Pug406 - hvordan skifter man pærer i brems~
Fra : pr0gm4n

Dato : 27-11-05 13:24

Ved nærmere eftersyn kan jeg godt se at mit indlæg fra i går mere er
almen brok end et spørgsmål. Jeg var godt nok også irriteret. Det
jeg stadig, men nu også desperat. For jeg kan simpelthen ikke
gennemskue hvorledes, man får baggagerums tæppet flyttet så man får
adgang til bagsiden af lygterne.

Nogen der har et bud?

/pr0gm4n

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-11-05 13:38

"pr0gm4n" <pr0gm4n@gmail.com> wrote in news:1133094254.779488.65140
@z14g2000cwz.googlegroups.com:

> [...]
> jeg stadig, men nu også desperat. For jeg kan simpelthen ikke
> gennemskue hvorledes, man får baggagerums tæppet flyttet så man får

På min gamle PSA skulle lygteglasset skrues af.

--
Martin Johansen [6000]
"MTF-0063 - fordi livet er for kort til træge gearskift..."

Fra : pr0gm4n

Dato : 27-11-05 14:54

Min svoger kom forbi og han er lidt mere ferm med værktøj end jeg er.
Så nu er de skiftet. Jeg vil kort beskrive fremgangsmåden, så andre
senere måske kan få glæde af den. Det var ret banalt men også
_unødvendigt_ besværligt.

Jeg skulle skifte begge sider, hvis man kun skal den ene side må
nedenstående tilpasses.

- Pil de 'propper' ud der holder tæppet på siden af bagagerummet.
- Skru ringene til fastholdelse af bagage ud
- Skru 'den lille spand' i venstre side ud (gøres via dimsen i bunden)
- Vip 'bundtæppet' så højt op som muligt
- Fjern plastikpanelet der er mellem lygterne (obs det sidder med tre
små plastikdimser)
- Vip "sidetæppet' så meget som du kan uden at det knækker

Så er der adgang til bagsiden af lygterne, som herefter kan skyldes ad
som beskrevet i instruktionsbogen.

Jeg siger: bare godt det ikke skulle ske på en mørk vej med bilen
fuld af feriebagage.

/pr0gm4n