T hansen - vinterdæk erfaringer ?
Fra : Finn

Dato : 28-11-05 19:54

Hej.

Er der nogen der kender til / har anskaffet "Sunny" vinterdæk fra T Hansen.
I så fald - hvad er jeres erfaringer. 3300.- for et komplet sæt Alufælge
med dæk lyder meeegeet billigt.

Mvh. Finn

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 28-11-05 19:56

> Er der nogen der kender til / har anskaffet "Sunny" vinterdæk fra T
> Hansen.

Allerede navnet giver mig kuldegysninger og falske associationer når vi nu
snakker vinterdæk..

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 28-11-05 20:06

"Finn" <noname@junk.dk> wrote in message
> [...]
Hansen.
> I så fald - hvad er jeres erfaringer. 3300.- for et komplet sæt Alufælge

Det turde jeg ikke sætte mit liv over styr på et sæt tjubing dæk fra thansen
Du kan få Godyear UG7 til 507kr/stk ved daekonline i 185/65/15. Det
efterlader dig cirka 1300 til at støve et par stålfælge op (ellers kender
jeg en der har et sæt spritnye 15" alu til salg til 1700 hvis det er en
tysker du har)

--

/Dennis
Seat Leon 1.9 TDi - 303Nm at 2358rpm

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-11-05 20:10

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> wrote in

> Det turde jeg ikke sætte mit liv over styr på et sæt tjubing dæk fra
> thansen

Tør du handle hos Bigwheels?

Det er der Thansen får sine fælge/dæk fra...

--
Martin Johansen [6000]
"MTF-0063 - fordi livet er for kort til træge gearskift..."