Kvinder og trafik II
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 26-11-05 19:30

Jeg var lige til teori undervisning i eftermiddags og her overhørte jeg et
par "tøzer" stå og tale sammen, om deres forløb udi kunsten at få et
kørekort.
Den ene sagde så, at hun var ude og køre den anden dag.
Hun var kommet til et kryds, hvor hun skulle svinge til højre.
Der kom en stoooor varevogn imod hende og der kom en bus fra den vej, hvor
hun skulle svinge ned af.
Hvad gør man så, hvis man er omkring 18 år (og tilligemed blondine ) ?
Jo, man slipper rattet og holder begge hænder op foran øjnene og begynder at
græde.
Hun kunne simpelthen ikke klare det, når der var 2 store køretøjer i
nærheden (imod hene) ?
Gad vide om hun nogensinde får sig et kørekort ?
Hendes svar/spørgsmål under teoriundervisningen gjorde, at jeg gik derfra
100% overbevist om, at episoden med varevognen og bussen ikke var noget hun
havde fundet på.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Basil

Dato : 26-11-05 19:31

Per Beer Hansen skrev d. 26-11-2005 i meddelelse
<oQ1if.104$5n2.99@news.get2net.dk>:
> [...]
> 100% overbevist om, at episoden med varevognen og bussen ikke var noget hun

Hvor er det skønt at alle kan få et kørekort, og at det ikke er noget
man skal udvise nogen evner for at kunne få, blot lidt udenadslære som
for 100 år siden i skolen
Kai

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 26-11-05 19:52

Basil wrote:

> Hvor er det skønt at alle kan få et kørekort, og at det ikke er noget
> man skal udvise nogen evner for at kunne få, blot lidt udenadslære som
> for 100 år siden i skolen

Ja og nogle af de spørgsmål der kan forekomme i teoriprøven er jo totalt
u-realistiske

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Basil

Dato : 26-11-05 20:47

<E92if.108$7U2.40@news.get2net.dk>:

> Ja og nogle af de spørgsmål der kan forekomme i teoriprøven er jo totalt
> u-realistiske

112% !
Kai

Fra : Dak

Dato : 26-11-05 19:40

> Jeg var lige til teori undervisning i eftermiddags.. SNIP

Umiddelbart så troede jeg du havde et kørekort?

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 26-11-05 19:51

Dak wrote:

> Umiddelbart så troede jeg du havde et kørekort?

Jo jo, det har jeg skam også (kun til store biler/busser), men har aldrig
rigtigt fået taget mig sammen til at få et til personbil, så det vil jeg
gøre nu

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Mogens

Dato : 26-11-05 19:55

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote in message

> Jo jo, det har jeg skam også (kun til store biler/busser), men har aldrig
> rigtigt fået taget mig sammen til at få et til personbil, så det vil jeg
> gøre nu

LOL - du ka' sgu blot la' vær' med at køre
som om, det var en Cossie, du besad
--
Mvh Mogens

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 26-11-05 19:58

Mogens wrote:

> LOL - du ka' sgu blot la' vær' med at køre
> som om, det var en Cossie, du besad

Jamen det er jo halvt om halvt en Cossie jeg har.
Jeg har jo den første halvdel af Ford Sierra Cosworth
Og så var det ovenikøbet en gammel Mazda jeg blev taget i

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 26-11-05 20:02

> Og så var det ovenikøbet en gammel Mazda jeg blev taget i

En Mazda er vel også en slags Ford ?

Andreas M. Hansen

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 26-11-05 20:05

Andreas M. Hansen wrote:

> En Mazda er vel også en slags Ford ?

Ikke fra den årgang, som den jeg kørte i (tror jeg).

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport