Sne - og vinterdækkene er stadig ikke anko~
Fra : Henning

Dato : 25-11-05 15:00

Øv, jeg bestilte Ultra Grip 7 195/65/15 hos Daekonline den 17.
november. Jeg fik med det samme en ordrebekræftelse, men har ikke hørt
noget d´siden. Jeg har sendt et par mails over de sneste par dage for
at høre om forventet leveringstid, men har intet svar fået.
Har nogen af I andre bestilt samme dæk senere, og hørt nærmere?

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 25-11-05 16:09

"Henning" <newsmail@REMOVETHISmailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at høre om forventet leveringstid, men har intet svar fået.
> Har nogen af I andre bestilt samme dæk senere, og hørt nærmere?

Jeg har idag fået leveret i størrelsen 185/65/14. Det er også længe siden de
blev bestilt. Før jeg bestilte hos www.daekbutikken.dk spurgte jeg også til
prisen hos min mekaniker. Han kunne slet ikke levere foreløbig. Grossisten
sagde, at det skyldtes, at tyskerne nu fra 1. december havde pligt til at
køre med vinterdæk, og det derfor kneb for producenterne at følge med.
Hilsen Matthias

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 25-11-05 17:40

"Matthias H Matthiessen" <matthiessenSLET@dioder.dk> skrev i en meddelelse

spurgte jeg også til
> prisen hos min mekaniker. Han kunne slet ikke levere foreløbig.

Der er også run på her hjemme. Enten tager det 14 dage før dækpusheren får
tid til at sætte mine på fælge, el. det koster kassen hos genboen, et
autoværksted :((. Jeg bestilte for 2 md. siden hos "online", og fik
leveret på ~3dage, for at være sikker på at få :)). Så troede jeg at, jeg
havde skudt papegøjen, fordi jeg fik en aftale med en lille mekaniker-biks i
dag, men hans kone valgte at føde i morges- det er så i orden, aftalen udsat
til først kommende lejlighed, pt. søndag. Så travlt har jeg heller ikke.

Fra : Mogens

Dato : 25-11-05 18:34

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> wrote in message

> Der er også run på her hjemme.

Jeg fik mine vinterdæk 225/55x16 i løbet af ingen tid. Bestilte
dem on-line i søndags og fik leveret dem igår torsdag (een dag
senere end muligt, fordi dækpusheren ikke havde læst tekstfeltet:
"Stilles i garagen". Dækkene er iøvrigt produceret i uge 31, 2005 :)

/Mogens

Fra : Peter Frost

Dato : 25-11-05 19:01

De dukker op før eller siden... Sendte dem også en mail, men ingen
svar, en dag dukkede de mere eller mindre uventet op, tror der gik ca
14-16 dage...

-Peter
Sierra 2.0i DOHC '90

Fra : Jens

Dato : 25-11-05 22:12

Henning <newsmail@REMOVETHISmailme.dk> wrote:

> [...]
> at høre om forventet leveringstid, men har intet svar fået.
> Har nogen af I andre bestilt samme dæk senere, og hørt nærmere?

Da jeg i lørdags (d. 19.) spurgte til UG7 i samme dimension fik jeg den
besked, at de måske kunne klare det lige før Jul? Markedet blev
støvsuget i sidste uge da vi fik frost og lidt slud og sne.
--

Jens F