En lille flyvetur
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 28-11-05 18:58

Er der nogen der kender til dette uheld:
ftp://pbh:pbh@perbeer.lir.dk/divbil2/26_Rally.wmv

Hvem, hvad, hvor ?
Og om der skete noget med nogle af dem, især dem i 206'eren ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Anders Christensen

Dato : 28-11-05 19:01

Per Beer Hansen wrote:
> Er der nogen der kender til dette uheld:
> ftp://pbh:pbh@perbeer.lir.dk/divbil2/26_Rally.wmv
>
> Hvem, hvad, hvor ?
> Og om der skete noget med nogle af dem, især dem i 206'eren ?

Det blev postet lidt i 8 i morges...

http://www.rallyinfo.dk/presse_nov/26_Rally.wmv

Kan være du kan finde mere info der?

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 28-11-05 19:09

Anders Christensen wrote:

> Det blev postet lidt i 8 i morges...
>
> http://www.rallyinfo.dk/presse_nov/26_Rally.wmv
>
> Kan være du kan finde mere info der?

Jeg kan ikke lige finde noget info om det på den side.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 28-11-05 21:28

Per Beer Hansen skriver:

> Er der nogen der kender til dette uheld:
> ftp://pbh:pbh@perbeer.lir.dk/divbil2/26_Rally.wmv

Do you mind - tyveknægt !

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 28-11-05 22:16

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Per Beer Hansen skriver:

> Do you mind - tyveknægt !

Og med det mener du ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-11-05 06:25

Per Beer Hansen skriver:

> Og med det mener du ?

At du napper den fra rallyeinfo og smider den ud som din egen

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 29-11-05 12:13

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Per Beer Hansen skriver:

> At du napper den fra rallyeinfo og smider den ud som din egen

Jeg fik filen fra en bekendt i går (han kender heller ikke noget til
hvem/hvad/hvor vedr. filen) og ville så høre lidt mere om hvem det var og
hvad der evt. skete.
Jeg har ikke på noget tidspunkt lagt den ud "som min egen", hverken på min
hjemmeside eller her.
Grunden til at jeg lagde den på min server var, at jeg normalt bruger
www.rapidshare.de til den slags, men det koster jo penge for downloaderen.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-11-05 12:23

Per Beer Hansen skriver:

> Jeg fik filen fra en bekendt i går (han kender heller ikke noget til
> hvem/hvad/hvor vedr. filen) og ville så høre lidt mere om hvem det var og
> hvad der evt. skete.

Okay, jeg havde bare smidt et link til den fra rallyinfo.dk.

> Jeg har ikke på noget tidspunkt lagt den ud "som min egen", hverken på min
> hjemmeside eller her.

Nej, nej, jeg mobber dig bare.....

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 29-11-05 12:39

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Okay, jeg havde bare smidt et link til den fra rallyinfo.dk.

Her i gruppen ?

> Nej, nej, jeg mobber dig bare.....

Ja det tænkte jeg nok (er vant til det)

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-11-05 13:10

Per Beer Hansen skriver:

> Her i gruppen ?

Ja 11 timer før du sendte dit indlæg....

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 29-11-05 13:31

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Ja 11 timer før du sendte dit indlæg....
>
> News:438AA93A.F4A0A628@du.kan.finde.den

OK, den er så ikke dukket op hos mig endnu

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-11-05 13:37

Per Beer Hansen skriver:

> OK, den er så ikke dukket op hos mig endnu

Skumleren...

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 29-11-05 13:41

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Skumleren...

Næh egentlig ikke.
Jeg har Tele2 som udbyder og der er temmeligt mange "halve tråde" i stort
set alle de grupper jeg abb. på.
Og jeg tør slet ikke tænke på, hvor mange som helt mangler
Tit og ofte, så kan jeg ikke engang se mine egne indlæg, men kan dog se når
nogen så svarer på dem, at de er kommet i gennem.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-11-05 13:49

Per Beer Hansen skriver:

> Tit og ofte, så kan jeg ikke engang se mine egne indlæg, men kan dog se når
> nogen så svarer på dem, at de er kommet i gennem.

Det er sku da værre end Sonofon.....

Overvej seriøst om du ikke vil bruge sunsite serveren i stedet !

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 29-11-05 13:52

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Det er sku da værre end Sonofon.....

Dem har jeg så ikke prøvet endnu.

> Overvej seriøst om du ikke vil bruge sunsite serveren i stedet !

Jeg har brugt den engang for noget tid siden, dengang var den mega langsom.

Hele balladen med Tele2 startede for nogle måneder siden, hvor de (ifølge
deres egen driftsstatus) gik igang med at udskifte deres news servere.
Siden har det kørt ad H til.
Måske man sku' skifte udbyder.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-11-05 14:12

Per Beer Hansen skriver:

> Dem har jeg så ikke prøvet endnu.

Lad være:

> Jeg har brugt den engang for noget tid siden, dengang var den mega langsom.

Den er lidt tid om at opdatere, men ikke så ringe endda.

Fra : JS

Dato : 29-11-05 13:28

> Grunden til at jeg lagde den på min server var, at jeg normalt bruger
> www.rapidshare.de til den slags, men det koster jo penge for downloaderen.

Det er gratis hvis man kan leve med begrænsningerne.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 29-11-05 13:32

JS wrote:

> Det er gratis hvis man kan leve med begrænsningerne.

Det er ikke altid gratis.
Hvis der f.eks. er tale om en fil, som er delt i flere bidder, så koster
det.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport