Audi TT Coupe - ?
Fra : Per Krabbe

Dato : 27-11-05 12:05

Kender I typen der samler info og bruger en masse tid forud før der handles
for at være "klædt bedst mulig på" når der skal handles - jeg er en af dem
så....

Er der nogen i gruppen der har noget erfaring med sådan en Audi TT Coupe ?

Hvad går i stykker - hvad skal man være opmærksom på etc...

Evt. forslag til et forum i DK eller udlandet hvor der diskuteres Audi TT.

På forhånd tak

Per Krabbe
Porsche 911 3.0 SC 1981 i original og perfekt stand - en kanon klassiker !

Fra : Frederik C

Dato : 27-11-05 22:55

"Per Krabbe" <must_be_changed_@scanboat.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Per Krabbe
> Porsche 911 3.0 SC 1981 i original og perfekt stand - en kanon klassiker !

Hæj Mester...!

Der er eddermanme ikke noget, der er yngre end mig, der er en klassiker...!

S'gu og fanden!!!

;)

Mvh.

Frederik

Fra : Kim Kristensen

Dato : 28-11-05 09:34

> [...]
>
> Per Krabbe
> Porsche 911 3.0 SC 1981 i original og perfekt stand - en kanon klassiker !

Den er noget svagelig ifølge Whatcar og Reliabilityindex, havde det ikke
været for Renault Espace havde Audi TT haft bundplaceringen som den model
med dårligst driftsstabilitet.

http://www.whatcar.com/News_SpecialReport.asp?NA_ID=217350&EL_ID=3142806&ST=fromcurrentresults#

http://www.reliabilityindex.co.uk

Med venlig hilsen Kim

Fra : Per Krabbe

Dato : 28-11-05 18:47

"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> været for Renault Espace havde Audi TT haft bundplaceringen som den model
> med dårligst driftsstabilitet.

Ok - i forhold til de 100 første - men der er nok mere end 100 bilmodeller
på markedet - eller er jeg for farvet i den betragtning ?

Per

Fra : Kim Kristensen

Dato : 28-11-05 19:14

> [...]
>
> Ok - i forhold til de 100 første - men der er nok mere end 100 bilmodeller
> på markedet - eller er jeg for farvet i den betragtning ?

Denne gælder kun de ca. 150 modeller som Warranty Direct forsikre mod den
slags skader. Om der så er valgt 100 modeller fordi resten vil være med for
stor usikkerhed rent statistisk, eller det bare er 100 fordi det er et smart
tal skal jeg ikke kunne sige. Det er jo helt op til ens eget temperament om
resultatet er godt eller skidt, personligt syntes jeg ikke Audi TT pynter på
den plads.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Per Krabbe

Dato : 28-11-05 20:49

"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

personligt syntes jeg ikke Audi TT pynter på den plads.
> Med venlig hilsen Kim

Fuldstændig enig !

Per