
> tommestok , og måler det selv??

Hvorfor topposter du?

--
Per, Esbjerg

Fra : Ole Axelsen

Dato : 29-11-05 17:17

"Pdr(2770)" <peder.hansenFJERN@DETTEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hmm hvorfor kører du ikke bare ned til en "hugger" udstyret med ovennævnte
> [...]

Nå ja, undskyld jeg spurgte.

Fra : Brian Sørup

Dato : 29-11-05 21:04

> [...]
> Jeg mangler de fysiske mål på lygten, altså højde og bredde på selve
> glasset, dybden er ligegyldig. Er der en, der gider finde en tommestok

Ifølge www.hella.com er lysåbningen 190 x 132mm :
Prøv selv :
<http://www.hella.com/produktion/HellaDE/WebSite/Channels/Werkstatt/Onli
ne_Katalog.jsp>