Det kan sg* da ikke passe?
Fra : Jasper Norman

Dato : 27-11-05 23:02

Jeg har købt mig en ny antenne. Brækkede den gl. i vaskehallen

Jeg troede at det var et spørgsmål om en times arbejde, selv for mig med 10
tommelfingre.

Men det viser sig at det er komplet umuligt at komme til noget som helst.
Kan det passe at man skal skille motorrummet ad, eller måske have bilen på
lift for at kommen til fra neden?

Det ser i hvert tilfælde ud til, at den gl. antenne-stump er gemt væk i et
"hemmeligt" rum, mellem skærmen og noget andet.

Er er nogen der har en idé om, hvor lang tid et værksted regner med, en
udskift. vil tage?

Bilen er en gl. Seat Toledo TDi fra 1997. (VW motor, så muligvis samme
fremgangsmåde som VW Vento?)

Mvh

Jasper

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-11-05 23:12

Jasper Norman skriver:

> Jeg troede at det var et spørgsmål om en times arbejde, selv for mig med 10
> tommelfingre.

2 timer

> Det ser i hvert tilfælde ud til, at den gl. antenne-stump er gemt væk i et
> "hemmeligt" rum, mellem skærmen og noget andet.

Inderskærmen, inderskærmen....

Kan du ikke pille den af ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Dak

Dato : 28-11-05 16:29

> Bilen er en gl. Seat Toledo TDi fra 1997. (VW motor, så muligvis samme
> fremgangsmåde som VW Vento?)

Hvis gl. i denne sammenhæng står for gammel, hvad er min så? :-/

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-05 17:08

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis gl. i denne sammenhæng står for gammel, hvad er min så? :-/
>
> Dak
> Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Hørt !
Ford Sierra 1.6 GL Automatic. 1986

Fra : Uffe Ravn

Dato : 28-11-05 19:12

"Olesen" <n/a> skrev

> Hørt !
> Ford Sierra 1.6 GL Automatic. 1986

Næh det er jo ikke veteranbiler vi taler om, endnu .
--
Mvh. Uffe Ravn
Opel Rekord 1984 Stationcar

Fra : Jan Vennike

Dato : 28-11-05 20:10

"Jasper Norman" <ahrensbach@FJERNESpc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> udskift. vil tage?
>
> Bilen er en gl. Seat Toledo TDi fra 1997. (VW motor, så muligvis samme

Du skal pille inderskærmen af eller ihvertifald næsten af - skiftede selv
antennen på min Toledo '96, da den var blevet knækket af.

Noget andet var så at jeg splejsede ledningen sammen, da jeg syntes det var
lidt bøvlet at få trukket ledningen ind bagved instrumentbordet

--
Jan

Remove the cat in the email to reach me