Opel Manta A
Fra : Chr. Møller

Dato : 25-11-05 14:10

Hvad var prisen UDEN afgift, på en Opel Manta 1,6 S i marts 1971 ? Kan
nogen
hjælpe med det? På forhånd tak.
CM

Den har indtil videre sparet mig for at få 12374 spam-mails.

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 25-11-05 16:02

> Hvad var prisen UDEN afgift, på en Opel Manta 1,6 S i marts 1971 ? Kan
Hej
Prøv at spørge en "gammel" Opel forhandler ! det burde de da vide .
/th

Fra : L

Dato : 25-11-05 16:55

Hej

Produceret fra 1770-1975
Antal 498553
Manta A
1.6S
80Hk
120Nm

Basis Pris: 8436,. DM

Var den sidste kurs 3,85?

3,85 x 8436= 32478,60 Kr.

Mvh. TLS

Fra : LL

Dato : 25-11-05 18:35

> Produceret fra 1770-1975

Kan de virkelig fåes SÅ gamle??? (235 år)

+ danske afgifter, told osv.

Lenn Lauridsen

Fra : L

Dato : 25-11-05 20:12

"L" <ulund@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Produceret fra 1770-1975
> Ant

LOL
(tak Lenn)

Manta A
det er selvfølgelig fra 1970-1975
produceret antal 498553

Manta A GT/ fra 1974-1975
produceret antal 5252 (includeret i Manta A)

Mvh. TLS