Bugsering af gammel bil.
Fra : Peter Wolff

Dato : 26-11-05 15:09

Hej NG

Jeg er lidt i knibe - Jeg skal tirsdag den 29-November have flyttet min
gamle Mercedes /8 fra Vanløse til Østerbro. Er der nogen som kender et
billigt autotransport firma? Eller har mulighed for at hjælpe mig for 200
kr.?

Hilsen

Peter

Fra : Rune Larsen

Dato : 26-11-05 17:04

Jeg kan ikke hjælpe dig, men hvad vejer den? Måske du kan låne en stor
bil og leje en autotrailer et par timer. Det gjorde jeg selv, da jeg
ikke kunne få en gammel styrekugle helt af, og skulle have bilen kørt
til mekkeren.

Mvh Rune Larsen
Citroen ZX 1.8, 328kkm, 1994

Fra : Rune Larsen

Dato : 26-11-05 17:25

Hos shell på Vermlandsgade, Amager kan du leje både små og store
autotrailere til 175kr for 4 timer.

Lille trailer må laste 1000kg og har totalvægt på 1500kg. Den store
laster 1950kg og har totalvægt på 2500kg.

http://shellservice.dk/stations/details.asp?stationid=26#

Mvh Rune

Fra : Kito

Dato : 27-11-05 08:18

"Rune Larsen" <tazlyold@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> autotrailere til 175kr for 4 timer.
>
> Lille trailer må laste 1000kg og har totalvægt på 1500kg. Den store laster

Husk trailer kort, eller kan det blive for dyrt.

vh
Poul

Fra : Peter Wolff

Dato : 27-11-05 12:29

Lige præcis. Jeg har været ude i den tankegang, men jeg har ikke trailer
kort. Hvad jeg har er en stor Ford galaxy til rådighed, men uden BE kort
kommer jeg ikke langt.

Bilen (Mercedes /8) vejer alene 1450 kg, så den er vist langt over
smertegrænsen til mit alm. kørekort.

- Wolff

Fra : A.Kaup

Dato : 27-11-05 14:58

Den lokale mekanikker (Nordjylland godt nok) tog 200 kr. inkl. moms for
at bringe den gamle Golf GTI med hullet benzinrør til værkstedet der
lå 22 km fra hvor røret gik.

Der kunne det i hvert fald ikke betale sig at tænke på at leje
autotrailer mm.

Mvh. Akaup - der blev overrasket over at se regningen!

Fra : aadam

Dato : 27-11-05 17:12

On Sat, 26 Nov 2005 15:08:45 +0100, Peter Wolff wrote:

> [...]
> gamle Mercedes /8 fra Vanløse til Østerbro. Er der nogen som kender et
> billigt autotransport firma? Eller har mulighed for at hjælpe mig for 200

Maaske et dumt spoergsmaal, men kan den bremse og styre?. Saa kan du bare
kobe et par proveskilte og traekke den, ingen trailerkort noedvendigt, og
nok det billigste.

Mvh
Adam